Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume, mä voisin muuten ottaa sen mielellään mutta ei ihan asuta Etelä-Savossa ja tosiaan ei tähän elämäntilanteeseen tule uutta eläintä :) Eri asia olis jos asuttais maalla, mut kerrostalokaksioon ei taida enempää mahtua. Toivottavasti pupu saa hyvän kodin <3

Gatusan kuulumisia minäkin täällä odottelen :)

ON: Oon hiljaiseloa pitänyt täällä,
Kun tuntuu ettei oikein mitään ihmeempiä tapahdu :D Tänään siis rv 13+2 ja pahoinvoinnit sun muut helpottanut vihdoin. Vähän on väsymystä ilmassa mut luulen et koulu- ja raskausstressi on lauennut niin sen takia väsyttää. Innolla odottelen mahan kasvamista ja ekojen liikkeiden bongausta :)

Azalea; Koittaisin varmaan uittaa sitä kehuttua pc testiä :)
Pepe; Sama juttu,se cb testi on aika mollattu :oops: Plussaat ennen niin pitäköön lähetteensä :smiley-angelic008
Lume; Olen todella pahoillani :Heartpink

30 päiväähän tuo kierto on ollut, eli tiedän, teoriassa vielä toivoa on. Mut kun tosiaan esikosta sain selvän plussan kp 28/30. Toki sekin kierto oli eka hormonikierukan poiston jälkeen ja sillon ovis kyllä tais olla jo kp 14, kun nyt oli vasta kp 17...

Minski, mulla kans reilu 11h ajomatkat per suunta, mut jos menkat on normi pituiset niin tää ja huominen pitäs enää vuotaa ku seula ja sit rauhottuu. Ke aamulla viiden mais lähtö.

Kauheita nuo narkit.. Miehen veljen muijalla (alkoholisteja molemmat) on kans kaks lasta, isällänsä molemmat ja äitiä ei saa edes nähdä, kehtas sanoo et on vauvakuume ja suuttu mulle kun sanoin et ei kannata edes haaveilla ennenkuin osaa pitää itestään huolen.. Ikää jo yli 40.

Soittelin sen t3v tulokset ja kappas, koholla!! Sanoinkin sille lääkärille et nii eihän tässä pitäny mitään olla vaikka kuinka toivoisin! Veti melko hiljaiseksi.. Nyt saa pienellä annoksella aloittaa thyroxinin kokeilumielessä.

Mulla niitä pc:n testejä yks laatikossa vielä. Sen testaan joskus tällä viikolla jos tätiä ei kuulu. Mutta eiköhän se kurvaa tänne nyt sitten heti kirjoitettua :D tänään kp28/24-30.

Lume oon tosi pahoillani, ite jouduin luopumaan koirasta miehen allergian takia. :(

Mulla oli eka neuvola tanaan ja sain lahetteen varhaisultraan, paastaan sit tarkemmin kartalle viikoista. :) Toivottavasti paasis viela ennen joulua!

Gatusan kuulumisia ootellaan kovasti!

hei ihanaiset!
Silv sai lääkeet, onnea!
Lumelle pahoittelut, lemmikistä luopuminen on kova paikka. Toivottavasti sille löytyy pian hyvä koti.

Täti- ja negapahoittelut on myös tähän paikallaan.

ON: menossa kp 32, dpo ehkä 13. Menkkamaista jomotusta alavatsassa, ei oo mitkään plussaolot. Lauantaiaamuna testasin negan kymppivahvuisella tikulla. Katsellaan, mutta luultavasti Flo-täti kurvailee pian paikalle. :smiley-angry003

Hei vaan :)

Haamuille vahvistumisia !! :Heartred

Pahoittelut negoista , mutta muistakaa että mahdollisuus on ennen kun täti kurvaa kylään :wink
Tädit sais nyt kurvata kauas tältä foorumilta !!

Voi gatusa on ollut ajatuksissa :) Kohta se pieni siellä on sylissä :Heartred

Lumelle paljon voimia :Heartred Päätös on raskas ja olen myös joskus käynyt sen läpi. Toivottavasti kaverille löytyy hyvä paikka, josta kuulet kuulumisi !!

Paljon piti sanoa, mutta puolet jäi unohduksiin...

Täällä ei mitään käryä oviksista eikä kiertopäivistä. Nautitaan vaan puhtaasti toisistamme ilman paineita :love7 Ainakin koko loppuvuosi. Vähän olen ollut foorumi paossakin, vaikka huomaamattakin tulee käytyä katsastamassa kuulumiset :)

Ihanat ihanat naiset mukavaa alkuiltaa !!!

Heippa taas!

Hyvä Silv että sait lääkkeet kuntoon! Ja hyvä kun pääsit sanomaan lääkärille ;) kaikessa hienoudessaan ne on välillä....

Mulla on nyt ihan perjantaifiilis kun alkoi pari vapaata! Huomenna uimahallia ja mökille niin pääsee koirat juoksee ittensä henkihieveriin :) tänään nautin omasta (ja koirien) seurasta kotona kun mies töissä. Olis kaikkea lattianpesua ja pyykkäämistä mutta katotaan ny. Ja huvittaa kuinka töissä moneen kertaan laskin kalenterista niin silti se on dpo2 ainavaan vaikka kuinka tarkistin :)

Sitten kuulin tänään että hyvä ystäväni nyt tehnyt kakkosta kesästä asti. Voi kun meillä onnistuis samaan aikaan, se olis ihanaa!

Piti kommentoida jotain mutta unohtui taas..

Kiivilintu: ihana nainen olet! Kaikki me ollaan rautanaisia super powerilla varustettuna! Välillä liitokset pettää mut sit noustaan sieltä taas ja kasataan itsemme! ♡♡♡♡

Lume: voi! Voisin ottaakin pupun mutta mulla ei ole kokemusta pupuista. Rotista ja marsuista kyllä. Enkä tiedä tulisiko koirani toimeen pupun kanssa. Yksinäinen neiti kyllä hänkin ja saisi tosi ystävän pupustakin varmaan mutta joudun jättämään ku esikoinen on vielä niin pieni.. toivottavasti pieni zorro löytää parhaimman kodin läheltä!!!

Takaisin