Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muurahainen ehkä mä ootan tän kierron ja jos plussaa ei tule niin sitten otan yhteyttä. Kuitenkin kävin tässä välissä jo yksityisellä ja sain letrot käyttöön. Ja ensi kiertoon määrättiin terot ja sitten taas letrot.

Tervetuloa Angii ja Unicorn ja plussatuulia!! Täällä näyttäisi olevan hyvän plussa-aallon alkua valmiina hypätkää vaan kaikki sekaan :) Hop hop. Ja kyllähän se @sukille on plussa tultava, kerta ei tätiäkään näy, peukut pystyssä!!!

Gatusan puolesta alkoi kyllä jännittää... Tsemppiä sinne!

Minä näin viime yönä unta että me kaikki ilmoitettiin vuoron perään täällä vuoden vaihteessa jotta ollaan sitten raskaana. Koko ketjuun ei jäänyt ketäänja foorumi kaatui. Ja mummohan sitten näki enneunia, jospa olisin sen perinyt :wink

Ai niin, onko joku käyttänyt vehnänalkioöljyä?!? Sain vinkin että se voisi toimia, auttaisi kiinnittymisessä ja kyydissä pysymisessä, limakalvoihin vaikutti jotain....? Mutta tämä oli kuulemma varma vinkki jos haluaa raskautua.

muoks. Oli pakko korjata..ennakoiva tekstin syöttä on blaah.

Muokattu viimeksi:
Voisko Se vaan olla niin, että Se ei vielä näy testeissä. Jos olisin raskaana niin nyt olisi menkoista laskettuna rv 4+1 ja kp 30/28. Nyt kyllä tuntuu kyllä voimakkaasti siltä, että täti kurvaa yöllä kylään.

Mä plussasin @sukki vasta vko6+ ... Olihan se viiva ihan selkeä, mutta ei vieläkään tasavahva. Älä heitä kirvestä kaivoon

Tsemppiä ♡

Jos sulla viimekskin näkyi vasta 5+, niin on hyvin todennäköistä, että niin käy nytkin. Multa neuvolassa kovasti kyseltiin, kun ihmettelin viimeks kaaaaaauan kadoksissa olleita menkkoja, että millon oon aiemmin saanut plussan ja kun sanoin, että molemmista kp 28/30, terkka sanoi heti, että tuskin sitten enää plussaa odotettavissa.

Heh mikä uni hillalla :)

Tulipas hassu tunne äsken kun makasin lattialla selällään.. Ihan kuin olis ollu langanpätkä alavatsan päällä ja sit joku vetäny sen suoraksi niin et vähä kiristi.. Jämerää. Enpä oo ennen moista huomannu. Niin ja ihan kuin alkais menkat millä hetkellä hyvänsä. Se olo ollu jo muutaman tunnin. Mut sehän ei oo edes mahdollista näillä megakierroilla :D

Ai niin! Mies puhuu ihan pehmosia :eek: pohjustan sen verran että meillä on tyttö ja poika ja mies pohti piiiiitkään haluaako kolmannen. Niin nyt se höpöttää että kun meillä on sellainen olo että poika tulee ( vaikka ei olla raskaanakaan vielä) ja haluttais kuitenkin vielä toinen tyttökin niin tehdään sitten neljä :eek: ja mä raukka en tiedä pelleileekö se vai onko tosissaan :D:D
muoks ainakaan tietääksemme emme ole raskaana ;)

Diku oisko tää dpo8 ja huome 9 vissiinki näi. Emmä tiiä osasinks laskee oikein mut näillä mennää!

Hillan uni oli loistava, toivotaan et se käy toteen. ;)
Onpa @sukki jännää, toivotaan et pian tulee plussa (tai täti), et loppuu epävarmuus.

ON: Tääl piti pitää välipäivää peittojen heiluttelusta, mutta kuinkas sitten kävikään. :D Mies on kyl vähän väsyneen olonen. Voi sitä raukkaa, ku vaimo kinuaa koko ajan seksiä. ;) No mut, tosiaan kp 13 ja neljäs päivä puuhastelua putkeen. Tuleepaha ainaki otolliset päivät hyödynnettyä kunnolla.

Huomenta Naiset :)
Silv; Toivottavasti täti jättäis tulematta kokonaan,ja tulis plussa :binkybaby
Kiivi: Mikä fiilis?
Mimi; Mikä vointi?
Mimmu; Viisas mies :) Jo ennen raskautta runsas D-vitamiinin saanti on hyvästä.
Astanga: Ihana mies sulla :)
@sukki; Aamun testiä?
Pepe; Oon ihan täpinöissäni,odotan niin lujaa sun plussa testiä :grin

Takaisin