Raskaaksi 2015

Soma pahoittelut tädin vierailusta, tsemppiä uuteen kiertoon! :) <3

Mulla ehkä jotain pieniä kramppeja oli sillon dpo 5? Mut nyt ei oo ollu mitään oireita, eli en siis usko et tää yk 30 olis ollut meidän. Huoh! Hitto kun sais huomenna soitettua jonnekkin lääkärille.. Anteeks tää valittelu tästä soittamisesta, mut jotenki tää on mulle vaa niin iso asia enkä vaan saa soitettua :(

- Mymmelisti kp26/29 yk30

Ai niin, hyvää naistenpäivää kaikille! :grin

Nougat, jos et ole yhtään testiä tehnyt, niin kyllähä yks selitys olis.. :wink

Lissu, toivottavasti sulla tasaantuu pian kierto pillereistä. Ilmeisesti ette vielä yritä (?) eli tätiä toivon sinne. :)

Tyttötiikeri, toivotaan että tää kierto oli vaan poikkeus, ja sun luteaalivaihe pidentyis taas.

Nennaa, onpa tosi outoa. Mullakin harvinaista tämä, tosin jotain nippailuja on pitkin kiertoa. Mutta tää monta tuntia kerrallaan kestävä "tunne" on poikkeavaa. :confused:

Liisu, voimia sulle. :hug013 Yritysvaiheessa muitten vauvat on ihania mutta silti myös saa surettamaan.

Hampaaton, tsemppiä piinailuun ja hyvältä kuulostaa vielä sun luteaalivaihe. Lyhyt kierto sulla, yrittävälle hyvä kun pääse nopeasti uuteen yritykseen jos ei tärppää.

Ajna, tervetuloa juttelemaan jos mieli tekee. :) Pahoittelut diabetes-diagnoosista. On varmasti raskasta tehdä päätös yrityksen lopettamisesta. :hug013

Be, hienosti oot malttanut! Mä niin uskon että plussaat tiistaina. :)

Sohwia, kyllä jännäksi menee sullakin! Tsemppiä hurjasti, täytyy uskaltaa jossain vaiheessa jos tätiä ei näy. :smiley-bounce012

Soma, voi ei. :sad001 Ilkeä täti tuli ihan väärään osoitteeseen.

Enu, onnea oviksen bongauksesta! Mulla ei ole juurikaan kokemusta ovislimoista, vasta viime kierrossa ekaa kertaa ikinä bongasin, ja luulen että ne tuli päivää ennen. Mutta monilla on pidempääkin.

Lauruskaah, pahoittelut negasta. :sad001

Mymmelisti, voimia. Mä niin tiedän kun pitäis tehdä jotain ja ei vaan uskalla. :sad001 Mutta soitto vois kuitenkin olla askel lähemmäs sun toivetta. Yksi askel vaan pitkällä matkalla. :hug013

On. Huomenna alkaa taas oviksen etsintä. Meinaan testata kahdesti päivässä, kun viimeksi yllättäen sainkin plussan aamulla. Kp11/28-32

Soma, tsemppiä uuteen kiertoon!! Aina raskasta keräillä itsensä kokoon, mutta kyllä se siitä taas iloksi muuttuu! Lauruskaah:lle myös toivotaan, että täti tulisi ja tilanne ratkeis!

Enu, vau, jos ovis olisi nyt jo! Mulla alkaa limat n. viikkoa ennen ovista, eli joskus kp 10. Sun kierroilla toi taitais olla aikamoinen helpotus! \o/

Munkin mielestä täällä voidaan jutella vaikkei yritys olisikaan ajankohtaista. Ilman muuta tänne kaikki mahtuu fiiliksiä jakamaan <3 ei oo Anjalla helppo tilanne :(

Tajusin just,että ensi kierto saattaa mennä puihin. Kun ei oikein tiedä tuota kiertoa nyt onko 28 vai 30.. Mies lähtee kahden viikon päästä reissuun ja ovis sattuu just olemaan sillon, jos mennään kp30 mukaan. Keretään talletella, jos kp 28 mukaan menee :nailbiting: Toki oviksen saattas saada kiinni, jos tikuttelis mutta en taida siihen vielä lähteä.. :think005

lauruskaah toivottavasti täti ei tule luoksesi vaan kohta tikussa olis kaks viivaa :)

Liisu olinkin jo vähän sillä asenteella,että kyllä se täti sieltä tulee niin ei osaa olla edes kovin pettynytkään tästä.. mutta ainahan se suututtaa,kun raskautta toivoo. Jos tärppi käy, niin laskettuaika menee 2016 puolelle kuulostaa niin kaukaiselta.

Kp1/28-30

Soma pahoittelut tädistä! :( Kovasti tsemppiä uuteen kiertoon. ❤️

Enu onnea oviksesta ja toivottavasti siellä nyt tärppää. :)

Lauruskaah höh, pahoittelut negasta. :( Luulin ensin näkeväni jotain, mutta sitten kun lähensin niin en enää nähnytkään. :o

Beisla kiitos ihana. ❤️ Onnea sinne oviksen etsintään. :)

Mymmelisti voimahali sinne! ❤️ Toivottavasti saat pian soitettua sinne niin siitä ei tarvitsisi enää stressata. Tsemppiä. :)

Onnittelut plussista <3

Pahoitteluni negasta Lauruskaah <3

Varmaan monta kommentoimatonta asiaa meni ohi, kauhea määrä tekstiä ja olin vain vrk:n poissa... :joyful:

Pitää korjata yks asia, kun haukuin sen Perhoset nettifirman toimintaa, vika olikin postissa!!! Perjantaina tuli kauhee määrä postia, laskuja, yhdet pankkitunnukset ja ne molemmat rt-lähetykset. Postissa ei mitään tietoa kuinka näin on käynyt, mutta lähetyksiä oli tammikuulta ja helmikuulta päivätty ja osassa ei mitään leimaa tai päiväystä... Ja kuulemma posti ei korvaa mitään tällaista, vaikka laskuissa esim. korot juosseet, ei kauheesti mutta silti... :devil10

Nyt nukkumaan ja tädin kanssa saattelin pois ja suljin oven niin että ei ole takaisin tulemista! :finger:

Mukkis kp 5/25-26

Ahhahhahhahhah, haluutteko kuulla jotain hauskaa? Oon tosiaan istunu taalla duunissa perse homeessa ja jossain vaiheessa mun nenaan alkoi leijua semmonen ihmeellinen haju, enka ma keksinyt mitaan muuta kuin etta ma itse haisen. :shy: Ihan sikanolona oon sitte ollu tassa ja kiittany onneani et onneks talleen sunnuntaisin taalla ei oo juuri ketaan.. Nyt kotiinlahtoa ootellessa aloin sitten pakkailla kamojani ja nostin poydalla ollutta kauppakassia, ja sieltahan se haju sitten lehahti ihan kunnolla! Ma kavin kaupassa ennen toihintuloa ja ostin mansikoita, ja ne on sitte lammenny tossa poydalla muutaman tunnin.. :grin Etta sellanen hajuherne! Nyt sit hekottelen taalla itekseni omalle tyhmyydelleni.. laughing7

Muokattu viimeksi:
Beisla, tsempit oviksen metsästämiseen ;) toivottavasti saatte talletettua ajoissa :)

Mukkis, hitto miten ärsyttävää et noin paljon postia ja vielä pari kk vanhoja!

Mukkis, meillä täällä vähän sama tuon postin kanssa :( viimekesänä esim puhelinlaskuista 5kk ajalta tuli: 2kpl muistutusta, 2kpl 2. muistutusta ja vain yksi oikea lasku... Ärsytti maksella kaksinkertasia laskuja, kun ei alkuperäsiä ikinä tullut.. Nyt miulla on kaikki muut paitsi vakuutukset e-laskuna :)

Tsemppiä lauruskaah!

Testi tehty. Itse näin todella haalean viivan, en tiedä miten näkyy täällä.

Liitteet

• WP_20150309_002.jpg
    WP_20150309_002.jpg
    502.8 KB · Katsottu: 216
Sohwialla viiva! Jee! Toivottavasti vahvistuu!

Soma, teidän täytyy talletella tosi ahkerasti ennen ovista siltä varalta, että mies on h-hetkellä reissussa.

Mukkis, toimiva posti iski taas. :sad001 Mutta onhan tuossa kyllä se puoli, että nyt kaikki tietää, kuinka nihkeästi Perhoset toimii ongelmatilanteissa. Eli et mun mielestä ole erehdyksessä virheellistä tietoa levittänyt.

Lauruskaah, toivottavasti toinenkin viiva ilmestyy pian, tai sitten täti, että pääsette uuteen yritykseen.

Beislalle onnea oviksen bongailuun!

On. Sen jälkeen, kun pari päivää sitten tuli pari veripisaraa, mulle on iskenyt ihme nenäntukkimisflunssa. Jotenkin oon taipuvainen pitämään sitäkin hyvänä juttuna, vaikka kaikki edellisessä kierrossa kiusanneet klassiset oireet loistaakin poissaolollaan. Mulla on nyt mennyt niin paljon aikaa yhden isomman kurssityön kanssa, että en ole ihan hirveästi ehtinyt asiaa ajatella (viimekierrossa olisin varman hyppinyt kattoon, jos olisin löytänyt potentiaalista kiinnittymisvuotoa). Nyt on vaan suuri ongelma, kun mä yleensä työskentelen tehokkaimmin pienen paineen alla, mutta mun stressi on mennyt johonkin piiloon, enkä me löydä sitä, eli työ ei ihan hirveästi etene :grin Aika on kulunut etsiessä pinterestistä virkkausohjeita leluille. Virkkaan ainakin Totoron, Hampaattoman (sen lohikäärmeen, en kuumeilijaa) ja Stitchin, ja sen nallen, joka kuului Pepen postaamaan villahaalariin. Eli projektia hetkeksi.

liliina kp 20/?

Kiitos onnitteluista! ❤ Itse en vielä uskalla iloita, ettei tule takapakkia. Testaan huomenna uudestaan apteekin puikkotestillä.
Ja onnea elmiina sinulle myös! :) Mikä oli sun kp kun testasit? :)

Takaisin