Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jäätävästi taas tekstiä täällä.

Onnea vielä Tikulle ja Dikulle!
Tikku: oliko noi Sofin testejä? Millä dpo:lla sait ensimmäiset plussan, oliko se 11?

Gatusalle tsemppiä!

Kauheita tarinoita ns. ystävistä. Itselläni ei hirveän montaa ystävää ole, mutta uskoisin, että laatu korvaa määrän. Toivottavasti myös teillä muilla. Mun paras ystävä on mies ja oli mun kaasona häissämme. Paras tyyppi ikinä, en koskaan vaihtais pois. Juttu tosiaan aina jatkuu siitä mihin se edellisellä kerralla on jäänyt, vaikka aika harvoin nykyään tavataan. Se on myös esikoisemme kummi. Olin muuten silloin häissä 18 viikolla esikoisesta ja suvulle kerrottiin asiasta vasta silloin. Lähin perhe tietty tiesi jo aikaisemmin. Häistä puheenollen oltiin eilen isovanhempieni 60-vuotishääpäivillä. Ihanaa tunnetta koko päivä ja todistettiin heidän välinen tulinen suudelma :P . Aika harvinaista nykypäivänä noin pitkät liitot.

ON: kp 22/28 ja dpo 8. Hätäsenä tein testin jo aamulla negaa näytti :( . Oliko noi Sofin testit herkkyydellä 25?

Catsie kyllä uskallat tehdä kun ton verta jo kuukautiset jo myöhässä :) täällä peukut pystyssä sulle.

Sukki älä murehdi vielä turhaan. Ootan muutama päivä ja testaa sitten uudestaan :)

Täällä tänään kp14. Ja nyt päästy pois teinivuosista kun ikää jo 20v :D hui.

Pepe: Kiitti! Täytyy vissiin odotella. Tosin noi peitot sai tässä kuussa olla aikalailla rauhassa, joten vaikea muutenkaan uskoa tärppiin.

Oma napailen pikaisesti, anteeksi! Täällä käyty gynellä ja kaikki oli hyvin! Ehkä joidenkin mielestä pieni juttu, mutta omaa mieltä ainakin rauhoitti tieto, että mitään poikkeavaa ei löytynyt perustutkimuksesta eikä ultrassa. Pieni auringonpilkahdus tähänkin päivään :rolleyes: Eikä gyne ollut laisinkaan huolissaan, vaikka raskaus ei vielä olekaan alkanut. Kesäkuun plussa, vaikka keskenmenoon päättyikin, riittää hänelle kuulema hyvin tässä vaiheessa, varsinkin kun mitään päällisin puolin poikkeavaa ei löytynyt. Seuraavan kerran kehotti yhteydenottoon, jos huhtikuun loppuun mennessä ei ole mitään kuulunut. Ja sanoipa vielä, että hän suosittelee joka toinen päivä metodia välillä kp 10-18. Sperma kun tuppaa hänen mukaansa väsymään :grin

@sukki Aikaisinpa olet testaillut.. Minä paraskin puhuja, pieni himotestaaja kun olen :p Tosiasiahan kuitenkin on, että tuossa vaiheessa alkio on mahdollisesti vasta kiinnittynyt ja tuskin mitään testeissä näkyy. Itse plussasin aikoinaan dpo 10, ja oli kyllä niin hailu viiva, että sai valon alla käännellä :wink

Muokattu viimeksi:
Sukki toivottavasti vähäinen heilutus on silti tuottanut tulosta. Jollakin täällä oli just sellainen kierto ettei heilutellut peittoja kerran. Ja silti hän plussas. En muista kuka mutta joku täällä se oli.

Aurinkoinen hyvä että tuli hyviä uutisia :)

Tein testin äskeen ja puhdas nega.. Lienee nyt sitten varmaan stressiä tää.. :confused004 :( Ehkä teen uuden sit huomenna aamulla tai en tee ollenkaan. :( Todella TODELLA surullinen olen. Huoh..

Nyt siis meneillään kp 34/29-30 ja vuotoa tuli kp 30 ja se jäi siihen.

Muokattu viimeksi:
Minä ainakin plussasin kaksoset kaksi kertaa kuukaudessa -taktiikalla. Ystäväni on ihan viimeisillään raskaana ja heillä lapsi sai alkunsa yhden kerran kierrosta. Eli ei se määrä vaan laatu. ;)

Tänään 12+5 ja oli aamulla pakko soittaa töihin, että en tule. Mikään ei pysy sisällä ja olo on jokseenkin heikko. Viime viikko meni jo niin hyvin, että ehdin jo hehkuttaa pahoinvoinnin loppumista. Noh, ei olisi kannattanut.. Odotan tässä, että neuvolan soittoaika alkaa ja saan selvittelyä, miten saikkua kirjoittavat. Tämän päivän tarvitsen ainakin, mutta en pane pahaksi muutamaa ylimääräistä lepopäivää. Varmasti tulisivat kyllä ihan tarpeeseen.

Hävettää vain olla töistä pois, kun on jotenkin laiska olo ja tuntuu, että lintsaan. Mutta kyllä tuossa pönttöä halaillessa ymmärtää, että sitä omaa kroppaa pitää vain malttaa nyt kuunnella.

Kiiville plussaa testiin! Ja muillekin tietysti, mutta kiivin oireet kuulostivat nyt niin lupaavilta!

Muokattu viimeksi:
Elaffy vastahan sä plussasit ja nyt jo noilla viikoilla. :)

Jokokohan gatusa on päässy tosi toimiin?

Pahoittelut negasta catsie :(

Pepe, samaa minä olen miettinyt. Keskiviikkona alkaa taas uusi viikko ja sen viikon jälkeen ollaan jo toisella kolmanneksella. Joulu menee nopeasti joka tapauksessa ja tammikuussa on rakenneultra. Siitä enää pari kuukautta ja jään töistä pois. Kevät jännitetään, että miten pitkään kaverit mahassa pysyvät ja sitten tulee jo kesä ja molemmat ovat toivottavasti sylissä terveinä ja hyvinvoivina. Eihän siihen ole kuin puoli vuotta enää.

Ja te kaikki loput plussaatte vielä tämän vuoden puolella, eli ihan kohta. Viimeistään tammikuussa! Se on nyt sovittu juttu. :)

Joo olin vähän aikaisessa, mutta kun ne testit on tuolla vessan kaapissa niin pakkohan niitä on kokeilla :P . Mulla on siellä yks digi, mutta korkkaan sen vasta jos menkat myöhästyy. Tai aikaisintaan 7.12, kun tädin pitäisi kurvata kylään.

elaffy: turha potea huonoa omatuntoa. Jäät vaan pois töistä jos tuntuu ettet jaksa. Eipä susta töissä hyötyä ole jos siellä halailisit pönttöä ;) .

Tauko on tehnyt mulle tooooodella hyvää! Suosittelen kaikille yrittäville kokeilemaan. En varmaankaan enää kirjoittele tänne samaan tahtiin, vähentää stressiä kummasti. Ja app ei palaa kännykkään ennen plussaamista :wink

Mie olin pois foorumilta noin 4vk,tuskin kukaa huomas.No en aio palatakkaan kuumeilemaan,se aika on silleen jännästi ohi,se vaan piti mennä niin.Jos satumainen onni kohtaa niin sitten kohtaa,ehkäisyäkään en aio enää ikinä ottaa.
Niin ihanaa vertaistukea kuin tämä onkin,niin kyllä se päätä rupes hiillostamaan siltikin.Sit lupaan olla mega-aktiivinen jos viel raskautuisi,mutta tuskin.
Tässä on nyt niin paljon muutakin elämässä meneillään.Töiden hakuu jne.Oman olon korjaamista jne.
Mutta joskus joillekkin pitää hihkaista jotain,vaikkapa onnea :)

Ja toimin sitten sanansaattajana Gatusan uutisille,mikäli hän ei itse ehdi ilmoitella.

Elaffy sulla varmaan jo vatsa näkyy? Mun äidillä näkyy jo ja laskettuaika kesä-heinäkuun vaihteessa vissiin. Ja tuplat tulossa kans :) toivottavasti äipällä menee kaikki hyvin kun viimeksi ekassa ultrassa ei löytynyt enää sykettä.

Pepe, iltaisin vatsa on vähän pömpöllään, mutta ei siitä kukaan pysty vielä sanomaan, että olen raskaana. Kohtu on kyllä noussut ylöspäin. Luulen kuitenkin, että vatsalihakset vielä saavat pidettyä mahan piilossa. :) kesäkuisissa on monet muutkin kaksoset tulossa ja osalla on kyllä jo nätti masu. Itse odotan vielä samaa.

Laittasiko joku ystävällinen mulle testipäiväksi 5.12.? Puhelimella ei jaksa säätää.

Meillä on lääkäriaika lapsettomuustutkimuksien aloitusta varten 5.12., jolloin olisi myös kuukautisten alkamispäivä. Mitään oireita ei ole, tuskinpa olen raskaanakaan. Alavatsakipuja on välillä ollut ja viikko sitten pienen pieni haalean vaaleanpunainen vuototippa vessakäynnin yhteydessä. Ehkä pitäisi tehdä torstaina raskaustesti, niin saisi menkat alkamaan ennen lääkäriin menoa.

Kiivilintu 5.12.
Pandakarhu 5.12
Orm Onnekas 6.12.
@sukki 7.12.
Anskunen 10.12
starling 12.12.
Larissa 12.12.
Sabetti 13.12.
Lume 13.12.
Titem 14.12.
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Silv 17.12.
Jeilei 18.12.
Azalea 18.12.
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 24.12.
Jellis 30.12.
DarkMimosa 31.12.

Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
lucky87 ?
Sannuinen ?
Aurinkoinen ?

( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)

Catsie, pahoittelut negasta!

Hyviä uutisia Aurinkoinen! Ihana kuulla.

Mä sain eilen yllätysviestin mun gyneltä. Oli lukenut mun koepalatulokset ja sanoi, että jos haluan jutella niin voin tulla milloin vaan ilman ajanvarausta. Muuten pyysi tulemaan kontrolliin jo 2-3 viikon päästä. Mä sitten varasin ajan 3 viikon päähän niin on ne hcg tuloksetkin tulleet. Ainoa mikä tuntui paskalta on, että meenkin nt-ulran sijaan km-kontrolliin :( Mutta ihana tosiaan tuo mun gyne.

Takaisin