Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@sukki; Ei sulla olis sitä eilistä jäljellä?
Mulla oli kans noi kolme viivaa ja kaks ihan vaaleata,yks tummempi..
Voisin tällä kotikusilabralla olettaa et toi on pian raskaana..

Ajnalle kiitokset nopeasta toimituksesta!!

Pelkkää ympyrää näytti ovistesti täällä. Mikäs on pikkuminskin ovistilanne?

Haha mä tarvisin tota orimaisen käyttäytymisen vähentämistä :D

Joo, viime yö meni valvoessa ja kävin lääkärillä ja sain pari päivää saikkua ja nukahtamislääkkeet jotta saa rytmin kohdalleen...

Nyt alkaa jokseenkin usko horjumaan, että oisin raskaana :/
Hirveästi olen lukenut kaikkia juttuja alkuraskaudesta ym, mutta ei kyllä minun kohdalla mikään täsmää :s

Huomenna teen aamu pissasta testin, jospa sen myötä oisin viisaampi.
Täti ei ole vielä tullut,mutta jos vanhat merkit pitää paikkaansa,niin vuoto alkaa heti kun olen edes tähtäämässä puikkoon :D Tuo on jo niin kavereiden keskuudessa "naurattanut", että heti kun on tekemässä raskaustestiä, niin vuoto alkaa samantien!

Laidallinen eihän kaikille ees tuu oireita. Mikä kp sulla nyt?

Mulla kp 22, dpo kai 5 ja tänään niiiiiin menkkaolo, koko ajan tuntuu, että jotain varmasti vuotaa vaikkei siis kyllä mitään värillistä ole vuotanut (valkkaria kyllä riittää...). Tänään on munisten kirvelyn, jomottelun ja vihlonnan lisäks tuntunut keskellä alamahaa pistoja. Jaa'a...saas nähdä tuleeko täti vaan aivan ennennäkemättömän etuajassa vai mitä käy...

Nooo, jos nyt aivan oikein olen laskenut niin kp35
Ei siis ole ollut mitään merkkejä että oisin raskaana tai että vuoto alkaisi. Aina ennenkuin täti tulee, naama kukkii,tissit on kipiät ja tulee patit tisseihin + maha on kipeä. Nyt ei mitään.
Pakko se testi on tehdä huomenna, en vaan haluais nähä sitä negaa enään, minkä olen tähän asti saanut joka testiin.

Laidallinen minkä pituinen sun normikierto on? Täällä peukut pystyssä että sulle plussa tulee ++++

Takaisin