Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on tullut kyllä sen verran monta sataa sivua uutta tekstiä, että en kyllä millään kykene lukemaan kaikkea. :grinJoten anteeksi en ihan ole kartalla mitä on tapahtunut kenellekin. Kauheesti on tullut uusia tervetuloa teille... ja ja plussanneitakin taitanut tulla urakalla. :Heartred

Meidän koira tuli kipeeksi ja meni sitten niin pahaksi että jouduttiin se lopettamaan. Tässä on ajatukset olleet ihan muualla ja surua ollut riittämiin. Ei vaan ole voimat riittäneet täällä vierailuun. Tutkimuksissa ollaan sumussa käyty... ja tähän mennessä molemmilla kaikki ok. Aukiolotutkimus tehtiin maanantaina ja ai että kun se teki gutaa. Ei kyllä mikään mieluisin kokemus.o_O Ensi viikolla vielä ultraan ja verikokeesta katotaan keltarauhashormoonit sit katotaan jatkoa.

Mä en vielä tonne 2015 ryhmään periaatteenkaan vuoksi ilmottaudu vielä on tämä kierto mahdollista raskautua, tosin on ollut ihmeellinen menkkoineen ja oviksen ajankohtineen. Käytin ekaa kertaa lääkörin käskystä :grin cb ovistestiä ja hymy tuli aiemmin kuin osasin odottaa samoin ehkä mahd oviskivut. Jos se oli jo niin ehdittiin tallennella kerran.. toki tänäön jatkuu ja limoja tulee kyllä vielä. Toivotaan että ovis ei olisi ollut eilen jo.

Nyt kp ehkä 11/25-27.. dpo en uskalla sanoa mitään. :confused:

Pisama, tervetuloa takaisin! Voi ei, mikä koiralle tuli? Otan osaa, on varmasti ollut surua riittävästi :(

Voisitko kertoa tarkemmin Pisama siitä aukiolotutkimuksesta, mä sain jo käskyn lääkäriltä varata ajan mutta en ole vielä uskaltanut.

Pikkuminski, sieltä se on tulossa!

Ajna, Gatusalle isot terveiset ja tsempit!

Oliko pisama juuri niin kipeä mitä silloin sanoin? Mulla se oli hyvin hyvin kivulias kokemus. Supistukset oli lasten leikkiä sen rinnalla...

Osanottoni suruusi, lemmikin äkillinen poismeno on aivan kamalaa... Jaksamisia sinne!

Wau,Gatusalla siellä toimintaa :) Toivottavasti on prinsessapian rinnalla :Heartbigred
Mistähän se johtuu et toisille se aukkari on suhteellisen kivuton,toisille sitten taas ihan helkatin kipeä??
Silv; Testiä vaan,kyllä noilla oireilla plussan pitäis tulla :rolleyes:

Koiralla oli munuaisvika.. yhtäkkiä meni huonoksi ja lisäksi tuli paljon muita juttuja. Parempi oli tyttö päästää sateenkaarisillan päälle. Kauheinta on nähdä koiran kärsimys ja kipeä olo.

Aukiolotutkimuksesta.. pahinta siinä oli kun ei tiennyt mitä odottaa ja jos tulee kipua niin millaista se on. Ensimmäinen kova kipu tuli kun se "ilmapallo" täytettiin, ja se tapahtu sekunnissa. Eniten tuntui vaan toisella puolella, kova paine ja kun joku olisi vetänyt puukolla munasarjasta. Kipu lisääntyi kun neste laitettiin liikkeelle. Tämö vaihe kesti onneksi vain noin pari minuuttia ja kipu hellitti heti kun katetri otettiin pois. Sen jälkeen olo oli normaali, hieman tuli vuotoa parina päivänä. Yhden burana 600 otin tuntia ennen, enä enempää tarvinnut. Tekihän se kipeää mutta jos siihen uudestaan joutuisin, ei se varmasti tuntuisi niin pahalta.

Jellis varaa vaan se aika niin saat sen pois alta. Ja kun se pahin kohta ei oikeesti kestä paria minuuttia kauempaa, jos sitäkään.

Mä meinasin jellis kans yksityiselle mennä... Meillä yritystä 10/13, mutta imetyksen jälkeen 3/14
Toiveissa toinen on ollut.jo synnytyksestä 2/13 lähtien ;)

Diku mä vähän epäilen että mulla tuntui senkin vuoksi niin paljon, koska mulla on aina ennen ovista paikat vähän hellänä tuolla kohdun suulla.. ja nyt jos ovis on ollutkin hieman aiemmin niin...

IMG-20141212-WA0000-1.jpg Kattokaas mikä turvotus näin iltaisin. .. :D

Itse kävin silloin kp 8,ei sattunut tai yms..oli vaan epämiellyttävä.Johtimet oli auki.Pelkäsin ja jännitin hulluna kun oli tullu luettua kauhu kertomuksia..Yksityisellä kävin ja sen yk;n sai yrityskieltoa..

Takaisin