starling, miten siellä teillä kestää noin kauan päästä lääkärille

Ihan perseestä! Itse pääsin terveyskeskuksen lääkärille kuitenkin kolmessa viikossa ja hieman nopeamminkin olisin päässyt, jos aika olisi käynyt työkuvioihin. Toki nyt menee pitkälle toi naistenpolin aika, mutta lähete ja kutsu tuli kuitenkin nopeasti. Toivottavasti saisit nopeammin apua yksityiseltä ja ei tarvitsisi edes tutkimuksiin lähteä, kun plussaisit!
Soma, siellä onkin jännät paikat!
Mimmulle pahoittelut negasta
titem, toivottavasti plussaat pian! :) Aika monella täällä on varmaan noita fiiliksiä ollut...

Itse olen jo siinä vaiheessa, että en edes varsinaisesti jaksa enää kuumeilla tai miettiä mitään testaamisiakaan, kun tähän mennessä menkat on aina tulleet ajoissa tai etuajassa.

Sitten innostun vasta taas, jos menkat myöhästyy ja elämäni ensimmäisen plussan saan.
Nougat, toivotaan että johtuisi sun oireet ja olot raskaudesta

Mulla ei ole mitään kuivaa kautta ikinä ennen menkkoja ja halujakin yleensä löytyy myös loppukierrosta
Beisla, onnea oviksen metsästykseen!
Unicorn, onnea ovisplussasta!
Nuuhku, toivotaan että olisi plussa oire! Olisi jo sinun aika päästä plussanneiden joukkoon!
Elmiina, kyllä ton jo voi lukea plussaksi! Onnea!
NAPAA: Huh miten vilkas päivä töissä! Ihanaa

Ostin Neo-E- merkkistä vehnänalkioöljyä ja nappasin äsken ekat "shotit". Mietin, että onkohan reaktio tämä:

mutta ei ollu ees pahaa! Ei mun mielestä maistunu juuri miltään, lähinnä vaan öljyltä.

Kyllä tota voi vedellä ihan "raakana"

Ja ei ollu ees pahan hintasta, noin 8€ tuo puteli.
Larissa kp 8/27, tjot-kierto 6 tai 9