Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päivitin itelleni kans päivän, 17.11. pakko viimeistään testata, kun edellisenä yönä lähdetään ajaa sinne Leville ja siellä on tarkotus muutama ottaa jos mitään ei oo... Toisaalta varmaan siis jo 16.12. testaan..

Varasin nyt varoiks itelleni yksityiseltä ajan, mut otin sillai et on 11.12. ni ehtii labratulokset tulla ennen.. Ja peruttuahan sen saa jollei tarvetta ole..

Kiivilintu 5.12.
Orm Onnekas 6.12
@sukki 7.12.
Sabetti 13.12
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Silv 17.12.
Jeilei 18.12
Azalea 18.12
Kyfi86 19.12
'muurahainen' 20.12
Toffee 21.12
PikkuMinski 24.12
DarkMimosa 31.12

Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
Jellis?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
Lume?
Larissa?
lucky87 ?
Johanna?
Sannuinen ?
Titem ?
Aurinkoinen ?

( yht. 32)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)

Muokattu viimeksi:
Ääk! Mua niin sapettaa, että oon nyt jo ihan täpinöissäni odottamassa ja jännittämässä ja testipäivä on kuitenkin aikasintaan vasta 18.12. eikä koko ovulaatiotakaan oo vielä tapahtunut :D Koittakaahan siis muut nyt plussailla, että saan elää niissä fiiliksissä nyt tän "turhan" ajan yli :D

Nii juu ja piti vielä vastailla, katapultti kyseli kumpaa toivotaan niin meillä olis poika ihan pop :) jotenkin oon aina ajatellu et mun eka laps ois poika. Ja miehellä siis kohta 7v tyttö niin toivois kans poikaa. Kumpikin käy :)

Ja aeria: voi olla joo mut sano sen(kin) asian niin vmäisesti. Tais olla tosissaan huono päivä lääkäritypyllä. Olin kyl pyhää kiukkua täynnä kun sieltä lähdin. Tuli sellanen olo ettei ota mihinkään mitään kantaa.

Me aiotaan mahdollisen kolmannen sukupuoli pitää yllärinä loppuun asti, yksi kumpaakin kun on jo, niin toiveita ei ole kummankaan suhteen :) Ekalla kerralla toivoin tyttöä, mut näin alkuraskaudessa unen, että synnytin pienen pojan ja siitä lähtien olin varma, ettei mun toive toteudu. Ja poika tuli :) Toisella kerralla näin unen tytöstä ja vaikka ultrassa ei jalkoväliään esitellyt missään vaiheessa kuin "ehkä siellä on tyttö" -lausuntojen verran, olin taas varma, että uni tiesi ja niinhän se tiesi ;)

Kesken menneistä toisessa en nähnyt mitään unta, mut toisessa näin ahdistavan unen, jossa olin synnyttämässä ja kätilö sanoi, että "tyttö se on, mutta ei me saada sitä sieltä millään ulos", ja parin viikon päästä tuli km :/

Unet on kyllä jänniä! Meillä olis kans poika pop vaikka kumpi ikinä tuleekin niin rakastettu ja toivottu on yhtä paljon. Ja aijotaan kyllä selvittää sukupuoli etukäteen :)

Muokattu viimeksi:
Ihanaa lauantaita leidit!
Täällä eletään vieläkin pääpyörällä plussauksen johdosta.. :) Ja tietenkin pitää joka aamu vielä pissiä tikkuun, jotta näkee, että se on oikeesti totta! ...ja ajattelinpa lisätä vielä vähän teidänkin kuumeilua ja samalla puhallella kaikille viivaisia tikkuja kera tämän kuvan:

MagnifierGlass-2014-11-29 09_17_13Z.jpg

..kuvassa vahingossa eka ja toka tikku vaihtaneet paikkaa, mutta siis eka tikku pissitty dpo 11 ja siitä etiäpäin..
viimeisin tikku pissitty tänään dpo16. Eli nopeesti tsekattuna tikkuja on 7, elikkäs jonakin päivän taisin pissii kahdesti..pölöpölö, joo mut kuiteski, siinä ne nyt töröttää ja odottaa tihrustelua :)

Täällä minä haluaisin tyttöä ja mies poikaa kun hänellä ennestään tyttö. Kumpikin käy tietenkin ei tässä olla kranttuja. Kumpikin on siunaus :) <3

Tuosta selästä.. Mua hämää kun suurin osa asennoista on kuitenkin kivuttomia mutta jotkut on niin äääääää ja joissakin jomottaa kipua todella epämiellyttävästi. Tarkkailen siis tilannetta. Tuntuu jotakin painetta kyllä selkärangan alueella kun laitan itseni kipu asentoon. Toisaalta pienikin liike kuten sängyssä kääntyminen aiheuttaa kipua. Ja ylös noustessa. Kumartaessa jne. Kiitos rakkaat tuesta. Otan yhteyttä päivystykseen jos en pysty olemaan mutta toistaiseksi kokoajan ollut siedettävä olo kun ei ole harrastanut mitään extremeä. Soittoa taas terveys keskukseen ens viikolla. :)

Ja mikä tärkeintä MÄ NÄIN VIIME YÖNÄ UNTA ETTÄ MEILLÄ OLISI VAUVA. Oli ihana uni :) johtui varmaan siitä kun täällä puhuttiin enne unista.

Ja ihana viiva rivistö Tikku <3

kiivi inshaAllah tuo toteutus nyt :)

kohtapuolin varmaa saan kuulla klassisen lauseen ukolta kunha tulee kotiin..."ei se voi vielä syntyä". supparit tulee suht tasasin väliaijoin, ei ol järin kivuliait mut alan olla optimistinen josko tämä neiti päättää syntyä tässä parin päivän sisää... 30.11 tai 1.12 inshaAllah :) ukko haluis et kaikki menee aina hänen aikataulun mukaan.

Hauska ukko sulla gatusa kun lapsenkin pitää syntyä hänen ajankulun mukaan.. voi poikaa kun ei se nyt niin mene <3

Mä oon kertonut siskolle ja muutamalle kaverille, samoin miehen veli ja muutama kaveri tietää. KAverit kelle oon kertonut, on sellasia kenellä aihe ei itsellään ole ajankohtainen ja ymmärtävät suhtautua niinkuin toivon heidän suhtautuvan :) Ärsyttää suunnattomasti kun miehen yks kaveri (jolle nyt vuoden yrittämisen jälkeen on tulossa kaksoset, clomeilla avustettuna) kyselee että Joko jo! No hei kerrotaan kyllä sitten heti!
Ja mä toivon tyttöä kovasti! Tai mikä vaan kävis kun vaan tulis!

No kai mullekin saa testipäivän laittaa joka seuraavaks viitsii päivittää, etten oo ihan ulkona kuvioista :) Omien laskujeni mukaan 30.12 voisin testata, ja samana päivänä alkaa parin viikon loma, niin tiedän sitten mennäkö viinikaupan kautta uuden vuoden juhliin vaiko juhlinko ihan jo siinä heti vessan pytyllä :D

Kamala päivä töissä, onneks kohta loppuu ja pääsen kotiin kattomaan kuinka pikkukoira jaksaa taas temppuilla mun kiusaks! :)

Ääk! Mua niin sapettaa, että oon nyt jo ihan täpinöissäni odottamassa ja jännittämässä ja testipäivä on kuitenkin aikasintaan vasta 18.12. eikä koko ovulaatiotakaan oo vielä tapahtunut :D Koittakaahan siis muut nyt plussailla, että saan elää niissä fiiliksissä nyt tän "turhan" ajan yli :D

Mulla on Azalea ihan sama. Mutta minä oon jotenki tosi hyvillä mielin nyt tässä kierrossa. Ei ole paineita, vaikka odotuksia ja toiveita on. Ja mikä parasta, seksi luistaa ja se on spontaania vailla minkäänlaista tunnetta suorittamisesta.

Ei meilläkään oo paineita, oikeestihan tää on vasta eka kierto ilman ehkäsyä, kun kesken viime kierron se kierukka poistettiin :)

Ui,ui Gatusa alkaa kuulostaa H-hetkeltä :happy Diku päivystää hengessä mukana ruudun täl puolen :)
Tikulla mahtavat tikut :) :Heartpink
Kiivi meet uudestaan päivystykseen,kyllähän se selkä pitää kuntoon saada asp :eek:
Enää meillä ei yrityksestä tiedä,kuin paras ystävätär...
Pakko päästä märisemään; Ensin hirvee paine ja stressi raskautumisesta,ja meinaa käpy palaa kun odottelee et koska pääsee odottamaan.Sitte hirvee stressi ja paine et kauanko tätä onnea kestää tällä kertaa.Wc käynnit yhtä painajaista,tikkuihin lirkkii melkeen joka kerta..ihan varmuuden vuoksi.Varmaan huokasen vasta sitten kun pienoisen saa syliin.Sorry mun valitus :schoked025

Ihanat tikut tikku! :)

Mä ajattelin eka et ois ihana saada poika, et se vois olla isoveli, mut nyt jotenki tullu semmonen tunne et eka lapsi olis tyttö ja tavallaa se ois ihanaa et sais oman prinsessan :) oi voi mitä kaikkea ihanaa vaalenpunasta se saiskaan <3 <3

16.12 olis viisureiden poisto ja myös pitäs menkkojen alkaa, mut pakko testaa jo 15 päivä jos vaikka tulis se plussa niin kerkeis peruu ton ajan :)

Takaisin