Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi toffee!! Onnea tosipaljon! Nyt se plussa aalto käyntiin! <3
Ihan mahtavaa :)

Eikö siitä Gatusasta oo vieläkää kuulunu? Kauhee kun oon malttamaton :D

Torstaina olis viimein se kontrollilabra, toivotaan että hcg olis hyvä ja kkm olis tältä osin kärsitty ja selvitty.

Meistä on tullu miehen kans kauheen kiimasia (tai siis musta on ainaki tullu)! Laitoin sille tänään töihinkin viestiä että mun tekee mieli :D onhan tää seksielämä ollu suht aktiivista huhtikuusta asti kun on ehkäisy jätetty pois, mutta silti se tuntui välillä pakkopullalta. Oli päivien laskemista ja tikuttelua ja oireiden kuuntelemista.
Nyt aion jatkossa mennä eteenpäin vaan womanlogin kanssa (josta ei oo ees hyötyä ku kierrot varmaa taas mitä sattuu), tuskin ainakaan ovistestejä läjäpäin tilaan ihan heti :)
Ainakin nää edelliset raskaudet on tärpänny kun on höllänny tätä kuumeilua edes vähäsen. Mut seuraava raskaus sais sit mennä loppuun asti! <3 :)

Niin ja menkkakipuihin auttaa mulla burana/panadol. :)

Harmony: minä oon jo pudonnu aallosta :) ja nyt itseasiassa alkaa menkat olla loppu????? Su illalla alko, eilinen ainoastaan vuoti kunnolla ja nyt vain tipoittain..

Me lähdetäänkin Lappiin jo nyt! Piti nukkuu muutama tunti kun pääsen töistä (pääsin 1/2h aikaisessa) mut mies heräs kun tulin eikä saa enää nukuttua ni lähetään ajeleen :))

http://www.tekay.fi/ käykääs naiset kurkkaa tollanen sivu. Sieltä löyty vaikka mitä laskuria ja jos on plussannu nii , vielä yksityiskohtaisemmin kertoo asioista :)

Ne menkkajomot taitaa olla melko yleisiä alkuraskaudessa, kun Toffee ja Astanga niitä mietiskeli. Täällä päivittäin ollu plussasta saakka niitä, yleensä kun rauhoittuu lepäämään niin silloin huomaa ne. Pitäs käydä nukkumaan, mutta uni ei tule. ..päivällä kyllä väsyttää :/

Oi että täällä oli paljon ihania uutisia paljon onnea plussista ja hyvistä ultra kuulumisista.. :)

Muille puhallan paljon plussa tuulia.. :)

Onnea plussanneille!! :)

Minä ilmottaudun ensi vuoden ketjuun. Ihan näinä hetkinä starttaa yk 20, tai kuin mones onkaan. Jotain hyvää tässäkin, edes kierrot on säännöllisiä. Ei tartte turhaan testejä tehdä kun alkaa ajallaan ;)

Mitäs kaikkea piti sanoa...

Astangalla aivan ihana kuva! Onnea!!

Eikös se ovis plussa olekkaan dpo -1? Näin mä aiemmin täältä luin.

Minski, siis sehän tarkoittaa sitä että minunkin pitäisi plussata tästä kierrosta. :)

Hei muistin tossa äsken, että piti kysyä vielä: mitä se nyt tarkoittaa kun ennen ovista tulee pyyhkiessä paperiin verta?

Oikein ihanaa keskiviikkoa kaikille!

Muokattu viimeksi:
Toffee,menkkajuileista ei kannata säikähtää. :) Mulla jatkuu kyseiset kivut vieläkin rv 13. Jossain vaiheessa kivut olivat niin kovia,että jalat meinasi lähtee alta.. siellä pieni alkaa vaan raivaamaan tilaa itselleen ja tulee jos jonkinmoista kipua. :) Itsellä meni oikeastaan eiliseen asti pelossa,mutta mitä se hyödytti.. itse kun ei voi raskauteen mitenkään vaikuttaa. Nauttikaa nyt! :)

Toffee; Hurjasti onnea plussasta :Heartbigred Tarrasukkia ja vauvaliimaa :Heartred
Mimmun kanssa samoilla ovis + on -1
Tuutikki onnittelut mahtavasta uä reissusta:Heartpink
Mikäs on Muurahaisen tilanne?
Jahas se olis lähtö Helsinkiin ostamaan viimeiset lahjat..Mukavaa päivää naiset :Heartred

Ai niin Mimi...Mulla kans meni monta km melkein samoilla viikoilla kuin sulla,niin sain noi luget.Ainakin vielä on kiinni pysynyt,ja käytän niitä rv 9 asti..

En tiedä moniko teistä asuu Hesassa,mutta joo lähden sinne päin ja otan kasallisen noita jääneitä testejä mukaan..Laittaa yv.jos haluaa hakea omansa..

Diku, mihin ne luget auttaa? Mä en oikeen ymmärrä kun moni puhuu täällä noista lääkkeistä :D en oo ees googlaillu että mikä auttaa mihinkin :)

Takaisin