Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun oireiden kuvittelu häiriintyy nyt pahasti sillä, että maha on ihan kuralla ja polttaa niin maan perusteellisesti...toivottavasti ei oo mitään pöpöä, hyiyök en halua varsinkaan lapsille nyt mitään mahatautia! :confused:

No hyvä! Mahaa nippailee, alaselkä jomottaa, tissit kihelmöi ja hajut tuntuu voimakkaampina. Ykkösoireena siis ainakin vilkas mielikuvitus. ;) Saahan sitä toivoo, yhtä iso pettymys se on kuitenki jos täti tulee.

Jaha täälläkin ser***** mainittu, siitä on toi mun fb laulanu pari päivää kanssa. Sen enempää kantaa ottamatta niin sen lisäilemät videot ja jutut on tosi erikoisia välillä...

Mulla tärpänny kaks raskauksista kierrossa jossa on harrastettu seksiä n 5 ja 1 pv ennen oletettua ovista. Ikinä en oo tikuttanit sitä kun muute sekoisin varmasti!

Meillä oli tänää varhaisultra ja yksi pieni papu siellä massussa sykki ja vastasi jopa pari pv enemmän kuin on menkoista<3 ehkä voin hengittää nyt jotenkin siihen asti että alkaa sykkeet dopplerilla kuulua<3

Heips ja kiitos kaikille <3 me rauhassa etsitään, onhan se rankkaa, kodin ei tietysti tarvitse täältä päin olla jos vain haku onnistuu :)
Tietysti jotain positiivista niin löysin meille tänään aivan mahtavan asunnon joka on täysin rempattu ja ei ole montaa ihmistä yöpynyt sen jälkeen. 59 neliötä eli se pampula jos joskus tulee mahdutaan siihen mainiosti <3 vuokra on 110e enemmän mut eiköhän me pärjätä :)
Nii ja muutto on tammikuun lopussa, huomenna vaan nyt sanoa tämä vuokra sopimus irti.

Pahoittelut rakkaat negoista ja tädeistä :(

Tikku, mulla on kyllä ollut aiemmissa raskauksissa koko niiden ajan maha löysällä, mut kyllä tää tuntuu ihan vaan olevan joko jotain pöpöä tai sitten maha reagoi johonkin syötyyn näin... Huoh...mä tarvisin jonkun nuijanukutuksen nyt siihen asti, että joko täti tulee tai sitten saan plussan :D Malttaiskohan sitä nyt oikeesti odottaa vaan vaikka ens viikonloppuun, ei noiden tikkujen tihrustamisesta ainakaan yhtään fiksummaksi tuu...mies kyllä yllytti, että tekisin huomenna ton apteekin testin, kun "ei ne nyt niin kalliita oo". Mä en vaan ehkä uskalla, sen negan jälkeen en ainakaan voi sitten enää toivoa yhtään :D :D

Onnea uudesta kodista Lume!

Ihania uutisia laurushka! Ehkä se on viisain olla sanomatta mitään sittenkään. Poistin.

Muokattu viimeksi:
Mä joskus jonkun kaverin kommentoinnin kautta eksyin niitä sen juttuja lukemaan ja voi huhhuh! En oo sen jälkeen käynytkään, ihan pimeehän se on koko muija. Ihme, ettei sitä jo saada johonkin hoitoon :O

Laidalliselle ja muillekin negan saaneille/tädin kohdanneille sympat täältä! :sad001

Lumelle voimia kanin uuden kodin etsintään ja tietysti luopumiseen. :Heartpink

Ihania varhaisultran kuulumisia laurushkalla!! Mikä dopleri sulla on?

Joko Freyjalla näkyy masu yhtään?

Täällä kp 12 ja vaikuttaisi lupaavalta, että ovis lähenee... :hello2 Viime kierrossa selvät oireet kp 13 ja 14...

Kiitos :)

Voi olla että muutetaan nyt kanin kanssa ja jos siellä vielä henkeä ahdistaa ( kun epäilen että täällä nykyisessä asunnossa on kosteutta ) niin sitten ihan kunnolla etsimään kotia mut nyt alkuun rauhassa ja tarkkaan että hyvä paikka löytyy <3

Mä olen niin innoissani tosta uudesta asunnosta :D en jaksa odottaa että päästään muuttamaan :D

Muuttaminen on ihanaa, mikään ei voita ekaa yötä uudessa kodissa! Meil on muutot tehty vähäks aikaa. Ostettiin 2013 syksynä omakotitalo, tässä ois tarkoitus asustaa piiiitkään. Se muutto ei ollutkaan niin herkkuu, vaikka meillä oli muuttofirma kantamassa. Muutettiin 3.9., mun ollessa viikoilla 40+2 raskaana. :D

Takaisin