Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimi :Heartred

Mie tarvitsen apua joltain fiksummalta :anyone
Jäin nyt miettimään sitä mun gynekäyntiä, ja enää ei tunnukaan niin hyvältä. Pelkäsin niin, että löytyisi jotain vakavaa, että puolet meni gynen puheista ohi. Eroaako tavallinen ultra ja folliultra jotenkin toisistaan? Mitataanko niin sanotussa tavallisessa ultrassa kuinka tarkasti follien kokoa? Nyt siis kp 9, ja gyne sanoi ettei yhtään johtofollia.. Mitä netistä lueskelin, kyllähän tässä vaiheessa pitäisi jonkun jo erottua, jos ovis olisi normaalisti, sillä kiertoni 28 päivää ja ovisplussan olen saanut kp13 tietämillä.. Lisäksi kohtuni limakalvo oli jotain reilu 4mm.. Nyt googlettelin, että sehän on ihan onneton. :sad001 Kaikelta jännitykseltä sain kysyttyä gyneltä tuosta limiksen paksuudesta ja sanoi, että kiertoon nähden normaali. Eipä taida ihan normaali olla.. Voi huoh.

Taidan lähteä Larissan kanssa foorumitauolle.

Muokattu viimeksi:
Voi ei mimi :( toivottavasti nyt tyhjentyis lääkkeillä..

Mimmu, wau, miksei näis tuppukylis vois olla samaa systeemiä :o uskon et monella on ongelma just siinä ettei lasta saa siks aikaa hoitoon..

Etsijä, hitsi kuinka pitkällä jo porhellat :)

Täällä kunnon leipomistalkoot, huh! Tytön kans tehtiin sämpylöitä iskälle ja pipareita meille :)
ImageUploadedByVau Foorumi1417457325.334253.jpg

Mä vähän täällä taustailen taas...
Kp3 ja vuotaa kun härän kurkku :O
Luovuttaminen käynyt mielessä jo muutaman kerran ja itseasiassa on mennyt itkeskellessä nämä päivät :'(

Onnea plussanneille ♡ Tervetuloa uudet ❤ ja plussatuulia iiiiiiihan kaikille ♡

Muutama pari olis taas valmis maailmalle :D

Liitteet

• 1417457530235.jpg
    1417457530235.jpg
    70.5 KB · Katsottu: 164
Pikkuminski tykkäys tossuille. ♥ itkuille. Kyllä se minski sitten kun pääset eteenpäin tutkimuksissa, älä vielä luovuta. ♥

Silv mäki tein eilen pipareita. Ei tullu noin hienoja :D

Mä aloin myymään näitä ku tulee värkättyä n. Pari päivässä ;)

Saan muuta ajateltavaa ja ei kokoajan tuu laskettua ja kytättyä oireita ja kierron vaiheita :) ja ihaninta tietty kun nää menee vauvoille! Omille ja lahjaksi ♡

Oon siis myynyt jo 30 paria. Ja värkkäsin ne 3 viikossa... muutama pari olis vielä tilauskirjassa ;)

Muokattu viimeksi:
Voi ei mimi, pahoittelut!

Pikkuminski mäkin noita tehnyt :) ihanat kun noin monta väriä! Täytyy itsekkin alkaa tehtailemaan huvikseen :D

Mimi; Pahoittelut :sad001 Kaavintaan nopea "humautus nukutus" Paraneminen on lähtenyt käyntiin monella nopsasti sen jälkeen (myös itsellä).Voimia ja jaksamista :hug013
Aukkarista joku kysäsi..Ei sattunut,tuntui vaan epämiellyttävältä.Sen illan tuhrutti,ja olkapään pistoksia oli illal myös.

Voi hiivatti mimin tilannetta :( sapettaa sun puolesta. ♡ ♥ ♡ ♥

Gatusa voi rähmä :( miehet.. pääsisitpä synnyttää jo.

Etsijä sinä olet niin positiivinen :)
Mutta jos eilinen kipu oli kiinnittyminen niin aika myöhään.. dpo 9 meinaan joten emmä tiiä. Huoh olis edes yksi testi saatavilla niin tekisin heti. Tiedän että huomenna en ole samalla fiiliksellä joten testaaminen venyy sinne yli menkkojen ellei menkat tule. On se niin paska tunne kun vuoto alkaa.

Kiitos tsempeistä ihanat! Huomenna tää kaikki on viimestään ohi, sit vaan katse ensvuotta kohti. Jos se olis vähän parempi vuosi :)
Minskiltä pitää tilata sit joskus tossut jos tässä vielä vauvan sais! :)

Ainii, onko sen kaavinnan jälkeen se jälkivuoto kuinka runsas? Mulle annetaan sit heti ab kuuri jos siihen joudun.
Pitäs sinne reissuun päästä perjantaina. Ja sitä reissua mä en peru, lähen vaikka pää kainalossa! :D

Mimi; Mulla sen onnistuneen jälkeen vuoto väheni heti/kivut jäi.Kokonaan vuoto ja yms loppu neljässä päivässä.

Takaisin