Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
V*tuttaa taas niin ettei veri kierrä. Pyysin yhtä kaveria kahville, koska mua ahdistaa olla kotona yksin (no on toi esikoinen tos) ja haluaisin muuta ajateltavaa. Taas hirveet selitykset miksei pääse.. en ees muista koska tää kaveri olis viimeks käyny, koska mä käyn aina siellä.
Lähin ystävä on krapulas niin sitä en ees viitti pyytää.
Ja siinä ne sit olikin kenen kans voisin puhua ja purkautua. Itkettää kun v*tuttaa niin paljon :(
Sori ruma kielenkäyttö..

myy82 mulla on käynyt ihan samoin mieheni kanssa eli 1. clomi kierrossa löi liinat kiinni ja nyt toisessa myös. vaikka aina puhtaan asiasta niin tuntuu et se on ok. ja ymmärtää mutta se jäätyy aina kun olisi aika. Itse en tikuta ovista mutta käyn säämnöllisissä kontrolleissa.

mimi toi on niin tuttua :( ja inhottavaa. mulla on myös ystävä joka ei oikeastaan koskaa tule meille vaan menen aina sinne tai nähdään jossain muualla !

Mitäs Tunisiaan kuuluu tänään? Onkohan Gatusa vielä yhtenä kappaleena?

Vitutuksen aiheuttamaa verenkiertohäiriötä ollut täälläkin tänä aamuna, jotenkin tää tädin läsnäolo saa kaiken, aivan kaiken niin kamalaksi :( ja kun töissä pitää olla niin ei voi itkeä pimeässä peiton alla omaa kurjuuttaan :(

No, eiköhän tästä selvitä ilman näitä seliseli kavereitaki.. en jaksa enää ees pyytää käymään. Siinähän sit miettii miksei musta oo kuulunu..
Jellis, tsemppiä sinnekki<3

Hei kaikki ihanuudet :)

Ompas porukalla tylsiä kavereita !! :mad: Argh !! Nyt vaan pois elämästä tommoset tai ainakin vähemmälle ! Täällä kaikki on niin upeita tsemppaajia, että toivon koko sydämmestäni niitä myös sinne "todelliseen elämään" tueksi ja turvaksi !
Ja kiitos tästä foorumista, onneksi täältä saa tukea !:Heartbigred
Eilen kyllä kävi itsellenikin vähän vastaavasti, olimme juhlimassa kaverin synttäreitä ja olin kertonut raskaudesta vain parhaalle ystävälleni. No hän sitten pienessä maistissa rupes kaikkien kuullen vihjailla raskaudestani :sad001 Tuon km jälkeen en vielä haluais kenenkään tietävän. Oli aika kurjaa.

Täällä mennään päiväkerrallaan, jännittää vielä aikalailla... :rolleyes:

Tsemppiä kaikille teille ihanille naisille !!

Joko tää lasketaan ovisplussaksi? :D täytyy varmaan kaataa tuo miekkonen sänkyyn ;)

Eikä teidän ystävät :( mutta laatu korvaa määrän. Itsellä yksi niin läheinen ystävä kenen kanssa jutellaan asiasta usein ja hän kuuntelee ja on ihanan pienen tytön äiti <3

Oho kuva jäi :D
ImageUploadedByVau Foorumi1417340232.600209.jpg

Voi mimi ja muutkin, jolla ollut mänttejä kavereita. :( Mimi, mä tekisin sun tilanteessa raskaustestin viikon sen jälkeen, kun vuoto on loppunut, jos vuoto näyttää nyt loppuvan. Tietysti voi pyytää pääsyä kunnalliseen ultraankin, mutta voi olla vaikeaa päästä sinne, jos mitään tulehdusoireita tms. ei ole. Kohtuun jäänyt raskausmateriaali ei kuitenkaan aina automaattisesti aiheuta tulehdusta. Et voi varmuudella tietää tyhjennyksen onnistuneen kuin negatiivisesta testistä ja siksi mun mielestä olisi hyvä, kun olisi jälkitarkastus, jossa ultralla varmistettaisiin, että kohtu on tyhjentynyt. Se 3-5 on pitkä aika odottaa, että testi on negatiivinen.

Heippa ja leppoisaa sunnuntaita!

En tiedä muistatteko minua, mutta kesällä ja alkusyksystä kirjoittelin täällä enemmänkin. Pikkuhiljaa jäin jälkeen kirjoittelutahdista ja sitten lopulta jäin vain taustailemaan. Olen lueskellut koko ajan tekstejänne ja elänyt mukana. Oma osallistuminen on vain jäänyt satunnaisiin tykkäyksiin ja lyhyisiin kommentteihin.

Ilokseni kuitenkin voin kertoa, että nyt näyttää viides yrityskierto tuoneen toivotun tuloksen. Kaksi viikonlopun testiä on tuonut esiin toisenkin viivan! Ihan alussahan tässä ollaan, laskurin mukaan kai 4+1, joten ei tässä vielä olla juhlittu. Toivon, että kaikki menee tarpeeksi hyvin loppuun saakka mutta murehditaan sitten myöhemmin, jos jotain menee vikaan. Optimistisella mielellä siis ollaan. Kotona palloilee ennestään kaksivuotias, joten tästä odotuksesta tuleekin ihan toisenlainen kuin ensimmäisestä. Jännittävää silti edelleen!

Täällä on paljon sydämellisiä ja sympaattisia ihmisiä, toivon teille kaikkea hyvää matkan varrelle. Varsinkin pitkään yrittäneiden ja kurjia keskenmenoja kokeneiden soisin vihdoin saavan sen positiivisen testituloksen ja tuhisevan nyytin syliin! :Heartred

Mahtoikohan sittenkin olla eilen h-hetki; tänään paleltaa ja on ällö olo, limoista ei enää tietoakaan (kumma kyllä ei miehen matskutkaan valu tänään, pääseekö ne oviksen aikaan jotenkin niin paljon pidemmälle? :D ) :eek: Mulla siis se keltarauhasen toiminta saa aina loppukiertoon sen pienen ällötyksen. Aikataulullisesti olis kyllä vähän ajoissa (tänään kp 13 ja sillonhan kierto jäis 27-28 päivään, mulla on tupannut olemaan 28-30 päivää yleensä), mut toki tässä nyt vielä ei oo mikään tasaantunutkaan kierukan jäljiltä :rolleyes: Jos nyt ei lähipäivinä tuu selkeesti ovisoireita, lasken dpo:t eilisestä :D

Junttura: Kun mulla (sillon kun esikoista yritettiin) kunnalliselta en saanut apua, mutta yksityinen gyne määräs sillon Teroluteja kiertojen säännöllistämiseksi. Mun kierrot oli sillon 42-65 ja olivat aiemmin olleet 30-32. Söin teroja muistaakseni puol vuotta ja järin aittwnitse pois ja testasin et josko kierrot tulis luomuna. Tulivat ja siitä meni vielä puoli vuotta kun raskauduin. Silloin lääkäri oli sitä mieltä että mulla stressi aiheutti häiriön kiertoihin ja ovikseen.

Että mä kyllä luulen että stressillä on vaikutusta Orm Onnekas. Stressasin vielä sillon luomukierroissakin ja kun sitten päätettiin että lopetetaan se yrittämällä yrittäminen niin tärppäskin.

Mulla on Soma ollut tuollaisia kipuja oviksen aikaan.

Voi Mymmelisti! Toivotaan, ettei ovis ole vielä ehtinyt menemään ja pääsisitte hyödyntämään sen!

Hilla, olen testinkin ostanut raskauskeijulta. 21 ovistestiä maksoi muistaakseni 10€ ja kaupanpäälle tuli pari r.testiä.

Mimi ja Jellis, tsemppiä! :Heartred

Lume, ei voi olla todellista! :mad: Päätin eilen, etten puhu koko lapsiasiasta tässä kierrossa. Katotaan miten vaikuttaa.

Mariska86, olipa inhottava temppu ystävältäsi! :sad001

Pepe, eipä tuo voi enää paljon vahvemmaksi muuttua :wink Täällä peukut ja varpaat pystyssä!

Kaziska; Oi ihanaa :Heartbigred Onnittelut ja vauvaliimaa pikkuiselle :Heartbigred
Azalea: Mulla sama juttu et oviksen jälkeen alkaa pahoinvointi..Toisaalta tää boostattu kierto teki jo pahoinvoinnin ovis+ päivänä.

heis ihanat....

kaikille yhteisesti kiitos tsempistä yhtenä kappaleena ollaan vielä toistaiseksi, katsotaan kuinka kauan. ainaki muutosta alkanu vissii tapahtuun tuolla joten josko tästä kohtapuolin pääsis tositoimiin, huomenna on sykeseuranta ja inshaAllah pääsis synnyttään vihdoin. yöllä jonki verran supparei oli mut ne laantu, varoiks tänää kävin tässä sähkökatkon aikana pesulla. neiti on todella alhaalla ja mulla olo tukala, oisin niin valmis kyllä menee millo vaan synnyttään jo. ukkoki innoissaa mut samalla jännittää et millon tulee lähtö jne. no tuskinpa ainakaa tänää vielä, viikolla on muutenki parempi ku sillo on oikeita lääkäreitä paikalla inshaAllah, kunha ei ois vaa se reilun vuoden takanen tiimi koska jos synnytys käynnissä ni mä oon kaikkee muuta ku ystävällinen niille...

kaziska tottakai muistan sut, ihana että tuli plussa vihdoin mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja ja potkareita :)

omanapa oliki tuolla ekana...

nyt kaikki plussaamaan minä ja pikku neiti maryam tsempataa teitä inshaAllah :)

Hei, onko jollain teistä kokemuksia valemenkoista? Mulla alko tiputtelu kp 30, kp 31 (1) kunnon menkkavuoto ja kp 32 (2) ihan kuin olis kp 4-5 meneillään ja menkat loppumassa. Eli vois sanoa että kuukautiset kestivät yhden päivän?

Eilen kesken kassavuoroani töissä tuli oksettavan paha olo ja jouduin lähteä töistä kotia. Koko illan ja yön koko vatsan
alue oli kipeä ja oli paha olo. En tiedä johtuiko vain töissä olevasta stressistä tai mitä ihmettä..

Tänään on ihan hyvä olo mutta ihme kipua esiintyy välillä.

Apua, en tiedä mitä ajatella?.. :confused:

eipä siitä voi varmistua muuten kuin tekemällä testi... oireita on, joten onhan se mahdollista, toisaalta niinkuin sanoit, voi stressi aiheuttaa ihan samanlaisia asioita. mä en osaa sanoa tähän mitään muuta, kun odottelen vielä ylipäätään ensimmäistä plussaa. tsemppiä!

Takaisin