Silv
Kommentoinnin ninja
Hih, onnea Pepe uudesta vuosikymmenestä :) tohon asti niitä jotenkin aina odottikin, mut nyt on menny nää 5 seuraavaa vuotta niin ettei oo edes huomannu...
Negoista pahoittelut
Ja elaffy, hirveän nopsaan on aika kyl menny, hui!
Jotakin piti vielä... Hmh.
Taitaa kyl olla se ovis aika lähellä, eilen tuli rinnat kipeäksi. Mahaa vihlo jo jokunen aika sitten mut kuivaa oli kuin saharas joten tuloillaan siis vasta. Tota aivasteluakin oon ihmetelly, jos olis koopeet eri niin ajattelisin varmasti oireeks :D about 15 krt heti noustessa ja siihen jää. Enkä siis ole kipee. Nyt viel ku sais ton miehen suostuteltua varovaisesti kokeilemaan ottaako selkään tuollanen urheilu
Onneks nyt alko viikkovapaat ni saa täällä kotonakin jotain aikaiseksi :)
Negoista pahoittelut
Ja elaffy, hirveän nopsaan on aika kyl menny, hui!
Jotakin piti vielä... Hmh.
Taitaa kyl olla se ovis aika lähellä, eilen tuli rinnat kipeäksi. Mahaa vihlo jo jokunen aika sitten mut kuivaa oli kuin saharas joten tuloillaan siis vasta. Tota aivasteluakin oon ihmetelly, jos olis koopeet eri niin ajattelisin varmasti oireeks :D about 15 krt heti noustessa ja siihen jää. Enkä siis ole kipee. Nyt viel ku sais ton miehen suostuteltua varovaisesti kokeilemaan ottaako selkään tuollanen urheilu
Onneks nyt alko viikkovapaat ni saa täällä kotonakin jotain aikaiseksi :)

murrrrrrrrrrrrrrrrr
Huomenna heti kello 8 soittoa ja vaadin päästä kuvattavaksi. Mun äiti sanoi että olisi hyvä jos multa voitaisiin tutkia samalla reuma.. Meillä suvussa reumaa ja äiti sanoi olevansa ihmeissään miksei kellään meistä tyttäristä ole vieläkään ollut mitään oireita. No onhan mulla kai jotain oireita ollut jo murrosikäisestä mutta enpä oo vaivautunut luulemaan mitään sen kummempaa.