Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jellis: mitäs nyt? :o meillä suututaan varmaan joka kolmas päivä mut molemmat tietää sen et se ei sinänsä merkkaa mitään.. Mut jos lehmänhermoisen saa suuttuun ni voi olla työ et saa kämminsä korjattua :((

Täällä kaks todella lyhytpinnaista. Saatetaan hermostua nanosekunnissa mutta lepytäänkin kyllä sitten äkkiä.

No sepäs se kun meillä on aina niin sopuisaa ja ystävällistä kaikki, jopa riitely. No kun mulle nyt iski paniikki kun seuraavaksi pitäis mennä tonne aukiolotutkimukseen niin mä oon nyt ihan varma että mulla on tuubit tukossa ja se oli sitten siinä. Samalla sitten sanoin ettei sen pidä kärsiä mun lapsettomuudesta että tekee sitten jonkun paremman kanssa lapsia kun ei tälläsellä vaimolla tee mitään. Joo, tiedän..
ja taisin mainita eroamisen mahdollisuuden. Ei hyvä. Ja vielä whatsapissa käyty keskustelu. Ei hyvä. Suuttui. Vittu.
muoks. Vastasi se vielä. Huoh.

Muokattu viimeksi:
Kääk.. Paljon tekstiä, isoja tunteita, raakoja tarinoita ja paljon sympatiaa teitä kohtaan :Heartblue
Voi voi mistä mä aloittaisin, haluaisin niin keskustella teidän jokaisen kanssa ihan kaksistaan ja mieluiten kasvotusten.

Onnea ainakin plussanneille :Heartbigred ja onnea jokaiselle muullekin sillä olette taas selvinneet yhden päivän enemmän tässä maailmankaikkeudessa joka tuntuu todella karulta ajoittain, pää pamahtaa jos miettii liikaa tätä maailmanmenoo :help
Mulla on semmoinen olo että Catsie plussaa ihan kohta, ihan pian.. sori jos hämmennän mutta on vaan semmoinen olo. Sama oli Jelliksen suhteen ja monen muun. Aikoinaan kun meidän MadR91 vielä oli täällä kuumeilemassa, tokaisin hänelle että mulla on olo että plussaat ja ei aikaakaan niin hän plussasi ( laskettu aika on näillä näppäimillä, olisikohan helmikuussa ). Minusta Aurinkoinen kirjoitti hienosti, että mitä jos se onkin niin että ollaan ihan täynnä sitä oman lapsettomuuden kurjuutta ja kaipuutta niin eletään itse siinä kuplassa.. unohdetaan ne raskaaksi tulleet kaverit tai ystävät kun ei kyetä olemaan heidän kanssaan enää tekemisissä. Ymmärrän paremmin kuin hyvin.. vielä viime vuonna 2013 oli tosi kurja olla, enää mua ei satu. Oon vapaa siitä olosta josta olen kyllä joka päivä kiitollinen. Toki mulle tulee välillä semmoisia hetkiä jolloin muistutan itseäni silloin mutta se menee nopeasti ohi. Järkyttäviä, todella hirveitä nuo kohtukuolemat ja muut kuolleet vauvat :pale

Minuakaan ei kannata aina ottaa liian kirjaimellisesti, oon hiukan pöhköfantti enkä aina tajua mitä rustaan varsinkaan tämmöseen aikaan sunnuntaina. Tuli eilen juotua sit muutama väkevä ja 2 mietoa. Päätä särki ja kissanpissa maistui tietty suussa aamulla, ei ei ei, ei oo mun juttu.

Gatusa oi kuinka mainiota, pian se siis tapahtuu.. puhutaan maksimissaan päivistä, ainakin siltä kuulostaa :happy093i wish you all the best, koko perheellesi :Heartblue :flower :Heartblue

Jellis; Kovat on ollu keskustelut :argue Vähän samaan tapaan mä tossa "vähän" aikaa sitte ajattelin ja jopa siirryin tuumasta toimeen.Ukon hermostoa on tullut rassattua ja eteenkin aina menkkojen aikaan triplana. :violent001

tikku mulle tuli fiilari et sun nimimerkin vaihto oli enne sun plussa tikusta ;) :)

aurinkoisen teksti pisti kyllä miettimään asioita eri kulmasta. kyllähän ystävän plussat vihlaisee mutta olen kyllä myös nauttinut ajasta heidän pienten kanssa , ainut asia mikä on että ruokkii vain kuumetta :D ;) :)

larissa ihana kuulla sinusta myös pitkästä aikaa :) ja pakko on kyllä itse myös sanoa että tauko täältä teki hyvää myös minulle stressin ja hössötyksen kannalta :)

napaa sen verran et nyt dpo6 ja kp18. olo on kuitenkin sellainen että tuskin tämäkään kierto ( tää tunne on jotenkin erilainen kun muina kiertoina ) oli se oikea vaikka kun tänne tuli takaisin niin testaus himo hivelee taas takaraivoa mutta yritän pitää pääni :)

Ihanaa larissa on täällä taas! :)

Ja gatusa sulla pian pieni sylissä, täällä odotellaan kuulumisia. Tsemppiä <3

Enpäs ole vielä muistanut edes onnitella Tikkua ja Dikua! Onnea onnea ja virtuaalihalauksia! :Heartred :love7

Varasin itselleni ajan huomenna yksityiselle gynelle.. Jospa hän katsoisi, onko tuolla alakerrassa kaikki hyvin. Olisi pitänyt varata aika jo viimeistään silloin kun vauvan yritys pistettiin aluille, mutta se vain jäi. Jotenkin sitä katseli maailmaa sellaisten ruusunpunaisten lasien läpi ja ajatteli, että minähän raskaudun kertaheitolla ja jouluna on jo vauva sylissä. Niinpä niin, sadut eivät käyneet toteen. Taitaa viimeisestä gynekäynnistä muutenkin olla jo useampi vuosi.. :smiley-ashamed008

Jelliksen kanssa aikalailla samoilla fiiliksillä mennään, vaikka aukiolotutkimuksesta ei olekaan kyse. Pelottaa mitä sieltä tulee. Jospa meikäläisen värkki on jo parhaat päivänsä nähnyt. Huoh.. Aikuinen ihminen ja pelottaa/jännittää niin, että melkeinpä tärisyttää.

Minäkin eilen fiksuna samaan tapaan avauduin miehelleni, että mitä hän tällaisen epäonnistuneen naisen kanssa tekee. Jos minä en voi saada lapsia, en halua suoda lapsettomuutta hänelle ja parempi, että etsii jonkun toisen.. Sellaisen paremman naisen. Siihen mieheni totesi, että ei hänen tarvitse etsiä. Hänellä on jo itselleen parhain nainen mitä kuvitella saattaa, ja kaappasi minut kainaloonsa. Oikeat sanat oikealla hetkellä.

Ja Larissa, ihana kuulla sinusta! Ymmärrän kyllä tuon irtiottosi tänne foorumiin ja onpa omat käyntikin täällä harventuneet. Ehkäpä sellainen totaali paussi tekisi terää. Toisaalta, kyllähän nämä vauvajutut tuppaavat koko ajan mielessä pyörimään, vaikka ei foorumilla olisikaan. Täällä ehkä sitten saapi vähän jaettua niitä omia tuntoja ja ajatuksia.. Tiedä sitten.

Ja omaa napaa kaivan:
Mulla on 9 päivää ovulaatiosta DPO9 tänään ja aika on mennyt kuin lentäen..
Pidätte mua ehkä kilahtaneena mutta.. haistoin häiritsevän voimakkaasti eilen ja tänään mm. ihmisen virtsan, kissan pissan? mitä ei siinä huoneessa PITÄISI olla + palaneen käryn ja muut kehuivat herkulliseksi.. Emmä ymmärrä, kiusallista. Kahvi maistuu laimealta kuralta vaikka on pirkan reilun kaupan kahvia mitä pidin hyvänmakuisena vielä viime viikolla. Mulle on kai tarttunut joku oirehdintaryöppy ketjusta laughing7 ja niinku aiemmin taisin todeta että oli silloin dpo6 pala kurkussa ja paha olo mutta meni ohi. Dpo7 oli jälleen yhtä ällötysolo ja pala kurkussa ja muistan miettineeni silloin hiljaa mielessäni että emmä halua olla raskaana vielä, emmä kestä tämmöstä ärsyttävää pahaa oloa hyi. Kuinka pienestä mäkin olisin ihan rikki?! Ei jumaliste, noh.. oikeesti jos oon raskaana niin kestän kivut ja pahoinvoinnin kunhan saan vauvan syliin elossa ja me säilytään ehjin nahoin elossa synnytyksestä :Heartblue Oon oppinut ettei mitään pidä pitää itsestäänselvyytenä. Mulla on ollut aivastessa repäisykipuja :wav jospa jospa jospa.. mua hermostuttaa odottaa vielä 5 päivää, mähän olen ykkösenä testaajalistalla :whacky011 Mulla on nytkin huono olo, meen syömään jotain :)

Kiivilintu kuulosta niin lupaavalta! :) olisipa sinulle jo plussa tiedossa näin joulun alla vielä!

Täällä tänään vähän ovislimoja tms. Havaittu. Tänä iltana en kykene hyödyntämään, kun migreeniä koittaa pukata. Noh, onhan se päivä huomennakin. :)

Gatusalle tsemppia loppurutistukseen! :Heartred

Mulla viime raskaudessa oli kans yks oire se, etta haistoin asioita ihan alyttoman voimakkaasti, mun mielesta meidan rapussa esimerkiksi leijui hirvea kalanhaju monta paivaa, ja silloin en siis viela tiennyt olevani raskaana. Nyt taas pari viikkoa sitten ku veljeni vaimoineen oli kaymassa, ja autoa ajaessa aloin yhtakkia selittaa, etta jostain tulee ruoantuoksua, eika kukaan muu haistanut mitaan, ajattelin silloin olevani vain niin nalkainen, kun oltiin matkalla syomaan, mutta ehka se olikin taas raskauden aiheuttamaa, kuka tietaa.. Tanaan puolestaan meinasin pokrata kun tulin tallilta kotiin ja mies oli laittamassa ruokaa, ja taalla haisi mun mielesta paprika niin voimakkaasti etta melkein piti tuulettaa koko kamppa. :grin

Eilen huomasin myos etta rinnat alkaa kipeytya, se oli kanssa viimeksi sellainen viimeinen niitti, etta tein testin. Muistan kun olin menossa suihkuun, niin piti oikein kysya miehelta, etta tuntuuko sen mielesta mun tissit erilaisilta kuin yleensa, kun ne oli niin pinkeat. :rolleyes:

Gatusalle tsemppiä!!

Mimmu, kiitos! Mä jo aatelin että mitä taas tapahtuu :)

Noista riidoista miehen kanssa. Mua pelottaa tää kun taas pitää ruveta yrittämään. Tai siis, että tavotteena olis raskautuminen. Mua alkaa aina ärsyttää jossei sitä plussaa tuu ja sit kiukuttelen miehelle (tyhmää!) ja menee hermo ja itkettää jajaja.. Tää alkaa tosissaan käydä välillä parisuhteen päälle :(
Ja sit kun se maaginen plussa sieltä tulee, niin mä alan stressaamaan kaikesta muusta! Mietinkin tänään, että mitä jos oon ite omalla stressaamisella aiheuttanu nää keskenmenot.. On tää vaan henkisesti niin raskasta!

Gatusalle tsemppiä tulevaan koitokseen, jännätään porukalla täällä! :) Kohta pieni käärö on sylissä sinulla ♡

Takaisin