Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis mua hoitanut henkilö. Eli sitä kautta tietää. Ja tietysti on ollut pääsy myös mun potilastietoihin, ja ollut syy lukea niitä siksi että asioin hänellä. Mitkään lokitiedotkaan ei paljastais mitään, ellei ole tonkinut niitä vielä sen jälkeen kun olin käynyt vastaanotolla tai muuten erityisen paljon ja väärinä ajankohtina. Todennäköisesti hankaloittaisin vain omaa asemaani jos ottaisin yhteyttä sen esimieheen, koska tein valituksen sen käynnin jälkeen. Varmaan kostaakseen levitellyt sitten luottamuksellisia tietoja. Ikävä kyllä sielläkin on töissä porukkaa laidasta laitaan. Toivottavasti jää joskus kiinni.Pikkuminski, uskomatonta toikin. Huh Huh.
Orm O onko sellanen asia minkä on saanut tietää sulta itseltäsi vai katsonut jostain tiedoista? Mitä jos kertoisit asian sen esimiehelle että epäilet sen vuotaneen kun itse tiedät että et ole kertonut? Jos jaksat vaivautua.... Vaikket pystyisi todistamaan niin tod näk joutuu keskustelemaan esimiehensä kanssa niin jos se juoruilu loppuis?
toisen huolta ja surua ei saa pyyhkäistä olemattomiin, vaikkei just tietäiskään mitä sanoa. ja toi ulkopuolelle sulkeminen on tosi julmaa, kai sä Pikkuminski oisit osannut sanoa milloin et jaksa kuunnella toisten raskaus- ja vauvajuttuja eikä niin että et saa edes päättää haluatko/jaksatko olla kuvioissa mukana.

Mä olen huomannut jääneeni yksin... Meillä oli porukka ja me alotetaan yrittäminen ekana ja nyt... No nyt tilanne näyttää siltä, että muilla on jo vauvat sylissä ennenkuin meillä edes aluillaan... ja mä vaan jäin porukasta "koska teijän tilanne on mikä on" , "no me puhutaan vaan raskauksista" , "sä et oikein sovi mukaan ku et sä oo"; näitä riittää!!!.ja onhan meilläkin 1 lapsi :O "toinen tai kolmas raskaus on niin erilainen ", "olisitte alottanut ajoissa" jne. :'(
Parempi ilman kokonaan! Kyllä mä kai selvin yksinkin... :'(![]()
Eli ovat itsekin sitä mieltä että kohtelevat sua rumasti. Well done. Luultavasti vaan ovat niin tyhmiä etteivät tajua miten pussiin itsensä puhuivat.Mua suruttaa kyllä nuo ihmiset kyllä aika huolellaEnsin mietin, että jos vaan sitten annan samalla mitalla mutta mitäpä hyötyä siitä on. Kerran olen heille sanonut, että mä toivon ettei teille koskaan tapahdu mitään kauheaa, koska mä lupaan, että kohtelen teitä samoin ja siitähän se riemu repesi. Porukka oli sitä mieltä, että kuinka mä voin sanoa noin kauheita.