Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Toffee!!!! Ihanan joululahjan saitte miehesi kanssa!

Tuutikille onnea hyvistä ultraäänikuulumisista. Ihana pikkuinen siellä köllii äidin mahassa. Toivon meillä kaikille samanlaista köllöttelijää pikapuoliin!

Soma, kiitti tuosta linkkivinkistä. Varmaan tulee paremmalla ajalla ja viimeistään raskauden alkaessa tutkailtua enemmänkin.

Astanga ok. Tässä vain mietin, että millä testillä testaisin uutena vuotena, sikäli mikäli testailen. Kun silloin kuitenkin enintään dpo 14, todennäköisesti vähemmän.

Viisaammat kertokaa! Kuinka paljon ovistuntemukset voivat vaihdella kierrottain? Voiko LH-huipun pituus vaihdella? Mulla nyt kahdessa keskenmenon jälkeisessä kierrossa on ollut puolitoista vuorokautta selvää limaa ja vatsa tosi kipeä näillä kiertopäivillä. Nyt eilen taas limaa, mutta vain illalla. Alavatsassa ollut epämääräisiä juilimisia, kiristyksen tunnetta ja eilen illalla selvää tykytystä vasemmalla puolella. Sinällään ihan sama, oliko ovis vai onko vasta tulossa, lähinnä kiinnostaa tutustua omaan kroppaan ja mietityttää, voiko oireet vaihdella näin radikaalisti? Niin ja ovis siis tikuttamatta, sillähän olisi saanut selvennystä asiaan, niin ei tarvitsisi pohtia. Mulla todettiin keskenmenoa hoidettaessa ultrassa kysta tuolla vasemmassa munasarjassa, toki se on voinut sekin siellä tykytellä. Vaikka toisaalta olen kuvitellut kystan sieltä hävinneen, kun en enää tunne sitä tunnustelemalla.

Starling, ainakin lh-huipun pituus voi vaihdella. Mä saan testeihin välillä tosi vahvat viivat ja oletan, että silloin on huippu pitkä, koska saan sen bongattua. Toisissa kierroissa (taipuuko tuo noin) taas tulee aika hailakkaa viivaa ja, koska testaan vaan kerran päivässä, oletan että huippu on ollut niin lyhyt etten ole sitä saanut kiinni. Mulla vaihtelee myös limat, yhdestä kuivasta kierrosta tulin raskaaksi mutta yleensä sitä tulee enemmän. Niin ja mulla oviksen tulo tykyttää munasarjojen kohdalla ja kun kipu loppuu niin ovis on tapahtunut.

dpo:sta: sori, mun moka, ovishan on nollapäivä, sekoitin sen ovisplussan kanssa.

ovistuntemuksia en oo koskaan kokenut, ei vihlo, ei nipistä eikä tykytä. limoja tulee, muttei aina mitään ämpärillistä ja laskin viimeksikin oviksen olleen vikana päivänä kun niitä oli.

ON: tänäänkin oli kaksi viivaa tikussa! Mies oli eilen ensin varovaisen onnellinen, mutta vähän skeptinen kun se viiva on kuitenkin haalea, oli sitten lueskellut asiasta ja oli nyt vakuuttuneempi että plussa se on. Mutta taitaa se toivoa niitä leffaviivoja ennenkuin on tyytyväinen :rolleyes:. Ennen joulunviettoon lähtöä tekaisen yhden digin, sen pitäisi olla selkeä :)

Huomenta naiset! Kp 21/28, ehkä dpo 7. Huono olo, maha sekaisin ja alavatsaa jomottelee. Viikot vierii nopeesti, tänään taas sillä fiiliksellä, että tuskin oon raskaana, mutta ei se haittaa, kyllä se vauva sieltä tulee sitten kun on tullakseen. Saispahan ainaki juoda skumppaa uutena vuotena. :wink

Mimi, mullakin oli lugeja vastaava keltarauhaslääkitys käytössä. Mulla on siis keltarauhasen vajaatoiminta ja siksi ne sain. Olisi pitänyt käyttää niitä ekan kolmanneksen loppuun saakka mutta no, eipä ne ainakaan km:a estäneet.

Mistä sen sit tietää toimiiko keltarauhanen normaalisti? :o

Oon 95% varma että mulla on tänään/huomenna ovis. Alamahalla sellanen outo tunne.. :D ja aamulla tuli kirkasta kananmunanvalkuaista muistuttavaa vuotoa :) kiva jos tää kroppa alkaa pelittää näin nopsaa!

No mulla alkoi tuhruttelu aina dpo 12 paikkeilla ja se on merkki ettei keltarauhanen toimi kunnolla.

Mä ottaisin nyt yhdet menkat tänne, kiitos!

Aaa, eli jos on ylimääräsiä vuotoja nii siitä vois jo päätellä jotain?
Mulla ei onneks *kopkopkop* sellasia oo ollu.

ImageUploadedByVau Foorumi1418808919.720673.jpg

No on tää ny vähän enempi lunta ku kotona.. :D

Minmu lähetän mun menkkakouraisut sinne, itse en niitä haluis vaikka kaitpa se kuuluu asiaan. Nyt rv 4+3 . Maanantaina tein uuden digin ja viikot oli nousseet eli 2-3:)

Paljon onnea plussanneille! Ja plussatuulia kaikille muille, viimestään sit 2015 heti vuoden alussa!!!

Pikkuminski: aivan ihanat tossut, ehdottomasti tilaan heti ekan ultran jälkeen, joka on 9.1.

Täällä clearbluen digi ilmoitti tänään "Raskaana 1-2", joten nyt se on pakko viimeistään uskoa <3
Meillä ei pitänyt olla juurikaan mahdollisuuksia tässä kierrossa. Kävin kp 9 gynellä, ja Dikun kanssa tästä käynnistä taisin jutellakin. Ei yhtään johtofollia tuolloin ja limis onnettomat 4mm. Ihmeitä näyttäävästi tapahtuu. Nyt vain toivotaan, että ihmeen kaupalla pikkuinen olisi löytänyt tiensä myös kohtuun, eikä jäänyt haahuilemaan matkalle.

Ihana luminen kuva, uijui, mäkin haluan lunta! Suomeen olen tulossa jouluksi, mutta vain pk-seudun tienoille kuraan ja kurjuuteen... no pääasia on että nähdään perheen kanssa. Ja että pääsee saunomaan, toivottavasti joka päivä :angel8

Takaisin