Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Herranen aika :mad: tietystikään sairaala ei myönnä virhettään. Luulisi että kun maailmassa tapahtuu niin paljon kaikenlaista että mitään ei pidettäisi itsestään selvyytenä :sad001

Vähän positiivisempiin asioihin. Mä oon viemässä ukkoa kohta kovaa vauhtia johonkin tutkimuksiin kun se alko mulle yks päivä ihan vakavissaan puhumaan naimisiinmenosta :grin sano, että hän tietää että haluan ns. "prinsessahäät", mutta hän olisi valmis menemään vaikka ennen joulua maistraattiin. Hän ei halua isoja juhlia, kahvitukset lähisuvulle ja thats it. Oon hiukan hämilläni :rolleyes::hug003

Anskunen mun mies kosi mua kun olin raskaana vko20 ja meidät vihittiin 3.8.2013 pienessä perhepiirissä ♡ naimisiin mentiin tyyliin "onks sulla mitään 3.8?" "Ei oikeestaan" "no ok meillä on sit vihkiminen klo.14" " No ok" . Kyllä me sit kuitenkin vuokrattiin puvut ja vihkiminen tapahtu kappelissa ♡

Mekin mentiin esikoista odottaessa naimisiin, ihan kahden kesken maistraatissa. Ilmotettiin vaan kaikille, että nyt on mun sukunimi muuttunut :D Liitto siunattiin ja naimisiinmenoa juhlistettiin sitten esikoisen ristiäisten yhteydessä (vuokrattiin tilat, kutsuttiin molempien koko suvut paikalle ja pitopalvelu hoiti tarjoilut). Meistä kumpikaan ei halunnut mitään suuria hääjuhlia, joten tää sopi meille oikein hyvin :)

kyllä on ollu vastuutonta toimintaa sairaalassa. kamalia juttuja on kyl tapahtunu.

nyt jännittää oikei kympillä jo, huomen taidetaa sit jakautua ehkä jos hyvin käy. tais alkaa tihkuun lapsivettä iha pieniä määriä mut tuntuu et jotai tuolt valuu. vessas side vähä kostea mut ei märkä, ei valkkaria näy ja toi mitä tulee tuntuu oudon lämpimält mut ei tuoksu oikeastaa millee eli ei ol virtsaakaan ja olin just ennen ku alko tuleen ni käyny vessas. huomenna onneks sairaalakäynti alhamdulillah mut jos tässä alkaa tiheet supparit ni sit on menoa jo tänää.

Oiettä, tsemppiä paljon Gatusa! Toivotaan että kaikki menee hyvin ja saat pian pienen tuhisevan nyytin syliin :Heartred

Ihanaa Gatusa! <3 Täälläkin jännätään sun ja pikkutytön puolesta ja pidetään peukkuja sille, että nyt tosiaan on menoa ja kaikki menee hyvin <3

Larissa tervetuloa takaisin! :)

Gatusa ihanaa pian se h-hetki koittaa. :) tsemppiä vielä!

Ja Kaziska! Ihana kuulla sinusta, varsinkin nuin mahtavilla uutisilla! Onnea!

Gatusa saatko sit käytettyy kännykkää ja pidettyy meijät ajantasalla? Vai onko niin et jos tulee lähtö synnärillen niin seuraavan kerran kuullaan susta vasta, kun oot kotiutunut iA??

Tervetuloa takaisin Larissa :)

Oioi Gatusa :) se alkaa oleen menoa nyt :)

Ehdin jo pelästyä et se ovis jää kokonaan hyödyntämättä ku noi lääkkeet autto miehen selän about kuntoon, ni nyt mulla alkaa kremppaan! Eilinen ilta/yö meni oksentaen ja ihan järkyttävillä vatsakouristuksilla.. Onneks oli luultavasti vain joku suolisolmu, koska movicolpommi jelppas tilannetta.. Nyt siis elävien kirjoissa jo :)

Edit. Niin siis ovista näyttää laskurit ens viikon puoliväliin, nyt siis kp 16. Tuo womanlog näyttää tälle päivää jo osittaisia terälehtiä ja torstaille varsinaisen kukan :)

Muokattu viimeksi:
Oi Gatusa! Niin jännää! Nyt on peukut pystyssä että kaikki menee mahdollisimman hyvin! :)

Itsehän sain juuri lehmänhermoisen kultani suututettua että hyvä minä.. Tää raskautumattomuus alkaa olla liian raskasta näköjään mulle..

Takaisin