Raskaaksi 2015

Peepe minulla ainakin oli esikoisen raskaudessa kiinnittymisvuotoa ja se tuli noin viikko ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ja nyt tässä toisessa raskaudessa niin sitä ei ollut ollenkaan.

Pepe aivan mielettömän suuret onnittelut teille! :joyful: Mulla meni oikein kylmät väreet, kun tuon sun testin näin. Ei vois viiva vahvempi olla. :happy: Ihan mahtavaa, että plussa tuli juuri ennen hoitojen alkua. Ootte kyllä niin ansainnu tuon plussan. :Heartred

Belläkin komea digin tulos. Onnittelut vielä sinnekin. :happy:

Eilen oli tosiaan melko hiljaista täällä, mutta tänään kun vasta nyt pääsin koneelle, niin täällä on tapahtunut paljon. Oon jotenkin niin fiiliksissä tuosta Pepen plussasta, et huhhuh. En muista kenelle muulle piti jotain vielä kommentoida.. :oops:

enu kp16/46-69

Mullakin oli esikosta kiinnittymisvuotoa. Viikko ennen menkkoja ja siis noin viikko oviksen jälkeen. Yhden päivän ajan, ensin ihan kirkasta verta pyyhkiessä ja myöhemmin iltaa kohden rusehtavaa tuhrua pyyhkiessä.

Paljon onnea be digin viikoista! :) <3
Eiks sun, mun ja pepen pitäny mennä kaikkien yhtämatkaa? Eli nyt mun kuuluis tehdä testi jossa olis kaks viivaa.. Kyllä on semmonen tunne et jään onnittelemaan teitä ja toivon paljon liimaa ja tarrasukkia <3
Noh, ainakin meillä on aika sinne lääkärille ja varmaan saadaan lähetekkin pian :) toivo elää!

Larissa ihanaa et miehesi kanssa innostuu urheilusta, tsemppiä miehelle ja muistakaa kannustaa ja kehua toisianne<3
Me ollaan miehen kanssa laiskemmanpuoleisia ihmisiä ja nyt salikortit hommattu ja toive olis et siitä lähtis elämä parempaan suuntaan. Toivon plussaa teille<3

- Mymmelisti kp 29/29 yk 30

Peepe mä oon miettiny ihan samaa että kuinka yleistä se kiinnittymisvuoto on.. Koska en ainakaan muista että likasta sellasta ois tullu toki en siihen aikaan olisi osannut sellasta edes odottaa tai tutkia.. :wideyed:

Larissa kiva että mihes on aloittanut / aloittaa kuntoilun. (Oliko jo käynyt siellä nyrkkeilyssä?) meillä kans isäntä on epäurheillullisempi kuin minä.. En edes muista koska viimeks ollaan yhdes käyty koiria viemäs. Toisaalta se on mun henkireikä kun saan mennä ihan vaan ittekkseni. Ja pientä mahaa kyllä kans isännällä on. Mut en oo sanonu ees asiasta mitään. Tiedän että se ei oo sen juttu niin turhaan rupean puhumaankaan :)

On. Taas sorry mutta täällä joko turvottaa tai oon taas yhtäkkiä lihonnu hirveesti koska toi maha on ihan kaamee! En saa vetästyä sitä ees sisään vaikka yleensä siinävaiheessa on pelkkä kuoppa siinä missä normaalillaihmisellä on tavallinen maha. Mut nyt mulla on kyllä ihan valtava etureppu.. Jaa mitä vieläkö herättelem toiveita.. Oi kyllä! :wacky:
Ps. Ei kukaan huolis yhtä kissaa??:cat:

Mymmelisti todellakin piti ja plussa-aalto on jo tulossa sinne päin, joten nyt valmistaudu pian hyppäämään siihen! :) Koska sä testaat? :)

Kiitos kaikille onnitteluista ja rutkasti plussatuulia kaikille! ❤️❤️

Nuuhku, mulla vähän sama tilanne katoin just ennen kun töistä lähin et hirvee maha, housut ei sovi ku maha tulee eteen :O kauheeta..

Be, olis ihanaa olla samassa matkassa, mut mulla on niin semmonen vahva tunne et täti saapuu ens yönä klo 4.00
Se on vähän veemäinen akka ja aina aamyöstä tulee kylään, mut jos kumminkaan ei tule 4 päivän sisään eli mentäis kp 33 niin teen testin ja se on maanantai? Hä, osaanko ees laskee? Siis tädin olisi määrä saapua huomenna, mut jos ei niin siitä 4pvä. Pe, la, su ja ma? Joo eli ma testaan jos testaan :D

Ihanaa et ootte fiiliksissä mun plussasta <3 mäki oon.

Mymmelisti nyt otat mallia musta ja bestä :)

Nuuhku joku meidän tuttu käyttänyt tollasta ja tykännyt itse en saanut aikaiseksi tilata vaikka piti!

Täällä paistaa aurinko <3

Miten Darkmimosan leikkaus meni? Joko on varsa maailmassa?

Missä Carnagan?

Joku täällä käyttää tota Donnaa. Kuka puhuu kiteistä?? Anteeksi ku en muista!

Täälläkin paistaa aurinko! Pepe en voi kuvitella sun fiilistä!

Muokattu viimeksi:
Anskunen, hienoa että löytyi syy ja oikean lääkityksen avulla nyt plussakin enemmän kuin mahdollinen! :)
Kyllä taas saa todeta ettei ikinä pitäis luottaa vaan yhden lääkärin arvioon/puheisiin, vaan aina pitäis hakea se toinen mielipide!

Pepe, itku meinas tulalkuin näin sun testin, ihan mahtavaa!! Sylin täydeltä onnea ♥
Sä niin tiesit tän,muistan kun kirjotit et sulla on varma tunne :)

Be, ihana tulos digissä :)

Beisla,onnet mahtavasta ovisplussasta! Toivottavasti saatte vielä toisenkin inssin tehtyä :)

Minttulaku, kiva et saitte juteltua aiheesta miehes kanssa ja tsemppiäpiinapäiviin! Tuokoon ne toivotun tuloksen :)

Larissa, hienoa että siellä mies innostunu liikunnasta :)
Ei munkaan mies mitään varsinaisesti enää harrasta, mutta fyysistä työtä on aina tehny ja hyväkroppanen luonnostaan on. (asia josta olen erittäin kiitollinen :hungry:) Lenkillä käydään yhdessä ja pojan kans palloa pelailee yms. Tykkkää siis kyllä liikkua on sellainen ulkoilmaihminen :)

Peepe, kiinnittymisvuotoahan tuo voisi olla :)
Mulla sitä oli ekassa raskaudessa tasan 7vrk oviksesta, toisessa raskaudessa taas ei ollut, vaan tuhrutteli loppukierrosta useana päivänä(kp25->)ja sit tulikin plussa :)

Mymmelisti, täällä on kaikki jäsenet pystyssä ettei täti sinn eeksyis lainkaan! :)

nuuhku, minä käytän donnatestiä :)
Edellisessäkin yrityksessä sitä käytin ja oon kyllä tykänny! Hieman hämmentävää on, kun välillä kuvioita tulee ns. kesken kiertoakin eli vähän niinku väärään aikaan. Esim tässä tässä kierrossa plussakuvioita tuli siellä oletetun oviksen ympärillä viikko sit, mutta tänään kp23 testasin taas, kun tullu aikalailla kirkasta limaa ja taas tuli plussakuviot! Ovuloinko mä siis kahdesti vai wtf? :D
Mutta siis oon tykänny, liuskoihin en oo ikinä pissiny enkä siihen ryhdykkään. Tää oon niin kätevä kun voi testata vaikka kymmen kertaa päivässä ja usein oviksen tienoilla testaanki usein :)

on. Kuten nuuhkulle jo kirjotin niin kp 23(/29-30) meneillään ja oletetusta oviksesta viikko. Limoja ihmettelin jo eilen ainakin ja tänään tosiaan piruuttanu donnatestillä testasin ja ihan selkeitä plussakiteitä! :O Muodoltaan olivat vähän erilaisia kun viikko sitten, kiteiden päät oli jotenkin pyöreämpiä, mutta ihan selkeitä saniaismaisia muodostelmia.
En oikein ymmärrä, mutta kellistin miehen äsken ihan varmuuden vuoks :D

Esikoinen on mummilassa käymässä ja kuopus nukkuu partsilla, tää alkaa ny läpikäymään aiemmin otettuja kuvia, kokeilussa siis passikuvien ottaminen ite :)
ps: 1v:n kuvaaminen, jossa istuu suorassa,katsoo kameraan ja ei hymyile tai muutoin ilmeile on mahdotonta!!

Huh huh ku tuntuu että niin hitaasti tuo aika kuluu että pääsis aloittamaan jo hoidot mutta eipä nyt taas auta kuin ootella ensi viikkoon että lääkäri soittaa ja sanoo mitä tehdään ja miten hoito aloitetaan..pas siis..

Paljon on plussia tullut, onnea kaikille!ja toivottavasti tulee vielä paljon lisää :)

Ja joku kiinnittymisvuodosta kyseli niin ei mullakaan ollut mitään vuotoa ekan kohdalla..

Mutta näihin tunnelmiin..ihanaa kevätpäivää naiset, ulkona auringonpaisteessa mieli virkistyy ja itellä ainaki jotenki heti paljon positiivisempi fiilis ku arska paistaa!

3165aa6d3c92a34e411808800926cee4

Mymmelisti toivottavasti se inhottava täti eksyy kauas kauas susta ja sinäkin saisit vihdoin sen oman plussan, jonka jo niiin paljon ansaitset. ❤️ Maanantaina siis hommaat ne kaksi viivaa tikkuun. :)

Tinttarilla ONNITTELUT PLUSSASTA. :) Paljon tarrasukkia matkaan. :) Ihanaa tää plussa-aalto, nyt pidetään se pystyssä kunnes kaikki poistuu täältä plussan kanssa. ❤️

Takaisin