Larissa, upea toi sukkamalli! Näyttää aika haasteelliseslta, mut voipi olla että kokeilen joskus. Sainkin juuri mun vauvanpeiton valmiiksi. (Vauvaa vaan ei näy...) Hienoa että sait viimein kutsun naistenpolille, vaikkakin niin pitkän ajan päähän.
Nennaa, soita ihmeessä. Jos siellä sattuu järkevä ihminen, se osaa neuvoa eteenpäin.
Tyttötiikeri, ikävää että sulla jäi luteaalivaihe niin lyhyeksi. Toivottavasti olis vaan kertaluontoinen juttu.
Nuuhku, ajattelematon sisko sun miehellä kun kyselee milloin lapsi tulee. Oon muutenkin ruvennut miettimään tota, kun jotkut ihmiset tentta niin että milloin meinaatte tehdä lapsia, tai oispa kyllä kiva jos nyt tekisitte. Mitä ne oikeesti kuvittelee saavuttavansa sillä? Kuka ihminen on että "en kyllä ollut ajatellut lisääntyä vielä, mutta nyt kun niin kovasti toivot niin taidanpa hankkiutua pikinmiten raskaaksi!" Tai sitten on jo yrittämässä, eikä se kyselyillä nopeudu. Oikeesti, miettisivät vähän... eiköhän jokainen tee siitä omat päätöksensä, ja kerro muille silloin kun tuntuu hyvältä.
Nyytti, en tiedä lohduttaako yhtään mut mulla on kaks edellistä kiertoa ollut vain yksi inssi, niin tuskin sullakaan on huonommat mahikset. :) Ois kiva nähdä kuvia sun tekemistä vaatteista!
Ruusa, kyllä tuossa väriä näkyy, onnea!

Ja kiitti vinkistä vehänalkioista. Leseitä oon syönytkin, just folaatin takia.
Lukutoukka, en osaa kyl sanoa mikä ton vuodon aiheuttaa. Ehkä just se pillereiden lopetus.
Liisu, toivottavasti täti tulee pian niin pääsette taas yrittämään. :)
Pellavansiemenistä, mun mielestä ne on turvallisempia kypsennettynä.
SannaMiia, viivanpaikka on jos viivassa ei ole väriä. Mä epäilen, että eri nettikaupat myy samoja testejä eri nimillä, ja noi sun on samoja kuin mitä mä oon ostanut Kotitestiltä. En ole koskaan saanut niihin edes viivanpaikkaa.
Mutta sun testissä on kyllä selkästi värillinen viiva, onnea!
Ilpuri, jopa oli tyyppi! Joillakin ei vaan ole mitään käsitystä miten käyttäytyä.
Aneska, onnea vielä!

Sun ei varmaan tartte merkata kp:tä enää, laita rv mieluummin.