Raskaaksi 2015

Mä oon ymmärtäny et liuskoisss näkyiski herkemmin viivanpaikat, vaik en mä tiiä vaikka ne olis sama tuote mut toiseen on vaan laitettu muovikuoret päälle :D

Mä tein myös aamulla testin, kp29/28. Ylempi on tehty ke-aamuna ja alempi tänään.

Liitteet

• 1425625701796.jpg
    1425625701796.jpg
    23.9 KB · Katsottu: 209
SannaMiialle ja Ruusalle onnittelut! Kummallakin näkyy värillinen viiva!

Kyllä sannamiialla on ihan selkeä jo :) onnea! Oliko sulla mikä kp?

mä oon tässä miettinyt kans et onko nyt ihan varma ettei noihin kuulu tollasia tulla muutenvaa o_O :grin joo olen tosi luupää :oops: mut ei vaan pysty uskomaan kun se edellinen, niin miten v*****a nyt muka tärppäis kerrasta?!? Nyt siis 26/28 vasta

Onnea plussista! :Heartpink

On (tänää opin mitä tarkottaa :D). Kai miut uskaltaa plussanneisii kans lisätä? Ke ja tänä aamuna (vähä epäonnistunu testi ku oli nii hätä :D) plussa. Vau laskurin mukaa LA ois 12.11. Nyt ois siis 4+1. En oikee vielä meinaa uskoa asiaa, tännää pitäs tätin tulla ja kokoajan "ootan" et alkaa. Vielä ei ainakaa oo alkanu vaikka yleesä yöllä alkaa.
Tuntuu et nää oireetki nii vähäset, alamaha vähä kipee ja välillä vihlasee, rinnat vähä herkät ja turvonneet. En oo ainakaa huomannu kiinnittymisvuotookaa. Nyt parina yönä ehkä yölläki tullu pissahätä vaikka yleesä ei, nälkä aamusin ja iltasin tulee herkemmin. Mut mitää pahoinvointia ei vielä ainakkaa oo ollu eikä mitää mielihaluja.
Ollaan vklopuks lähössä mun vanhemmille vklopuks, vieläku malttas olla äitille kertomatta ku ylleesä kaikista asioista kertonu hänelle ensimmäisten joukossa.

Tyhmä kysymys: mite nyt sit merkata kp jos/kun on raskaana?

Muokattu viimeksi:
Onpas ihana perjantai!!! Oikein paljon onnea myös Aneskalle. Varmaan voit vaihtaa sen kp merkkauksen vain rv merkkauksiin :)

Varovaiset onnittelut Ruusa! Toivottavasti viiva nyt vahvistuu.

Sannamiialla ihan selkeä viiva! Valtavasti onnea!!! :)

Hienoa Larissa että sait vihdoin ajan! Harmi että vielä pari kuukautta joudut odottelemaan, mut toivotaan että odotus palkitaan ja saat avun lopulta. :)

Mulla nyt siis kp 2/28-34. Ovistestien mukaan luteaalivaihe jäi tosiaan 8 päivään. Onneks nyt tähän kiertoon tilasin myös ovistikkuja, pitää nyt seurailla mitä tuleman pitää...

-Tyttötiikeri kp 2/28-34, tjotkierto 4-

Taalla on kylla tullut huimasti plussia viime aikoina, onnea kaikille tasapuolisesti! :)

Taalla tanaan 19+0 ja eilen tunsin ekan kerran liikkeet niin selvasti, ettei ollut epailystakaan, mika siella mahassa moyrii! Yht'akkia kesken duunipaivan tyyppi alkoi riehumaan ihan kunnolla! :wideyed:

Larissa, upea toi sukkamalli! Näyttää aika haasteelliseslta, mut voipi olla että kokeilen joskus. Sainkin juuri mun vauvanpeiton valmiiksi. (Vauvaa vaan ei näy...) Hienoa että sait viimein kutsun naistenpolille, vaikkakin niin pitkän ajan päähän.

Nennaa, soita ihmeessä. Jos siellä sattuu järkevä ihminen, se osaa neuvoa eteenpäin.

Tyttötiikeri, ikävää että sulla jäi luteaalivaihe niin lyhyeksi. Toivottavasti olis vaan kertaluontoinen juttu.

Nuuhku, ajattelematon sisko sun miehellä kun kyselee milloin lapsi tulee. Oon muutenkin ruvennut miettimään tota, kun jotkut ihmiset tentta niin että milloin meinaatte tehdä lapsia, tai oispa kyllä kiva jos nyt tekisitte. Mitä ne oikeesti kuvittelee saavuttavansa sillä? Kuka ihminen on että "en kyllä ollut ajatellut lisääntyä vielä, mutta nyt kun niin kovasti toivot niin taidanpa hankkiutua pikinmiten raskaaksi!" Tai sitten on jo yrittämässä, eikä se kyselyillä nopeudu. Oikeesti, miettisivät vähän... eiköhän jokainen tee siitä omat päätöksensä, ja kerro muille silloin kun tuntuu hyvältä.

Nyytti, en tiedä lohduttaako yhtään mut mulla on kaks edellistä kiertoa ollut vain yksi inssi, niin tuskin sullakaan on huonommat mahikset. :) Ois kiva nähdä kuvia sun tekemistä vaatteista!

Ruusa, kyllä tuossa väriä näkyy, onnea! :wav Ja kiitti vinkistä vehänalkioista. Leseitä oon syönytkin, just folaatin takia.

Lukutoukka, en osaa kyl sanoa mikä ton vuodon aiheuttaa. Ehkä just se pillereiden lopetus. o_O

Liisu, toivottavasti täti tulee pian niin pääsette taas yrittämään. :)

Pellavansiemenistä, mun mielestä ne on turvallisempia kypsennettynä.

SannaMiia, viivanpaikka on jos viivassa ei ole väriä. Mä epäilen, että eri nettikaupat myy samoja testejä eri nimillä, ja noi sun on samoja kuin mitä mä oon ostanut Kotitestiltä. En ole koskaan saanut niihin edes viivanpaikkaa.
Mutta sun testissä on kyllä selkästi värillinen viiva, onnea! :grin :wav

Ilpuri, jopa oli tyyppi! Joillakin ei vaan ole mitään käsitystä miten käyttäytyä. :rolleyes:

Aneska, onnea vielä! :wav
Sun ei varmaan tartte merkata kp:tä enää, laita rv mieluummin. :wink

Muokattu viimeksi:
Katapultti, aivan mahtavaa kun oot tuntenut vauvan liikkeet! Toi on kyllä yks mitä todella odotan itsekin. :grin

On. Kp 9/28-32. Aarrgh nyt en kestä mun menkkoja! :angry4 Mulla menee aina siis samalla kaavalla, ekaks on pari päivää tosi runsasta, sit pari päivää vähäistä vuotoa ja vielä pari-kolme tiputtelua, eli viikon kestää. Nyt kesti vaan kuus päivää, mut eilen tuli ihan hentoa väriä pyyhkiessä. Laitoin sit varalta kuukupin kun menin illalla uimaan. Tänä aamuna kun otin pois, niin siinä oli ihan kunnolla tuoretta tavaraa. :eek: (Kuten menkkojen vähäisen vuodon vaiheessa.) Sikäli kun mä muistan, menkkojen alkamisen jälkeen mulla on käynyt tasan kaks kertaa niin, että menkat on kestänyt pitkästi yli viikon, ja molemmilla kerroilla oli kova jännitys päällä uudesta asiasta. Nyt en mielestäni ole jännittänyt sen enempää kuin, noh, muutenkaan viimeseen pariin vuoteen. Ja edellisistä megamenkoista on ehkä 7 vuotta. :mad:

Onnea onnea onnea, ihanaa <3 Tosi ihanasti ollu plussia viime aikoina. Superia <3

Saa nähdä milloin täällä kuukautiset pärähtää paikalle, pientä kk maista vääntöä mahassa oli seksin jälkeen, mutta meni super nopeasti ohi. Valkkaria sen sijaan tulee vähän normaalia enemmän, kun mitä ennen kuukautisten aikana. Ehkä mulla täti vaihto väriä ;) Tänään illalla täytyy varmaan aloittaa särkylääkkeiden tankkaus, kun kk alkaa varmaan huomenna, niitä kipuja kestä kukaan :) Mutta siitä olen onnellinen, että olen näin tasainen mieleltä kuukautisten aikaan, kaikki PMS hävinnyt tyystin. Ah <3 Naiseus on nyt ihan kivaa!

Ihanaa viikonloppua ja plussia <3

Nougat 28/28

Kiitos kaikille <3 Olen luonteeltani melko helposti innostuva, ja nyt yritän olla innostumatta liikaa. Mut aika hienolta kyllä tuntuu. Pistin miehen apteekkiin työpäivän päätteeksi, saa hakea digin jolla sit nyt varmistetaan ennenkun aletaan puhua raskaudesta edes itse kotona. :rolleyes:

Sannamiia kp 29/28

Täällä kp28/28. En oo testiä uskaltanu tehä vielä ja mul on olo että täti tulee. Tosin tänään aamulla tupakka etoi ihan hirveesti ja eilen mäkkiruoka, mitä normaalisti rakastan.. sain eilen myös töitä! Vähän positiivisempaa siihen että ei tartte pelätä nahkansa puolesta kun työkkäri mokas mun asiat ja sitten sain karenssinkin siihen päälle. Pissattaa taas mut alamahakin jomottaa..

onnea plussista kaikille! <3

Takaisin