Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lisäsin itseni testilistaan. Voi olla, ettei testaamaan kyllä päästä, menkkojen pitäisi olla tuossa vaiheessa jo useamman päivän myöhässä.
Lisäsin myös Jelliksen listaan.

Kiivilintu 5.12.
Orm Onnekas 6.12
@sukki 7.12.
starling 12.12.
Sabetti 13.12
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Silv 17.12.
Jeilei 18.12
Azalea 18.12
Kyfi86 19.12
'muurahainen' 20.12
Toffee 21.12
PikkuMinski 24.12
Jellis 30.12.
DarkMimosa 31.12

Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
Lume?
Larissa?
lucky87 ?
Johanna?
Sannuinen ?
Titem ?
Aurinkoinen ?

( yht. 32)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)

jellis niinpä....

diku päivystähä sinä, ukko sano et ei ennen maanantaita kiitos koska sairaalas ei ol kunnon lääkärei viikonloppuna vaan opiskelijoi tai mun tuurilla vanha tiimi jota en voi sietää.... toi on niin tuttua tuo pelon tunne että pitäs kokoajan olla testaamassa.

Ootte naiset ahkeroineet taas täällä kirjoitellen! Melkein 200 uutta viestiä ja kävin täällä kuitenkin viimeksi eilen aamupäivällä!

Uusia plussia ei ollut tainnut tulla. Huilataan nyt pari päivää ja jatketaan sitten plussa-aaltoa. Kiivi pissii ekana tikkuun plussan ja kuun puolivälin tienoilla niitä sitten toivottavasti ropiseekin ihan kunnolla! :excited001

Kiivilintu, tuosta selän röntgenkuvaamisesta. Eivät välttämättä hevillä suostu kuvaamaan, jos kerrot tästä yrityksestä. Mä kävin pari kuukautta jatkuneen alaselkäkivun vuoksi alkuvuodesta työterveydessä ja siellä ainakin torppasivat heti ajatuksen selän röntgenkuvaamisesta, kun olen "lastentekoiässä oleva nainen". Lääkäri sanoi, että mun ikäisiltä naisilta selkä kuvataan vain jos oikeasti epäilys on jostain tosi vakavasti, koska kohdun ja munasarjojen alueelle ei haluta kohdistaa yhtään turhaa säteilyä, ettei se tee hallaa raskaustoiveille. Toivottavasti selkään kuitenkin löytyy pian jotain apua!!!

Yrityksestä ja siitä tietämisestä oli puhetta. Meillä ei tietänyt vauvahaaveista kukaan, mutta raskaudesta sitten kerrottiin perheillemme ja parille ystävälle. Kun raskaus sitten meni kesken, niin tietävät kyllä, että toiveissa on uusi raskaus. Lisäksi olen kertonut 3 kaverilleni, että toivomme vauvaa.

Ma haluaisin kaikista eniten kertoa juuri sille ystavalleni, jonka reaktiota kuitenkin pelkaan, koska tiedan sen olevan hanelle kova paikka. :sad001 Toiselle taas ei tee yhtaan mieli kertoa, viimeksi kun kerroin hanelle, han oli viimeisillaan raskaana. Mennessani hanen vauvakutsuilleen han oli kertonut kaikille, etta minakin olen raskaana. Tuikituntemattomat ihmiset tulivat onnittelemaan ja kyselemaan miten pitkalla olen, katsellen arvioiden vatsalaskejani. Argh! :mad:

Hitsi mua ärsyttää, ku oon nyt kolme ovistestii tehny ja kaikki negoja.
Kp 13/29 ja viime kierrossa sain ovistestiin plussan jo nyt ja edellisissä oli haaleita viivoja nyt ei mitään :/

Meinaako ovis jäädä pois vai vaan tulla myöhässä!? :O

Diku, tiedän niin tuon tunteen... Aina kun kävi vessassa tuntu vähän kuin odottavan koska paperiin ilmestyy punaista. Miksei vaan voi nauttia raskaudesta :sad001 tsemppiä sulle :Heartred

Ja kiivilintu, otat nyt rauhassa sen selkäsi kanssa ja jos kivut tuntuu ylitsepääsemättömiltä niin sitten pian lääkäriin ettei mene pahemmaksi! Koitahan saada selkä kuntoon :Heartpink

Diku: sitä se on tuo vauva kuume!

Meillä ei tiedä kukaan muu ku mun 2 ystävää ja työkaveri. 1 kaveri on vain jonka kanssa puhun asiasta. Ei vaan enempiä ole toisen kans tullu puheeksi muuta ku nekin antanut luvan toiselle mutta ei oo tärpänny.

Mulle vois laittaa testi päiväksi 28.12

Voi Mimmu :Heartred
Toiset meistä ihmisistä ei kykene asettumaan toisen kenkiin,kulkemaan niillä sitä matkaa jonka toinen jo käveli.
On helpompi elää oma ilo,kuin tuntea toisen suru.
Voimia Mimmu todella paljon :hug013

No kun mä mietiskelin, että harmittaa ettei mun vauvaa tutkittu vaan pelkästään istukka ja limakalvo (siis niistä otettiin koepalat). Olis ollut ehkä kiva tietää, että olisko siinä päällisin puolin jotain "ihmeellistä". Muutamat ei vastannut mitään, yks laitto kuvan uudesta vauvasta ja pojastaan.

Hitto moon iloinen, että oon täällä <3

Mut hei yks vastas juuri, että sai just ihania uutisia ystävältään, joka on yllättäen raskaana viikolla 11. Meinasin vastata jotain tosi rumaa mutta mitä sitä vaivautua.

Sen vaan sanon, että jos joskus vielä raskaaksi tulen niin sille porukalle en aio kertoa koko hommasta, kuin ehkä sitten jos saadaan vauva maailmaan.

Nyy pitää Dikun jo sanoa,ei saatana oo tosi!!
Mimmu sulle on annettu tosi paljon kestettävää,ja muutamat ystävät lisää sinun taakkaasi ihan kohtuuttomasti. :violent006

Voi Mimmu, aika tahditonta laittaa kuvia pienistä vauvoista ja varsinkin ilmoittaa toisten onnistuvan yllättäen jos toinen juuri menettänyt omansa. Vaikea ymmärtää mitä tarkoitusta tällä on hakenut ystäväsi. Olikohan he tietoisia miten kovasti haluat lasta, ja miten kiva paikka keskenmeno on?

No jos muualla ei, niin täällä ainakin saa vertaistukea! :) ihana Mimmu että olet täällä♡

Takaisin