Raskaaksi 2015

Hei osaako joku sanoa miten tätä valkovuotoa kuuluisi tulla kuukautisten aikana? Kokoajan juoksen vessaan, mutta vaan valkkaria lorahtelee. Oon siinä uskossa, että juuri menkkojen aikaan on kuiva kausi ja ei juuri lainkaan valkovuotoa. Täällä himot hyrrää hullunlailla, eikä tietoakaan kuivasta kaudesta. Ettei vaan mikään tulehdus :-S

Beisla en ole koskaan tikuttanut elämäni aikana.. Täytynee ehkä kysellä vähän mieheltäkin mitä se ois mieltä vai tuleeko sit liikaa paineita koko asiasta ..

Enempää en nyt jaksa kirjoittaa kun viime viikolla oli lapsi oksutaudissa ja viime yönä alkoi mulla ja miehellä sama.. Huh miten paha olo sitä voikaan olla.. Kukaan sukulainenkaan ei pääse lasta viihdyttämään että taitaa mennä päivä videoiden parissa :(

Hei kaikille, en ole tähän ketjuun juurikaan kirjoittanut vuoden vaihteen jälkeen. Oli sellainen olo, että irtaannun nyt hetkeksi tästä maailmasta ja "unohdan" koko asian. Nyt tuli kuitenkin sellainen olo, että on pakko jonnekin avautua joten ryöpsäytän sen nyt tänne.

Jätimme lokakuussa ehkäisyn pois ja luulin, että pari kiertoa menee ja sitten nappais. Tulin nimittäin pari vuotta sitten raskaaksi ehkäisystä huolimatta, joten ajattelin olevani jotenkin superhedelmällinen. Tiedän, että monilla menee puoli vuotta helposti ennen plussaa ja että stressaaminen ei auta mitään. Mekään ei varsinaisesti yritetä, mutta huomaan joka kuukausi pettyväni kun menkat sitten alkavatkin. Seksiä on säännöllisen rennosti, gynellä kävin alkuvuodesta ja kaikki ok. Terolutit määräsi kuitenkin kiertoa tasoittamaan vaikka se säännöllinen onkin. Nyt on sitten kolmas kierto Terot syöty ja parin päivän päästä pitäisi menkat alkaa.

Haluaisin vain olla raskaana. (Heh, kukapa tällä palstalla ei :D) Ja en jaksaisi enää pettyä uudelleen ja uudelleen.

Kiitos. Helpotti jo kun sain tämän ulos. Onnea kaikille niille, jotka ovat tämän vuoden aikana jo plussanneet :Heartred ja toivottavasti kellään muulla ei ole tänään tällaista fiilistä.

Elmiina: Vaikea siihen vaihtoehtoon uskoa. Kaikki krampit lakkasi(onneksi) ja pieni jomotus nivusiin palasi ja munasarjaan . Ei oikein mihinkään uskalla lähteä, ettei vuoto ja kivut yllätä. Kipujen aikaan vietän kaksi tuntia kylpyhuoneessa :D No kivaa viikonloppua naiset! Plussia kehiin!

.:*~*:._.:*~* TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12 TESTAA 7.3
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Liisu yritystä 4/14
mimi. yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
silv yritystä 5/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Johanna.. tjottaillen 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
elmiina tjottia 9/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Nougat yritystä 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Tinttarilla- tjottaillen 10/14
titem tjottia 10/14
Azalea yritystä 11/14
dreamer88 yritystä 11/14
lauruskaah yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
be yritystä 1/15 TESTAA 8.3
Carnagan yritystä 1/15
liliina yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottailua 1/15 TESTAA 16.3.
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Skippi yritystä 1/15 TESTAA 7.3
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
Aneska yritystä 2/15
Antzeliina yritystä 2/15
Minttulaku yritystä 2/15
piglet yritystä 2/15
Ruusa tjottia 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Lissu yritystä 5/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(77 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Myy82 yritystä 11/12 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
Vesta yritystä 9/14 LA 23.10.
j3nni LA 10.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?
SannaMiia yritystä 1/15 LA 13.11

Lisäsin itseni plussanneisiin. :)

Minttulaku luiks mun ajatukset? :D juurikin noin ajattelen mitä kirjoitit! :)

Nougat muistelisin että esikosta plussan aikoihin ei vvtä ollut ja täälläkin muistan sanoneeni monella negakierrolla tota vv:tä lorisseen mutta tää nyt on vaan mun elimistöni! Mun mielestä toi vv.runsaus tai sen puuttuminen voi kummatkin ihan yhtälailla olla oireita raskaudesta tai sitten ei :) toivotaan että oireilis sitä plussaa:)

On. Mua aivastuttaa! Tämänkin muistan oireeksi likasta mutta nyt mennään vasta dpo ehkä 5 jos sitäkään.. Joten epäilen että mikään oikea oire olisi. Likasta tuo oire nosti päätään kunnolla vasta plussan jälkeen.. Vaikka aivaastelinkin jo ennen plussaa en sitä osannu yhdistää silloin :)

Mimmu, tsemppiä ekaan clomikiertoon! Valitettavasti en osaa neuvoa, miten ottaa järki käteen. :oops: :wink Mut mahtavaa, ettei maksaneet ton enempää.

Starling, hyvä että asiat kuitenkin etenee, vaikka harmi että joutuu hitauden vuoksi yksityiselle.

Nougat, toivon sitten sulle ekaks tietty plussaa, mut jos ei tule niin että kierto ei pitkity. :) Luulen että valkovuoto on tosi yksilöllistä. Monilla voi olla kuiva kausi, mut esim. mulla ei oikeastaan vaihtele valkkarin määrä juurikaan kierrossa. Mitä nyt viime kerralla ekaa kertaa tunnistin oviksen limoista.

Jennuli, huh mikä kierto! Joo eiköhän tuota aleta ekana käsitellä.

Minttulaku, varmasti hyvä jutella miehen kanssa. Tietty paha jos tulee sellanen fiilis että pakko harrastaa seksiä tiettyyn aikaan, mutta toisaalta jos sen kerran-pari kokeilee että mistä ovis suunnilleen löytyy, eihän tikutusta ole pakko jatkaa.

Titem, voimia sinne. Pitkä yrittäminen käy varmasti raskaaksi. :hug013

Nuuhku, toivotaan että kuitenkin olis oire! :grin

kp10/28-32

Beisla, joo niinpä. Ehkäsyrenkaan jälkeen venähti tollaseks. Ei kiva.

Kellään muuten tietoa miten helposti se kierto sitten tasaantuu? :)

Mimmu, toihan positiivinen ja iloinen yllätys et clomit on halvat! :) tsemppiä!

Mä oon viikonlopun iltavuoroissa töissä niin en pahemmin kerenny mitää höpötellä..

Onnea vielä ihanasta digin tuloksesta sannamiia :)<3 hitto et ootan ite samaa tulosta.

-Mymmelisti kp 25/29 yk30

Mulla kierto pysynyt tasasena heti pillereiden loputtua (9/12), mut nyt vasta parilla päivällä heitelly. Varmaan vaan siks et oon vähän stressaillu tästä jutusta enemmän kun yleensä.

Jos tämä tällä kertaa ei ois kemiallinen tai joku virhetesti? :) 3+0 ois menkoista laskettuna mut ovis oli kyl jo kp 7-8 eikä 14 paikkeilla, eli menkkojen pitäis alkaa huomenna tai maanantaina... Iik, jännittää!
ImageUploadedByVau Foorumi1425734832.116732.jpg

Elmiina, hyvältä näyttää ! :)

On. Kp29/28.. täti ei oo tullu vieläkään. Ällövaroitus nyt varoiksi jos jotain ällöttää.. Yleensä alkanut silleen et kp28/28 paikkeilla tullu pieni ruskea viiru valkkarin mukana. Ja seuraavana aamuna sit jo ihan reilusti pyyhkiessä. Eilen ei tullut viirua, tänään pelkkää valkovuotoa ja runsaasti.. alamaha kyllä jomottelee mutta ei samalla tavalla kun tädin lähestyessä minkä olen pistänytkin merkille.. o.o tosin mitä tässä luomaan entä jos mielikuvia kun se eilinen 25mIU testi oli nega :/

Jee onnee elmiima! :)

Unicornille onnittelut ovisplussasta! Toivottavasti myöhemmin tulee toiseenkin testiin plussa ;)

Tänää taas luulin et menkat alkaa ku jotai valahti pöksyihin, mut olikin valkovuotoa vähä reippaammin :D kosteet olot...

Täällä ollut myös hyvin kosteet olot oviksenkin jälkeen. Ei ole kuivasta kaudesta ollut tietoakaan. Ei ole aiemmin ihan tällaista ollut.

Onnea muuten plussanneille,teitä tullut ihan urakalla. Toivottavasti plussaisin itsekin ensi vkolla. ;)
On. Kp 21/25-27 ja dpo 9. Eikä oikein mitään oloja,ei edes nippailuja. Dpo 4 tuntui kohdussa puristavaa tunnetta ja pientä menkkajuilintaa. Oli myös huono olo dpo 4-5. Nyt on ahdistavat päivät menossa. Ennen ovista oli vahva tunne että tämä olisi nyt se kierto,mutta se on hävinnyt jo jonnekin.

starling, miten siellä teillä kestää noin kauan päästä lääkärille :eek: Ihan perseestä! Itse pääsin terveyskeskuksen lääkärille kuitenkin kolmessa viikossa ja hieman nopeamminkin olisin päässyt, jos aika olisi käynyt työkuvioihin. Toki nyt menee pitkälle toi naistenpolin aika, mutta lähete ja kutsu tuli kuitenkin nopeasti. Toivottavasti saisit nopeammin apua yksityiseltä ja ei tarvitsisi edes tutkimuksiin lähteä, kun plussaisit!

Soma, siellä onkin jännät paikat! :woot: :nailbiting:

Mimmulle pahoittelut negasta :sad001

titem, toivottavasti plussaat pian! :) Aika monella täällä on varmaan noita fiiliksiä ollut... :sad001 Itse olen jo siinä vaiheessa, että en edes varsinaisesti jaksa enää kuumeilla tai miettiä mitään testaamisiakaan, kun tähän mennessä menkat on aina tulleet ajoissa tai etuajassa. :shifty: Sitten innostun vasta taas, jos menkat myöhästyy ja elämäni ensimmäisen plussan saan.

Nougat, toivotaan että johtuisi sun oireet ja olot raskaudesta :wink Mulla ei ole mitään kuivaa kautta ikinä ennen menkkoja ja halujakin yleensä löytyy myös loppukierrosta :grin

Beisla, onnea oviksen metsästykseen!

Unicorn, onnea ovisplussasta! :joyful:

Nuuhku, toivotaan että olisi plussa oire! Olisi jo sinun aika päästä plussanneiden joukkoon! :shy:

Elmiina, kyllä ton jo voi lukea plussaksi! Onnea! :cat:

NAPAA: Huh miten vilkas päivä töissä! Ihanaa :grin Ostin Neo-E- merkkistä vehnänalkioöljyä ja nappasin äsken ekat "shotit". Mietin, että onkohan reaktio tämä: :wtf: :yuck: :spitoutdummy: mutta ei ollu ees pahaa! Ei mun mielestä maistunu juuri miltään, lähinnä vaan öljyltä. :grin Kyllä tota voi vedellä ihan "raakana" :grin Ja ei ollu ees pahan hintasta, noin 8€ tuo puteli.

Larissa kp 8/27, tjot-kierto 6 tai 9

Muokattu viimeksi:
Takaisin