Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joku kerto mulle että se tutkimus sattu ihan hirveästi. :O

hyvä jellis että saitte sovittua ♡

gatusa nyt vaan kaikki keinot käyttöön. eiköhän teillä ole pieni sylissä vielä tällä viikolla ♡ :)

Lucky, onpa siellä taas joku möläytellyt :sad001:mad: Se menee just niin kuin orm sanoi, että se on noloa sille möläyttelijälle eikä kohteelle!

Kiivi, pahoittelut oloista! :sad001 Toivottavasti pääset lääkärille ja ottavat sut vakavissaan!

Gatusa, ääää mie en kestä tätä jännitystä että millon sie poksahat :grin

Muillekin piti kommentoida, mutta en muista enää, että mitä ja kelle... Oon vähän ulkona teidän jutuista :sad001 :grin

Varmaan katoan taas, sillä mun pää ei kestä täällä pyörimistä. Stressaa vaan liikaa vaikka ihania olettekin! Vähemmän vaan pyörii nämä asiat päässä, kun en täällä hyöri :)

Ps. Sain huomiselle työhaastattelun! :smiley-bounce005

Jellis, en ole käynyt mutta oon aika monelta kuullut ettei varsinaisesti tee kipeetä mutta, kun sitä nestettä luirutettaan putkiin niin tuntuu aika epämukavalta.

Larissa onnea haastatteluun
Gatusa jee ompas kiva lukea teistä, sulla on vain 16 päivää laskettuun ja vastahan sä plussasit.. voi sentään :) voimia sinne sinulle <3 alkaispa tulemaan kunnon supistuksia :) toisaalta parempi että vauva ottaa oman aikansa mikäli sitä vielä tarvitsee.
Jellis :hug013

Davidin herkistä mullakin on vaan huonoja kokemuksia. Mua kiinnostaisi kans tietää että mistä noita predictoreita saa, yks mun ystävä melkein kimpaantui mulle eilen kun kysyin häneltä millä dpo:lla kiinnittyminen tapahtuu kun hänellä nyytti ja tietää nää.. no se taisi olla virhe vaikka saatiin jo sovittua, sieltä kun tuli sitä " mä ainakin plussasin jo dpo9 kyllä sääkin plussaat, kaikilla nousee hormoonit samalla tavalla, en jaksa riidellä tästä aiheesta kun tiedän paremmin sua " Mä kun en halua pettyä ja pudota korkealta ja kovaa jos testaisin liian aikaisin. On tullut koettua liian monta kertaa tuo. Siispä tänään dpo10 ja uskaltaisin varmaan parin päivän päästä jo testata vaikka menkat tuleekin vasta perjantaina viimeistään. Yleensä mun luteaalivaiheen pituus on ollut vähintään 12 päivää eli sen mukaan menkat tulisi keskiviikkona mutta pisimmillään 14 päivää eli perjantaina menkkulit. Tuo tickeri sanoo että tänään on tasan 19 yrityskiertoa täynnä.
Hyvää joulukuuta kaikille :greet008 ps. sain tehtyä vähän kouluhommia joten olo on edes vähän parempi.. ja sit kun kello on jo sen verran että olisin hommista päässyt niin jotenkin vapautunut olo, tiedättekö.. :color

noista predictorin testeistä vielä...itsehän olen kovasti niitä myös dissannut sen vuoksi, koska tuntuu melkein aina antavan jonkun "jäljen"..
Mutta nyt tajusin, että ne aiemmat "viivat" mitä olen negakierroissa saanut predictorilla, on selkeesti tämän kierron viivaan verrattuna harmaita..eli siis viivanpaikkoja. Monissa testeissä viivanpaikka näkyy ensin supervalkoisena ja kastuttuaan näyttää sellaselt "märältä valkoiselta" eli harmaalta. ...mutta Joo, predictoristahan löytyy myös Early -versio, näiden herkkyyksiä en Kyl tiedä.
Mutta mistä näitä sitten voipi lunastaa..? Meillä tääl jkl:ssä ainaskin Yliopiston apteekki näitä myy, samoin Uusi apteekki, avain apteekista en muista...Netissä yliopistonapteekin verkkoapteekki myy, varmaan löytys ehkä jostain muustakin.. :\

Predictoria oon kerran käyttänyt ja nimenomaan Earlya. Olikohan siinä herkkyys 10 vai 12. Mut kuitenkin todella herkkä. Ja mulle anto puhtaan negan. En edes nähnyt viivanpaikkaa. sillon ostin ihan tavallisesta apteekista. Oli kyl kallis, joku 15-17€/1kpl.

Onnea Larissa työhaastatteluun! :)
Pepelle onnea uudesta vuosikymmenestä! :king

Muakin jännittää täällä Gatusan puolesta. Toivottavasti pääset pian tositoimiin!

Aurinkoinen, kiva että sait hyviä uutisia, kyllä sullekin se plussa sieltä vielä tulee :)

Ja tosiaan, nythän on jo joulukuu. Ja mulla ei oo ollenkaan joulufiilistä. Ahdistaa tuo joulun nykyinen kaupallisuus. Joulun virallinen merkitys on kokonaan hävinnyt. Mutta toivon silti jokaiselle jouluksi ++++ lahjaksi :greet008

Kiiville piti vielä laittaa jaksamisia selän kanssa :Heartred Selkäkipu on jotain niin inhottavaa kun ei voi oikein tehdä mitään. Ja tsemppiä kouluhommiin! :happy093. Onko vielä paljon jäljellä?

kiitos anskunen tsempistä, jännitetää yhessä. mä epätoivosest yritän saada kehitystä tilanteeseen, ukko ei voi ees niitä akupisteitä painella, liikaa vaivaa, kännykällä kyllä jaksaa pelata.

Olinpas mä höpsö Gatusa, mun aivot ei oikein jaksa toimia.. Onhan se ihan raastavaa miettiä kuinka kauan niitä injektioita joutuu ottamaan kun ei tiedä koska synnytys käynnistyy, voimia ja jaksamista <3 lähetän täältä Suomen neidon helmasta sinne oikein paljon onnea ja menestystä! Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh :wav:binkybaby tuulahdus! :Heartred
Aurinkoinen kiitos, vielä on tekemättä ainakin puolet, mutta kunhan vaan tekee niin kyllä se siitä :ky

Naurakaa mun hönttiydelle vaan mutta mun alavatsa nyki äsken aika reippaasti, käännyin katsomaan niin se vaan nyki ja heilui sillee 1 sekunnin väleis mutta nyt lakkasi. Jaa-a :D Lisää vettä myllyyn, pitihän se arvata että tää mun viileys kuumeilua kohtaan herää kuitenkin jossain vaiheessa eloon. Ärsyttävintä on kun ei ole testiä. Toinen nakertava seikka on naapurin mies joka laulaa jotain joululauluja.. Kolmanneksi, tulee syötyä eikä liikuttua yhtään. En ole ollut ulkona tänään ollenkaan :( tämmöstä tää sit on kun on paikat sökönä. Mun rinnat on kipeät.

kiivi juu ja sit synnytyksen jälkee ilmeisesti pitää jatkaa viel 4-6vko niitä jipii...ei kiva. jaksamista kipujen kanssa ja plussatuulia.

Koska mulla ei oo maanantaisin muutakaan tekemistä, niin tulin naistenpolille. Alamahaa särkee ja se säteilee reisiin! Hitto jos on kohtutulehdus... aaaarrrgghh!!

Voi perse Mimi sentään! :( Suuret tsempit! Toivotaan ettei ole tulehdusta.

Mä liityin kuntosaliin. Oli niin hyvä, ettei ollut enään mitään syytä kieltäytyä. Niillä on päivähoito mun pienelle ja uima-allas, jossa voidaan käydä treenin jälkeen yhdessä uimassa. Mun lapsukainen varmaan sekoaa onnesta. Perjantaina pääsen ravintoterapeutin juttusille, joka kattoo myös aineenvaihdunta-arvot. Kohta mä oon niin hyvässä hapessa, että oon heti raskaana :D

Mimmu, kuulostaa hyvältä! Tosi kiva että on hoitokin järkätty samaan, helpottaa heti :)

Mimi, toivotaan nyt ettei mitään pahempaa ole!

Onko kellään muulla käynyt mielessä ettei noiden kymppitesteinä myytävien herkkyys ole välttämättä kymmenen? Ei siinä liuskan pakkauksessa mun mielestä missään kohtaa lue sitä herkkyyttä, tai sitten en osaa katsoa ja pitää ottaa silmä käteen. Esikoisesta sain 25 herkkyyden testillä plussan jo kolme tai neljä päivää ennen kun ois pitäny vuodon alkaa. Viimekierrossa early predictor näytti plussaa (no, haaleaa mutta silti), samasta näytteestä tehty halpistesti ei. Kymppitesti on niin herkkä että sen pitäis reagoida kemialliseenkin, mutta joko ei reagoi nuo halvat tai sitten ep näyttää plussaa ihan vaan käyttäjän mieliksi.

Huomenna vois saada jo plussan kierron pituuden perusteella. Oviksen perusteella varmaan menee vielä pari kolme päivää ennen kun varhaistakaan plussaa vois saada. On vaan niin raskaana-olo etten millään jaksais odottaa!

Takaisin