Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äääää ei voi olla totta! Olin koneella ja tein muutaman muutoksen listaan ja just oli painamassa lähetä niin kone rupes päivittää itteään ja sulki kaikki ohjelmat..

Aurinkoinen 19.11.
titem 19.11.
Sannuinen 22.11.
Johanna...23.11
Kiivilintu 5.12.
@sukki 7.12.
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
pepeXXL 15.12.
Jeilei 18.12
Azalea 18.12
Kyfi86 19.12
PikkuMinski 24.12
Mimi.?
Elli Etana?
'muurahainen'?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
DarkMimosa?
Jellis?
Ratamo?
Toffee?
miemalia?
Soma?
Lume?
Larissa?
Silv?
lucky87 ?
( yht. 25)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)

Muokattu viimeksi:
Joo etta jossain viikolla 5 tai 6 ollaan.. Suhteellisen arsyttavaa ettei oo mitaan hajua siita ovispaivasta, mut kaipa se la tosiaan johonkin elokuun ekalle viikolle asettuu. Nyt uskaltaa vihdoin jo uskoa tahan itekin. :) Ja sit miettimaan, etta mennaanko varhaisultraan ja jos niin missa vaiheessa..

Naiset. Minkälaista valkovuotoa teillä on kuukautisten jälkeen, ennen ovulaatiota?

Keskiviikkona bongasin useampana kertana vessassa käydessä kunnon limat, mutta sen päivän jälkeen on valkovuoto ollut aika maltillista. No nyt muistui mieleen, että viime kierrossakin bongasin kunnon limat muistaakseni 5-7 päivää ennen menkojen alkua. No jonkinlaiseksi limatulpaksi ajattelin enkä kyllä vieläkään muuta selitystä asialle keksi. Voiko limatulppa tulla niin paljon ennen ovulaatiota?

Edit. Nyt löysin aiemmin lähettämäni viestin ja limatulppa (?) bongattu 4 päivää ennen ovulaatiota.

Muokattu viimeksi:
Täällä kaikki pms-oireet jo käynnissä eli otan negatiivisen tai tädin 6.12. Olin suunnitellu että seitsemäs ois testipäivä, mutta tajusin että itsenäisyyspäivänä kannattaa maistella kuohuvaa linnanjuhlien ääressä jos on niin paskasti käynyt että vuotaa pohjasta.

Mariskalla samoja pelkoja kuin mulla: hyvä et uskaltaa pissille mennä ja koko ajan "tuntee" että nyt varmaan menkat alko kuitenkin! siksi tikuttelee vielä vaikka luulisi neljän positiivisen testin kertovan jo jotain! :D

Katapultti äkkiä sit vaan tonne elokuisiin tai ehkä peräti heinäkuisiin? :D

Mä tilasin viel kaks digiä kun saa netistä huomattavasti halvemmalla ku tosta apteekista ja tulee vielä kotiin suoraan :D haluun nähdä et viikot nousee :D onneks ne on saanu nettisivujen mukaan tänään niitä vasta varastoon eli luulis maanantaina tai tiistaina sit tulevan jo mulle? eli jos oon maanantaina testannu viimeks ja saanu 1-2 niin luulis ens viikolla tulevan jo 2-? :D

Kiivilintu, mä oon saanu kalevalaisesta jäsenkorjauksesta apua mun selkävaivoihin ja skolioosiin. Suosittelen todellakin kokeilemaan sitä! Parin päivän käsittelykipua voi tulla kun on paikat ihmeissään mutta sitten alkoi kuin uusi elämä :)

onnea katapultti tuloksesta mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. mahtavaa!!! :)

tämä ei liity jäsentenkorjaukseen mut kuitenki, ite tuli aikoinaa opittua ns kuivakuppaus kolikon, kynttilän ja lasin avulla, autto äipän selkää monet kerrat ku oli kipeä. lisäks hieronta tuli opittua pienenä jo :)

Mut voi laittaa listalle 15.12 :) en tiedä saattaa olla että tulee testattua aikaisemmin :D testejä löytyy kotoa 2cb+, 2pregchek sekä yks digi! Hups :D ovistesti näytti jo aika vahvaa joten pian tulossa !

Katapultin digin tulos <3 plussatuulia meille kaikille ! +++++++++++++++

Voi mahoton miten paljon täällä on tapahtunut taas. ..pää ihan pyörällä, kun silmät ristissä puhelimella lukenu. :D

Pahoittelut kaikille joita kohdannut pienen elämän alun menetys. Iso virtuaalihalaus kaikille teille! ♡

Plussanneita oli jo aika hurja määrä, onnea paljon! Kunnon plussa aalto ennen joulua :)

Täällä ei ole kp:sta mitään tietoa, kun edellinen kierto venyi muutamalla päivällä. Rinnat olleet nyt kolmisen päivää super kipeet ja kävellessä heiluu kun lehmänutareet (vaikka pienet rinnat omaan) :grin ja erityisesti nännit kipeät. Pupuiltu on, mutta oviksesta ei varmuutta. Saa nähdä tuleeko joululahjaksi viivat :) viime yönä näin unta, että tein positiivisen testin, ihana oli herätä ♡

Odottelen miestä kotiin treeneistä ja tarjolla tuoretta kotitekoista pitsaa :)

Rentouttavaa viikonloppua kaikille, olitte sitten töissä, kotona tai missä vaan ! :)

kiitos samoin soma, inshaAllah uni toteutus ja saisit yllättää porukat jouluna :)

huoh piti netistä ladata ukon puhelimee peli ku pojat kiukutteli et he haluu pelin puhelimeen ku valmiiks siinä olevat ei kelvannu, halusvat taistelupelin ja autopelin ni minä olin että enpä laita ja pistin heille siihe älypelin, block logic :) aikalailla sama ku tetris :)

Takaisin