Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivottavasti saat haluamasi tuloksen testiin! :)
Mä en ole koskaan edes katsonut kuinka herkällä oon tehnyt. Useimmiten kun oon testin tehnyt niin menkat ollu sen verran myöhässä että testiin muodostu jo kaksi viivaa ennenkun ehdin eded pissimään tikkuun :grin yleensä oon cb:n testejä käyttänyt.

mimi jaksamista, inshaAllah ei ol kohtutulehus.

mimmu tsemppiä treeneihin, varmast kivaa ku pääsee kuntoileen ja lapsellaki on tekemist sillä aikaa.

orm onnekas, mä sain plussan 25 herkkysel dpo 10. plussatuulia sinulle :)

nyt kaikki plussaamaan tässä kuussa inshaAllah :)

on: ukko yritti viedä mua kävelylle väkisin kadulle muttei huvittan ja muutenki ärsyttää ni menin pihalle käveleen ees taas sen ku kerkesin, ukko huomas vasta ku esikko sano n. 5min mun ulosmenon jälkeen että en ollu paikalla. siis pakko saada purkaa turhautumista jotenki en tiä miten. sit aloin venytteleen kaidetta apunakäyttäen jne ei mitää muuta ku vihlontaa alapäässä ei supparin supparia. tyylii ainoa millä saa supparei ois k-18 toiminta ukon kans mut siitä on turha haaveilla, toinen on akupainanta ja sitäkää ukko ei voi tehä kuulemma ku ei jaksa mut jaksaa puhelimel pelata, kattoa telkkaria ja valittaa kaikesta mahollisesta.

Harmi kun ukkos ei yhtään auta edistämään tilannetta. Mahtaako ymmärtää että käsillä olisi h-hetki.

tänään on sit tullut vähän veristä vuotoa pyyhkiessä vessakäynnin jälkeen mutta ei siteeseen asti. Ei oo koskaan mulla mitään tämmöstä ollut.. Oon ihmeissäni.

Voi ei mimi :sad001 paljon tsemppiä! Toivottavasti ei tarvitsisi mennä kaavintaan. Toisaalta jos kaavintaan joudut niin asia hoituu alta pois ja pääset toipumaan paremmin.

Mimille jaksamista! Toivotaan, että tyhjentyis nyt itsestään! Mulla kuitenkin imulla tehtävästä tyhjennyksestä ihan ok kokemus, vaikka se melko kivulias olikin, mutta tyhjeni hyvin ja parasta oli, ettei enää tarvinnut odottaa mitään kaavinta-aikaa, vaan lääkäri teki toimenpiteen samantien naistentautien polin päivystyskäynnillä.

Ormille ja kiiville plussaonnea testauksiin!

Catsie, mikäs kp sulla oli?

Gatusa, luulisi herraa kiinnostavan! Hm, kiukuttaa sun puolesta :mad: sun tilanteessa heittäisin varmaan ukon puhelimen seinään!

Ois pitäny jäädä osastolle yöks, mutta asun tässä lähellä niin pääsin kotiin. Vitutuskäyrä on KORKEELLA!

No varmasti on korkealla.

Just tämmösiä huonoja kokemuksia mä olen kuullut noista lääkkeistä :confused: Toivottavasti nyt kuitenkin saat itsesi pian kuntoon!

Starling, siis onks sulle tehty imu hereillä ollessa?? :eek:

Anskunen, tällä testaustahdilla tulisi clearbluet kalliiks. Haluan vaan tietää heti tai mieluummin vähän ennen. En edes tiedä miksi. Suurempi pettymisen riskihän sillon on. En vaan jaksa jännätä yhtään ylimääräistä päivää.

Gatusa sun miehes kyllä melkonen tapaus. :mad:
Tarvisit nyt häneltä kaiken huomion ja avun. No onneksi oot niin vahvan kuuloinen nainen että menet läpi vaikka kivestä! Lähetän täältä sellasia energioita että supparit alkais! :)

Mimi. Onpa tylsä että sulla pitkittyy. Vielä senkin vuodon jälkeen jääny raskausmateriaalia :eek: Toivottavasti lähtee niillä cytoilla nyt loputkin vuotamaan. ♡

Larissa tsemppiä työhaastatteluun! Käythän välillä meille kuulumisia kertomassa. :) mukava kuitenkin että tauko auttanut, toivottavasti stressittömyys saa plussan sinun testiin. :)

Orm onneksako se seuraavana plussa vuorossa? Siltä kuullostaapi. ;)

Sain lopulta ne ovis testit. Haamu vain. Nyt huomenna teen uuden ja katsotaan onko haalistunut, kun oletan että ovis ollut eilen tai tänään. Voihan se olla tullossakin. .. Tänään kuitenkin jo tarkoitus varmistella ja houkutella tuo mies peti puuhiin ;)

Anskunen> kp 34/29-30 Testasin aamulla kolmannesta pisusta puhtaan negan.. ja kp 30 (1) tuli normaalisi menkkavuoto tai valemenkka? mutta se jäikin siihen se vuoto.

Muillekin piti vielä kommentoida, mutten päivällä ehtinyt ja nyt oli viestejä jo kerennyt tulla niiiin paljon.

Plussa tuulia kaikille!

Catsie, no toivotaan että menkat pysyykin poissa ja se plussa sieltä vielä tulisi! :)

Mimi, tuo on rankkaa kun joutuu sen menetyksen lisäksi kokemaan vielä monet epäonnistuneet tyhjennyksetkin. Toivottavasti se asia tulisi nyt huomenna päätökseen :Heartpink

anskunen mun äippä lähetti sen puhelimen ni ei viitti ja sit se ottas mun puhelimen...tuossaha tuo pelaa puhelimella sen ku kerkee...

mimi uskon että ärsyttää urakalla ku noin kävi. inshaAllah nyt kuitenki tyhjenis kokonaa eikä tarttis kaavintaa.

sabetti eiks oleki. siis mulla on hermot nyt niin kireellä juuriki sen takia ettei pahemmasta väliä kohta. paras varmaa mennä makkarii yrittää rentoutuu ja rauhottuu josko tuo oksitosiini alkas virrata jotenki mystisesti tosin aina ku pääsee makkarii ja on pääsemäs siihe rentoon tilaan ni ukko ja esikko alkaa vetää sellast showta ettei rentoutumisesta tul yhtään mitään. stressihä voi tyrehdyttää supparit joten tää vauva ei varmaa sit tule ilman kynnistystä ulos noitten ansiosta. tänää kävelly ympäri sairaala-aluetta, kaupungilla, kävelly portaita pankissa ja sit vielä pihalla kävelin edestakas ja lopuks venyttelin, ei supparin supparia. johtunee siitä että ärsyttää kympillä ja ukko tunki siihen. ukkoha ei tajua et mua turhauttaa tilanne ja sen käytös ärsyttää kympillä.

Voi ei mimi! Toivotaan että nyt saisit jo loppuun tämän! Otatko yötä vasten pillerit ?

Kiivilintu. Tuosta sun aiemmasta kmselkäjomotuksesta mulle tuli mieleen kiinnittyminen, mulla ainaki oli samantapainen kipuaalto, ihan tajun vievä silloin kun kiinnittyi, ainaki ajattelin että se oli se :rolleyes: Joten, toivottavasti plussa tulee kaikkien muiden kipujen keskelle! :Heartred

Tsempit myös kaikille muille ja kunnon plussapuhureita :wav

Pieni omapäivitys myös, huomenna paukkuu taas viikot ja 17+0, hurja on vauhti ja tuntuu uskomattomalta päästä tänne asti. Raskaudesta nauttiminen on edelleen kyseenalaista ja välillä tuntuu etten vieläkään edes tajua olevani raskaana. Näillä korteilla mennään silti hyvillä mielin eteenpäin! :)

Mimi toivottavasti ei ole mitään ikävää :( kaavinta oli toisaalta helpompi kuin cytoilla tyhjennys mulle.. cytot aiheutti ihan järjettömät vuodot ja käsittämättömät kivut (jopa synnytyskipuja kovempia!) niin lähdin osastolle jossa sitten tehtiinkin kaavinta. ei tuntunut missään, vuoto loppu tosi nopeasti jne :)

Takaisin