Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jee, välillä vähän iloisempiakin uutisia <3 onnea viivoista!

Töistä päästy, huhhuh.. Ehtii taas vähän enemmän keskittyä tänne ja lukee oikein ajatuksella viestit. Ja joo, tiedän, sanoin just etten hirveästi luo paineita tähän kiertoon mut.... :DD voisko joku kertoa kuinka se onnistuu?!? Puhelin piipittää ku joku täällä kirjottelee niin pakkohan se nyt on käydä tsekkaamassa ja mielellään heti. :D ja nyt kun noi miehen labrat tuli niin alkaa se oma lääkäri jännittää...

Kyllä mäkin nään selkeän haamun tikun testissä! :) Viivalle vahvistumista! :) pc testit ei ainakaa mulla oo koskaa näyttäny turhia haamuja tai viivan paikkoja. :)

Toivon todella et nää kivut vaan kasvu kipuja,mutta nyt alkoi myös alaselkään koskemaan niin pirusti. Jos eivät huomenna anna aikaa kun soitan neuvolaan niin ens viikolla yksityiselle vaikka maksaakin melkein 200e mutta makso mitä makso!

Tikku !!! Siinä on selkeä viiva !! :) Onnittelut ja liimat ja kaikki maailman tarrat matkaan :Heartred

Tuutikki, pidän täällä peukkuja ja lähetän voimia :Heartred Kaikki varmasti hyvin !

Täällä siis kp 29 ja dpo n. 13 siitä en ihan varma ole.
Kiitos ihanille onnitteluista! Eihän tätä tohdi ollenkaan uskoa.
Mitenkään luottavaisin mielin en uskalla olla vaikka olo onkin tyyni:love2
Onneksi tuli oireetkin ni muuten tuntuu että kuvittelisin kaiken laughing6

Plussatuulia nyt kaikille kovasti !!:Heartred

Mariskalle onnea!! Nyt minäkin näen viivan testissä!

Tikulle myös varovaiset onnittelut!

Tuutikin tuhrun toivon ja uskon olevan ihan harmitonta. Toivottavasti pääset kunnalliselle ultraan. Ymmärrän kuitenkin täysin keskenmenon kokeneena, että selvyys vauvan voinnista on saatava, maksoi mitä maksoi.

Mimin
tyhjennyksen toivon sujuvan ongelmitta. Mulla ainakaan ei kierto venynyt yhtään normaalia tyhjemmäksi, sitten kun kohtu oikeasti oli tyhjä ja uusi kierto pääsi alkamaan. Superpaljon voimia mimille ja Mimmulle myös! Mimmullekin piti jotain omaa kommentoida, mutta en enää muista. Olitte taas kirjoitelleet neljä uutta sivua viestejä tämän päivän aikana, kun meikäläinen on nukkunut yövuoron jälkeistä väsymystä pois.

Nyyyyt pluuuuusssapuuuhallus tähän loppuvuoteen meille kaikille! Olkoon 2015 vauvavuosi meille kaikille!

Vielä palaan tohon aiempaan aiheeseen nyt kun itsekin ehti vähä lueskella... Huslabin sivuilla oli että "Tarkistetut viitearvot otettu käyttöön aikuisilla 31.3.2011 lähtien. Uusi viiteväli on 0,5 - 3,6 mU/l.
Tutkimus S -TSH päivitetty 04.02.2014 / EH"

NIIN MIKSI täällä takapajulassa on edelleen yläraja muka 4,5 jos se on yleisesti (Husissa siis ainakin...) vaihtunut jo 3,5 vuotta sitten?? Ja sehän voi tietysti miehelläkin vaikuttaa hedelmällisyyteen... Aaargh, pistää niin kiukuttaan mitä enemmän näistä lukee, et miks me edes yritetään kun ei millekkään asialle kuitenka tehdä mitään? joo tuu vaan tutkimuksiin mut ei me kyl sulle mitään tulosten perusteella tehdä!

Sori :smiley-angry019:excited001

Mariska onnea! Toi on plussa, mä sain esikoisesta tollasia viikko menkoista pc testeillä!

Azalea, mulla tuli vielä puoli vuotta maidon pumppaamisen lopettamisesta välillä pieniä maidonnousuja, että kyllä vaan voi vielä pakkaantua :D

Tikku se on viiva sielläkin, mä tein sunnuntaina digin "raskaana 1-2" eilen iltapäivällä apteekin testi ei näyttäny mitään! sitten piti illal vielä koklaa digiä joka sano kans että raskaana :) et kyllä se digi näyttää jo sullekkin varmasti ;)

Voi tuutikki! Mä niin toivon että on jotain harmitonta! Ei yhtään keskenmenoa enää kenellekkään! :(

Dikuko kyseli että saanko ottaa lääkkeet ennemmin. En itseasiassa edes tajunnu kysyä. Miehellä olis huomenna vapaa..
Ja sanottiin että heti kun herää nii pitäs laittaa 4 pilleriä emättimeen, mutta ohjeissa lukee että tuntia ennen cytoja pitää ottaa burana ja panacod.
Pitää varmaa soittaa naistenpolille ja kysästä saanko alottaa jo huomenna vaikka lääkäri anto luvan vasta torstaille..

Kp 27 ja voi Pee! Ruskeaa tuli valkovuodon mukana pyyhkiessä. Sellanen tippa... on kai se lähettävä rätti perseessä salille purkaa tätä vitutusta! No sinällään huippua että jo toinen normaali kierto ilman mitää hoitoja!

Tikkukin plussannu! Ihanaa, varovaisesti onnea!

Minä aloitin mimi cytotecit heti seuraavana aamuna mifegynin jälkeen. Siis näin mulle ohjeistettiin. Piti sisko hälyttää vahtimaan päiväksi kun mies oli töissä, muuten oisin joutunut jäämään osastolle. Ja ne kipu lääkkeet otin samalla nielasulla kun ne cytot. :)

onnea tikku plussasta mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms.

nyt omanapailen ku mietityttää...kauankoha tässä olis kotona, menkkakramppei ollu aika-ajoin aamusta mut sen jälkee ku mä siivosin ajotien ku lanko ei siivonnu sotkuaan ni mulla alko poltot ja menkkakrampit jatkuvalla syötöllä ei taukoa aikas tuntuvia on jo, tuntuu sekä reisissä että alaselässäki ja tätä jatkun useamman tunnin nyt. ukko haluis laittaa sen injektion viel tänää mut jos synnytys ois alle 24h siitä ni lääke vaikuttaa viel ja estää verisuonten sulkeutumisen ku istukka irronnu ni ongelmissa ollaa, totesin ettei tänää kyllä laiteta.

Eipä kannata laitella piikkejä enää gatusa! Lähet tänään synnärille! Kuinka kauan sulla menee matkaan aikaa että pääset sairaalaan? Sinuna olisin jo yhteydessä sairaalaan jos noin kauan supistellu ni pääsisit käyrille. Kuinka kauan supistusten väli on?

Takaisin