Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Azalea, yritin ehdottaa, jos mies olisi raskaana. Minä lupasin kyllä synnyttää, mutta kun oksensi kuusi viikkoa putkeen, ei mies suostunut olemaan raskaana. Ihanaa tämä tietysti on, mutta aina ei ihan ymmärrä, mitä sitä on oikeasti mennyt toivomaan. Aina ei ymmärrä omaa parastaan. :)

Minäkin oon manaillu moneen kertaan kyseistä naista, siis herranjumala sentään :BangHead

Mitäs muuta? Jokohan Gatusalla on nyytti sylissä ja kiireiltään ei oo ehtinyt palstailemaan :)

Oon vähän ulalla kun täällä on niin aktiivista porukkaa ettei mukana meinaa pysyä.

On. Tänään kp 19 ja oviksen pitäis olla torstaina. Tikutkin vahvistunu niin hyvin että voipi olla jo aiemminkin. Illasta sain miehenkin kellastettua ja ainekset olis hollilla taas oottelemassa. Vähän koitin vihjata että josko tällä viikolla koitettais vähän tiheempään tahtiin.. saas nähä :)

Kyllä ihminen voi sitten olla tyhmä, elättelee ja kuvittelee oireita, vaikka hyvin tietää että ei tässä raskaana olla. kovasti odotan jo lauantaita, että pääsee testaamaan sen puhtaan negan.

Gatusan kuulumisia täälläkin jo kovasti odotellaan, toivottavasti kaikki on mennyt hyvin! :)

Mä katoin kanssa facesta. Kuka se on ja mitä se on tehny? Jotkun päivitykset tosiaan oli vähintäänkin kummia mut onkse kirjottanu blogia tai jotain?

Täytyi itsekkin käydä lukemassa.... vähintään hyvin outo profiili, muuta en osaa sanoa.

Gatusan kuulumisia täälläkin kuumeisesti odotellaan :)

On. Vatsaan on sattunut pitkin päivää,erityisesti töissä asiakkaita nostellessa ja kyykkiessä. Toivottavasti ei mitään vakavaa.

Mimmu se on lähinnä sellai oman elämänsä supersankari joka oirehtii hyvin huomiota herättävästi ja jollain lailla siitä huomiosta nauttii kun kaiken jakaa julkisesti...

Kävimpähän minäkin lukaisemassa. Ei voi muuta sanoa, kun että tuli todella huono olo, kun sen seinää luki. Nää on just niitä ihmisiä, joiden kohdalla mietin, että miksi, oi miksi?
Suututtaa!

Lumelle voimia!
Pahoittelut negoista ja tädeistä!
Silmät ristissä luen enkä muista varmaan puoliakaan mitä piti kommentoida :rolleyes:

Rtestin viivat on selvästi tummunu ja sain neuvola ajan 12.1 ja varhaisultran 13.1 <3
Raskaus oireita löytyy mutta välillä tuntuu "holahdus" ja sitten saakin pelko persiissä rynnätä vessaan... ja paineen tunne alavatsalla saa myös jännittämään raskauden jatkumista... Mutta mä olen siitä huolimatta päättänyt ajatella että raskaus jatkuu loppuun asti :D ei onneksi yhtään ristiriitaista

Tässä kuva tän aamun viivoista

Liitteet

• 1418681856643.jpg
    1418681856643.jpg
    90.3 KB · Katsottu: 215
Onnea Astanga, tuossahan on jo kunnon viivat! Hienoa etta noin nopeesti tarppas.

Gatusan kuulmisia odotellaan!

Pahottelut kp1, ens vuonna ekaan kiertoon plussaa kaikille :)

Makin oon tosta S-henkilosta kuullu joskus vaikken ees asu Suomessa. o_O En oo kylla kaynyt katsomassa profiilia enka ehka haluakaan silla perusteella mita te ootte jo kertoneet..

Mymmelisti digin tulosten perusteella nyt ois kai 7+0 - 7+3, mut neuvolassa en toki kertonut tehneeni digia, levittelin vaan kasiani ja sanoin etten yh-taan tieda milla viikoilla oon. :wink Hauska tietysti nahda sit etta pitaako toikaan yhtaan paikkaansa. Voi kun sielta nyt vaan akkia tulis se kutsu!

Mulla tulee muuten valilla semmosia ihme "sykayksia", ihan kuin sahkoisku lahtis alaselasta ja menee jalkoja pitkin alas, tuntuu vahan silta kuin jalat yht'akkia puutuis. Aika vinha fiilis, piti mainitakin siita siella neuvolassa, mut olin niin vasynyt yovuoron jalkeen etten tietenkaan muistanut. :rolleyes:

Kp42 muuttuu kp1

Tuli siis täti kylään! Tuntukin menkkajomoilua vatsassa, ja oikeassa olin että kohta alkaa. No, nyt vissin alko.
Onneksi tuli täti, ei tarvi testailla hetkeen ja saa alottaa kierron alusta. Nyt lasketaan tärppi päivät ja heilutellaan peittoa :)
Tänään alkaa sit vehnis kokeilut :) Saapa nähä auttaako se meillä. Toivotaan ;)

Astanga; Hienosti on viivat lähtenyt tummumaan.Onnittelut :Heartpink
Laidallinen pahoittelut tädin tulemisesta. :sad001 Toivottavasti seuraava kierto olis se the kierto :)
Muurahainen; Kyllä niitä oireita jo on :rolleyes:
Sarina; Toivottavasti se ovis sieltä pian tulee :)
Onkohan Gatusalla kaikki hyvin.... :oops:
Mariska: Mukavan rennon kuuloista :)

Astanga onnea viivan vahvistumisesta<3

Laidallinen täällä tänään myös kp1.

Nyt yksi terokierto väliin ja sitten letrot. Ootan gatusan kuulumiset ja sitten poistun foorumilta. Tuun ehkä myöhemmin 2015 ketjuun. Mutta tällä hetkellä ei tunnu siltä vielä. Tähän ketjuun tullessa tuli odotettua jonkin aikaa ennen kuin siirryin 2013 ketjusta.

Kiitos diku <3 oliks sulla tänään ultra? Jos oli niin niitä kuulumisia täytyy myös odotella!

Pepe <3 :( Mulla on olo kääntynyt siihen, että varmaan täältä perässä tullaan :rolleyes:

Tai siis, ne (mitä ilmeisimmin keltarauhasen aiheuttamat) oireet alkaa hiipua, mahaa ei enää juurikaan vihlo eikä sitä paineentunnettakaan ole kuin harvoin. Myös pissalla ramppaaminen on vähentynyt. Nännit on ainoat, jotka vielä jaksaa käyttäytyä oudosti, mut eiköhän nekin sitten viimeistään tädin tullessa luovuta :D Ei hätää, vasta yk 1, mutta ne kesävauvahaaveet kyllä nyt romuttui, ellei sitten vuotta kulu tässä puuhastellessa.

Takaisin