Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hih, onnea Pepe uudesta vuosikymmenestä :) tohon asti niitä jotenkin aina odottikin, mut nyt on menny nää 5 seuraavaa vuotta niin ettei oo edes huomannu...

Negoista pahoittelut :(

Ja elaffy, hirveän nopsaan on aika kyl menny, hui! :p

Jotakin piti vielä... Hmh.

Taitaa kyl olla se ovis aika lähellä, eilen tuli rinnat kipeäksi. Mahaa vihlo jo jokunen aika sitten mut kuivaa oli kuin saharas joten tuloillaan siis vasta. Tota aivasteluakin oon ihmetelly, jos olis koopeet eri niin ajattelisin varmasti oireeks :D about 15 krt heti noustessa ja siihen jää. Enkä siis ole kipee. Nyt viel ku sais ton miehen suostuteltua varovaisesti kokeilemaan ottaako selkään tuollanen urheilu ;)

Onneks nyt alko viikkovapaat ni saa täällä kotonakin jotain aikaiseksi :)

Kiitos Lume vastauksesta! Millainen olo sulle tuli noista clomeista?

Tänään taas yks idiootti. Tosin ihan ystävällinen idiootti. "Tämä saattaa loukata mutta kysyn kuitenkin että oletko raskaana" minä : joo oon viimeiset 4 vuotta odottanut millon syntyis (kunnon Pullistus vielä). Kyllä taas jäi niin paska fiilis. Miks se sanoo jos voi loukata????

Hajut oksettaa. Hajuaisti sitä luokkaa että voisin hakea tulliin töihin. Kamala ummetus joten tukala olo. Raskausoireita nämä oli ainakin edellisen kohdalla ja jo alkuvaiheessa. Kiertopäivä 24, dpo veikkaisin 8. Raskaustesti negatiivinen ainakin vielä, ovistestissä hailura viiva. Toiveikas olo.

huomentapäivää!

oliks Pepellä synttärit? onnea! :happy090
Ajna, kyllä huomasin ettet ole paikalla, mutta tiesin että sulla oli vaikeat ajat ja olit selkeesti tauon tarpeessa. Hyvä jos nyt on vähän seesteisempi olo. Kerro ihmeessä, mitä Gatusalle kuuluu jos tiedät!

Catsielle pahoittelut negasta. Inhottavaa kun oma kroppa temppuilee ja huijaa...

Lucky, tämmösiä tyyppejä on. Mulle tuttu kommentoi, kun olin lihonut että jaahas, teillekin jälkikasvua tulossa. Tarkoitti kuulemma hyvällä, mutta just silloin tuntui kyllä ihan ****lulta. Ehkä ne toivoo että pääsis ekojen joukossa kuulemaan kivoja uutisia, mutta silti tosi tökeröä. Koeta olla ihan zen, ja anna tämmösten juttujen mennä.

Mimmu, sulla on kyllä hyvä gyne, noin sen pitäis mennäkin että ne on kiinnostuneita ja välittää ja ajattelee.

Kiitos silv ja toffee :)

Ormille plussaaa! ++++

Lucky inhottavasti sanottu! Älä välitä vaikka inhottavalta tuntuu, mutta maailmassa on noita idiotteja jotka päästävät suustaan mitä sattuu!

Lucky: inhottavaa kyl :s ite kans niin paljo turvonnu et vähän väliä kuulee huomautuksia..

Niin nuo hajut kans kiusaa! Sairaalassa oli pakko kääntyy pois kun miehen hengitys muka haisi ihan perseelle siinä puuskuttaessa.. Ja töissä oli tyhjä pizzalaatikko odottamas polttoa niin sekin muka viel haisi pizzalle -kukaan muu ei siis haistanut mitään.. Ilmeisen hyvä mielikuvitus kun ovistakaan vielä ollu :DD

lucky täälläkin on kuultu noita "onnea kamalasti ja viittaus mahaan juttuja" todella inhottavasti sinulle sanottu :(

mulla alkoi sivuoireet aina sen jälkeen kun olin syönyt kuurin loppuun ja niitä oireita oli mm. väsymys, oksetus ja yökötys joka ei mennyt millään ohi, kireät ja arat munasarjat, päänsärky ja yhtenä päivänä niin kamalat munasarja kivut että piti maata sikiö asennossa ja joka askeleella koski niin kovasti että kävely oli vaikeaa. nää oli kun ekan kerran söin.
nyt toisessa kierrossa on ollut vaan huono olo, päänsärky ja hiukan arat munasarjat :)

Mullekin on pari ihmistä joskus aikoinaan laukoneet että jaa teille tulossa vauva ja katsoneet mahaa. Eikä todellakaan ollut tulossa. Mutta mä oon aina ajatellut että se on nolompaa sellaiselle ihmiselle joka tollasia suustaan päästelee. Tuollaseen voi vastata vaikka että "ai sulla touretten syndrooma, voi mä oon tosi pahoillani".

parhaat vastaukset näille törpöille keksin aina jälkeenpäin, mutta toi olis hyvä!

Kiitos jokaiselle tunnelman nostattajalle! :Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue:Heartblue
Mulla on tänään muuten ollut ihan paska fiilis kaikesta. Yöllä heräsin koviin alaselän kipuihin, tuntui suoraan sanoen vittumaisilta. Tuli vähän keskenmenon selkäkipuilut mieleen. Eikä tässä vielä kaikki.. menin siinä puol 12 nukkumaan ja katsoin että jes, nyt on aikaa nukkua sen 8 tuntia niin olen huomenna virkeänä harjoittelussa. Vaan kuinkas sitten kävikään: heräsin klo 1 siihen että mun toinen kämmen oli tunnoton ja turvoksissa, jäänyt jonkin alle ikävästi siis. Olin ihan kauhuissani ja mietin että tässäkö tää mun elämä oli, alan halvaantumaan. Myöhemmin kun kämmeneen palasi tunto hetken heiluttelun jälkeen niin tajusin unen pöpperöisenä kuitenkin, että liika suolan popsiminen tekee mulle ton. Olin vetänyt sitä pöntöstä ongittavaa suolakurkkua ja graavilohta, ties mitä kaikkea! Kivennäisvettä, salmiakkia. Taisin olla joulumielellä. No sitten nukuin hyvin klo 5 asti aamulla ja heräsin noihin kipuihin eikä mikään asento tuntunut hyvältä vaikka nykyisin mulla sattuu alaselkään vaan kun menen tiettyyn asentoon mutta nyt se sattui luottamusasennossa eli makuulla :eek: Niin paha olo.. Huono omatunto. Tuntuu että mun harjoittelujakso menee ihan pilalle ja ne pitää mua ihan lusmuna siellä :crybaby2:crybaby2:crybaby2 Mul on oikeesti syy olla poissa. Mutta miksi juuri nyt!? Röntgeniin kun pääsis, mutta tänään ei ollut aikoja edes terveyskeskukseen, siellä puhelimen päässä oli muutenkin niin veemäinen täti että :cwm21 murrrrrrrrrrrrrrrrr :cwm Huomenna heti kello 8 soittoa ja vaadin päästä kuvattavaksi. Mun äiti sanoi että olisi hyvä jos multa voitaisiin tutkia samalla reuma.. Meillä suvussa reumaa ja äiti sanoi olevansa ihmeissään miksei kellään meistä tyttäristä ole vieläkään ollut mitään oireita. No onhan mulla kai jotain oireita ollut jo murrosikäisestä mutta enpä oo vaivautunut luulemaan mitään sen kummempaa.

Unta sain vasta kun olin ottanut 600mg ibumaxia ja otin tyynyn pois pään alta ja laitoin tyynyn jalkojen väliin kuin tukeakseni asentoani.

voi Kiivi! Paskat fiilikset kyllä selittyy noilla säryillä ja huonosti nukutulla yöllä. Trust me, huominen on parempi kun suolaöverit on poissa kropasta ja saat nukuttua paremmin. Se että olet kipeänä harjoittelun ajalla voi sattua kenelle tahansa ja kun sulla on syy eikä mikään luulotauti, niin ei tarvitse tuntea syyllisyyttä. Tuskin ne sua lusmuna pitää, ja jos pitääkin niin se on niiden oma häpeä. Häntä pystyyn, lääkäriin ja siitä ne asiat alkaa edistyä! :hug013

Mullekin vois joku päivittää testipäiväksi 19.12. En kyllä usko, että perinteisin menetelmin raskaudutaan, vaikka lääkärit sitä ihan mahdollisena pitääkin, kun "syytä" tähän ei ole. Julkiselle edes inssiin (ivf:stä puhumattakaan) pääsy menee varmaan jonnekin tyyliin ens kesälle, joten oottelen jo raskaaksi 2015 ketjua :)

Toffee harmi kun ei oo semmosta nappia kuin Ihana <3 :D - Olisin painanut sulle sitä. Toivotaan että asiat etenee eivätkä pelleile mitään "lepää muutama päivä ja jos vielä sattuu niin tuu uudestaan"-paskaa koska sitä en sit kestä. Vielä tämä ja ens viikko harjoittelua, sit on joululoma joka ei tod ole vain mikään loma koska silloin katsastan läpi hensua ja kirjoitan itsearviointia. Sitten ens vuoden alussa on tutkintotilaisuus joka kestää sen 5 päivää. Sitten vasta alkaa se kouluarki taas.. eli vasta silloin voi hengähtää hetkeksi.

Tää kipu säteilee lantiolle vasemmalta kun oikealla ei olekaan oikeestaan mitään vaan kaikki tapahtuu vaemmalla. Vasen lonkka (oletan) säteilee ja vasemmalta häntäluusta/selkärangasta. Sitten vasen pakara ja takareisi ja sitten toi kohta missä yhdistyy sisäreisi ja häpyluu.. se liitoskohta säteilee kipua. Vuodelevossa. Saisimpa edes kouluhommia tehdyksi..

Mahtavaa maanantaita naiset! ..ja niinkuin taas vannoin vetäytyväni taka-alalle täältä foorumilta, joopajoo... :)
Kiitos vielä kaikille onnitteluista! <3

@sukki: kysyit noist testeistä joilla testasin, eli suurin osa (ne vihreät tikut) oli Davidin 10-herkkiä testejä, yksi predictor ja pari pregcheckiä..
Taisin saada ekan hailuran viivan tuolla predictorilla dpo 9 ja davidilla ekan "onks toi nyt mikään"-hailuran dpo 10 ja pregcheckillä haalean vaaleanpunaisen plussan dpo 11..
Ja nyt voin kyllä vannoa, että Davidin herkkiä testejä en tilaa enää ikinä! Pregcheck (jonka herkkyys kai 25) näytti jo selkeetä haaleeta plussaa kun herkempi David ei juuri mitään..ne on vaan niin susia! En suosittele :(

päivää ihanat, täällä ollaan. sairaalassa kävin, se keskiviikkonen lääkäri oli paikalla, sykkeet hyvät vauvalla, 50% edistyny mut ei tarpeeks että käynnistäis, ei reagoinu ku sanoin että vettä tullu vähäsen, ei tainnu sitä ymmärtää. harmitteli että mulla ei ol suppareita just sillä hetkellä. totes että jos hyvin käy ni tällä viikolla pääsis toimiin. puhu jotai että oli 2cm eli odotellaan. nyt vaa pitää keksiä keinoja saada supparei...

Kiivilintu 5.12.
Pandakarhu 5.12
Orm Onnekas 6.12.
@sukki 7.12.
Anskunen 10.12
starling 12.12.
Larissa 12.12.
Sabetti 13.12.
Lume 13.12.
Titem 14.12.
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Silv 17.12.
Jeilei 18.12.
Azalea 18.12.
Sannuinen 19.12
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 26.12.
Jellis 30.12.
DarkMimosa 31.12.

Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
lucky87 ?
Aurinkoinen ?

( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)[/QUOTE]

Onnittelut Pepelle vanhenemisesta :)

Voi kiivi noita sun kipuja :( pikaista paranemista!

Itkin sitten eilen ihan täyden työpäivän mitan, neljältä aloitin ja puolen yön aikaan lopettelin. Nolotti tulla töihin turvonneilla silmillä mitä huonosti yritetty meikata piiloon..
Me saatiin sovinto aikaiseksi, onneksi rakkaani on paitsi lehmänhermoinen niin myös helposti leppyvä. Aika paljon sain ottaa sanojani takaisin ja tänään on jo ihan eri mieli. Soittelin terveystaloon että miten toi vika verikoe ja soittivat mun gynelle espanjaan :) ja se käski käydä vielä vaikka vastaus kaikista arvoista tuli jo. Eli huomenna vielä follikkelia stimuloiva hormoni katotaan. meinasin että jos kokeilis nyt vielä joulukuun ja tammikuussa menisin katsomaan onko ne putket niin tukossa ku pelkään ja uskon niiden olevan..

Oliko joku teistä käyny siinä aukiolotutkimuksessa? Tai kuullut kolmannen osapuolen kokemuksia :) kuulisin mielelläni..

Takaisin