Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun omaa napaa tänään: polttava tunne alaselässä, ahdistusta alamahassa (sohvalla ei voi istuakaan kippurassa vaan pitää suoristaa jalat), löysät työhousutkin tuntu epämukavilta samoin kyykkiminen, "pistoja" alamahalla ja nivusissa, yöllä heräsin närästykseen ja päivällä tuli sellasia etovia aaltoja. Niin ja lasten nuharasva (sellanen nenän alle laitettava) haisee ihan kummalle, ei ollenkaan samalle raikkaalle kuin ennen vaan ummehtuneelle. Valkovuoto runsasta. Mies totes eilen peittoja heilutellessa, että "voi hitto, sun tisseistä valuu jotain" :D :D

Mulla se aukiolotutkimus sattui vaan tolle tukkeessa olevalle puolelle. auki oleva puoli ei sattunut yhtään, mutta toi mikä oli tukkeessa ni se sattui ja paljon. Tutkimuksen jälkeen en pystynyt yli tuntiin ajamaan autolla kotiin, kun piti kippurassa vaan maata takapenkillä. :(

Muurahainen; Olin kans kuullu et on näitä kivuliaita kokemuksia,siks oli lapiollinen pöksyssä :scared007
Toisille se on todella kivulias ja toisille vaan epämiellyttävä..

Oon saanu kaikista aiemmista raskauksista jo ihan selkeät plussat kp 28/30, eli niitä selkeneviä haamuja vois sillä logiikalla jo kohta näkyä, kun nyt kp 25 :D

Oli virhe alkaa katsoa Areenasta Sykettä...se pienten lasten jehovaäiti kuoli vakaumuksen takia. Mä en saa itteäni koottua millään, kun mietin, että tollastahan sattuu noiden ***** keskuudessa oikeasti :'( :'( Enkä nyt kyllä edes jaksa pahotella, jos joku tai jonkun sukulainen on jehova. Mulla itelläkin on jehovia suvussa, ovat onneksi sitä sorttia, että "saavat lapset vasta paratiisissa", niin ei ainakaan noin voi käydä...

Täällä 28v, joku ikiä kyseli :)

Gatusalle tsemppiä synnytykseen! ! :)

Ja soma masu somalla ;)

Ja hienoa että muurahainen sait miehen kanssa juteltua, vaikkei miehen ilmaisukyky aluksi niin hyvä ollutkaan. ..

Huomenna testaan vaikka negaa varmaankin näyttää. Joka toinen hetki ajattelen oireiden johtuvan plussasta ja joka toinen kerta menkoista. ...

Takaisin