Larissa, mulla on ollut nyt keskenmenon jälkeen samanlaista ongelmaa tiputtelun kanssa ennen menkkoja. Puolen vuoden sisään yhdet menkat alkaneet kunnolla kertarysäyksellä, muutoin on tiputellut 2-5 päivää ennen kunnollista vuotoa. Nyt tehdään uusia ennätyksiä, viime kierrossa tiputtelu alkoi dpo 9 ja nyt jo dpo 8! Wuhuu! Huomenna tarkoitus tarttua luuriin ja olla yhteydessä terveysasemalle. Jos kovin pitkäksi venähtää, että saan ajan naistentautien polille, niin sitten aion kyllä käydä yksityisellä. En usko, että terveyskeskuslääkäri kuitenkaan asialle mitään muuta tekee kuin lähettää eteenpäin just naistentautien polille.
silmät ristissä, väsyttää niin vietävästi, mikä on varmaan seuraamusta aikaisesta herätyksestä ja poikkeuksellisen härdelli-työpäivästä. Kohdun seutua kolottaa ja tuntuu kuin joku sahais mun häpyluuta kahtia... saas nähdä mitä tästä tulee, megasuperhyper menkat vai tekeekö siellä joku pesää.

Kiitos ihanien kuvien jakamisesta 

). Mä olen käytännössä koko elämäni ollut päätoiminen opiskelija ja tehnyt vain osa-aikaisuuksia tässä samalla. Vähän on tietysti eri lähtökohdat kuin niillä, jotka tähän ikään mennessä ovat olleet jo 5v oikeasti töissä, mutta onpa ainakin opiskelijabudjetilla opittu downshiftaamaan, joten josko sitä osaisi itse opettaa omalle jälkikasvulleen terveempiä kulutustottumuksia kuin mitä on itse oppinut.