Raskaaksi 2015

Kyllähän mä nyt vähän jo rauhotuin.. oon vaan aina ollu ihan kauheen herkkä jo ihan ilman raskaushormoonejakin kaikenmaailman terveysongelmien suhteen. Tuntuu vaan hirveältä kaikki epätietoisuus ja pelotus etenki nyt :S eiköhän se siitä.. soitin neuvolaanki ja sain ajan sinne 16.6 :) jospa siellä saisi sitten keskusteltua. Ei se neuvolatäti ainakaan kuulostanut kovin huolestuneelta kun sanoin että seuraava kontrolli on vuoden päästä.

Mymmelistille paljon tsemppiä sinne tutkimuksiin. :)

Jotain hyvää tädin aikasessa saapumisessa ; eipähän tartte testejä tuhlailla tai odotella taas pitkää kiertoa... :) maalisvauvaa sit puuhastelee!
Viime päivinä ollu aikas kovat seksihalut ja mukavasti onkin pupuiltu ja märkää on ollut :D menkat kyllä pääs nyt yllättämään ihan tosissaa!

Mä täällä kans silmät kierossa vahtaan testikuvaa aamulta :D joo, ei siinä vielä pitäisikään mitään näkyä mutta mun silmissä on vissiin viivat vaikka valkoista paperia kattelis XD ....tästä tää taas lähtee, "en testaa ennen kun on myöhässä!" Paskat. :D
Dpo vasta 9-10 :DD
ImageUploadedByVau Foorumi1432641012.186746.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1432641044.717840.jpg

Sanokaa et oon naurettava, niin munki mielestä :DD

Kauheasti viestejä. Pitää lukea ajan kanssa kaikki, kun töissä oon.

ON pikaisesti eilen kp28/28 pyyhkiessä tuhrua ja tähdistä ei tietoakaan tänään. Yleensä ei kellontarkasti kp1 aamulla alkaa. Ei menkkaoloja tai mitään. Saa nähdä millon se kurvaa kylään.

Täällä myös testattu tänään vaikka vasta dpo 9 :grin ja taitaa olla mulla samoja testejä kun Silv sulla. Ja todella selvä viivanpaikka mun testissä oli. :) Samoilla testeillä kyllä plussasin esikoisesta muutama päivä ennen menkkojen oletettua alkua mutta en yhtään muista oliko silloin testeissä noin selviä viivanpaikkoja kun silloinkin kyllä useamman tein ennen sitä oikeaa plussaa..

Hei kaikille!
täällä yksi kuumeilija liittyisi joukkoonne Pyörin hetken tuola raskaaksi 2014 ryhmässä mutta ensimmäinen km otti sen verran koville, että foorumi jäi. Nyt lähinnä lueskellut ja myötäelänyt taustalla. Taustalla on siis km 05/14 ja 12/14. Puolitoista vuotta yritetty miehen kanssa yhteistä pienokaista saada maailmaan. Nyt lähdettiin julkisen kautta lapsettomuustutkimulsiin ja saas nähdä kauan prosessi kestää Plussatuulia puhaltelen teille kaikille!!

Silv aivaku jotain näkyis?

Tervetuloa uusille! Toivotaan pikaista tärppiä :)

Pahoittelut negoille ja tädeille :/

Heips taas "pitkästä" aikaa :3

On tuntunut jo muutamia päiviä olo melko herkältä ja rinnat turvonneet ja vuotaneet, joten tänään sitten kaveri suostutteli ostamaan ja tekemään testin.. Ja selkeä plussa tuli! Oi jännitys! Huomenna soitto lääkäriin ja toivotaan, että pysyy "torakka" sisällä :3

Muillekkin nopeita plussia ja onnea! Itse menen hymyilemään idioottina miehen kainaloon :3

Tervetuloa titja tämän vuoden pinoon :)

Joanmarie: kuvaa vaaditaan etten mä oo ainut "liian varhaisin" liikkeellä :D

Siis joo joku haamujen-esi-isien-esi-isä-viivanpaikka mun silmiin omassa testissä :D

Mun silmiin joku kurkkii Murkun testissää :)

Ja taitaa Silvinkin testissä jotain olla :)

Vahvistumisia näille !!

Onnea Ipaipa !

Mäkin nään jotain murkun testissä! Vahvistumisia, ja samoin Silville :)

Onnea Ipaipa! Kuva vois olla ihan kiva :wink

Tervetuloa titja mukaan :)

ON. Ovisoloja tuntui jo viikonloppuna, mutta taitaa tänään "ilmestyä" suuremmin oirein, niinkuin kalenterin mukaan pitäiskin.. Ollaan hyvin valmistauduttu tähän kiertoon ja pupuiltu joka päivä ovisajankohdan aikoihin (kierrot kuitenkin heitelleet niin pitää aloittaa ajoissa ja lopettaa sitten joskus) :grin Tämä ei tietenkään miestä haittaa ollenkaan.. :rolleyes:

puhvis kp 19/33(-42)

Takaisin