Laurushka, kyllä saa iloita plussasta! Totta kai saa! Ja saa muutenkin puhua ihan kaikesta! Juuri niin kuin Jellis sanoi.
Mä totesin omasta puolestani, että mulle se plussa ei henk.koht. ole enään mikään ilon aihe. Ja musta on tosi surullista, että näin on
Ja mitä tulee valittamiseen niin puhuin taas ihan omakohtaisista kokemuksista. Henkilöt, joista mä puhun on mun ystäviä/kavereita ja mä tiedän heidän taustat oikein hyvin ja senkin takia odotin toisenlaista käyttäytymistä. Että samaan aikaa, kun minä puhun menettämisen tuskasta niin toinen esittelee ultrakuvia ja valittaa, kun väsyttää. Pidin henkilöä ystävänäni, joka ymmärtäisi. Eri asia sitten tämmöisillä palstoilla, joissa ei tunneta henk.koht ja monet asiat jää tietämättä ja nää palstat on juuri siksi niin ihania, että kaikesta saa puhua ja valittaa.
PikkuMinskille sen verran, että ei olisi pitänyt pysyä hiljaa! Minä en ainakaan aio pysyä eikä pitäisi pysyä kenenkään muunkaa.
Tervetuloa Katapultti ja suuret pahoittelut keskenmenosta.
Azalea, anna mennä vaan! :) Mä tiedän, että pelottaa mutta joskus vaan on hyvä päästää irti ja antaa mennä <3