Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
menkkajomot ja polttelu jatkuvia välil helpottaa vähä ja tulee vahvana takas mut ei men pois ollenkaan, supparit on taas niitä samoi mitä yleensä eli ei tee kipeetä mut kohtu kovettuu ja haukotaa henkeä niitä tulee tällä hetkellä suht usein. en ol kellottan pitäs ottaa tuo yks sivusto esii ja alkaa kellottaa. kuuma!!! ukko vie tarvittaessa sairaalaan kyllä sanoi mulle. vähä säikähti ku totesin että piikittelyn voi unohtaa nyt et voi tulla lähtö.

äkkiä heitän pari tuoretta kuvaa just äsken pissitty...onko vahvistunu? MagnifierGlass-2014-11-25 17_57_47Z.jpg MagnifierGlass-2014-11-25 17_58_05Z.jpg

Liitteet

• MagnifierGlass-2014-11-25 17_58_20Z.jpg
    MagnifierGlass-2014-11-25 17_58_20Z.jpg
    101.6 KB · Katsottu: 184
Mariska, no nyt näen minäki selkeän viivan eli onnittelut! :)

Tikku, haalea viivahan se siellä pilkistää, joten toivotaan sille vahvistumista. Digiä odotellaan :) Minä päätin tulevaisuudessa testailla vaan digeillä. Saa ainaki selviä vastauksia ilman viivojen tihrustamista ja jos se hillitsis turhaa testailua, kun hintavia ovat.

Tikku minun vahvin viiva testi oli tuon tummunen ha seuraava oli digin raskaana 1-2! Onnea onnea onnea!

Ottaa päähän! Eilen oltiin kumpikin tosi väsyneitä sen nega testin jälkeen. Niin sovittiin että aloitetaan tänään ne puuhastelut. Tänään pääsin jopa aiemmin töistä. No kun kotiin pääsin, niin ukko aloittanut suur siivouksen ja hullu käskytys mitä kaikkea pitää tehdä vielä. Se menee yhdeksältä nukkumaan. Että se siitä. Sanoinkin että odotin vähän muuta tältä illalta, mutta eipä tainnu tajuta.... ei pitäis valittaa jos on mies joka tekee kotihommia, mutta ajoitus vähän ontuu kun koko päivän ite valmistautunu vähän romanttisempaan moodiin ...

Mua ahistaa ja itkettää. Päässä olisi miljoona asiaa ja tuntuu, että niitä olis hyvä päästä purkamaan mutta jos niitä sanoo ääneen niin vaan loukkaa muita. :sad001

Mä törppö en ole edes onnitellut Tikkua. Onnea hurjasti!

kiitos ihanat naiset "etukäteisonnitteluista", vähän jo ehkä annan itseni tähän uskoa. Vaikka aiemminkin olen haamuillut, niin ei ne kyllä näin selkeesti värillisiä ole olleet, että toivoa siis on :) Aamulla kyllä teen digin vaikka tarkoitus oli säästää Se torstaille.
..niinkuin moni muukin täällä on sanonut, että te naiset siellä linjojen toisissa päissä, ootte kyllä korvaamaton tuki ja mahtava tsemppiryhmä! Vaikken monesti ehdikään kirjoittaa tai kommentoida, niin ootte Kyl useasti mielessä, ja niin vilpittömästi soisin kaikille sen kaikkein parhaimman palkinnon tässä elämässä.. <3

Emmäkää oo tajunnu onnitella, onnea siis! <3

Juu en ota cytoja huomenna. Se kohdunkaulaa pehmittävä lääke ehtii vaikuttaa paremmin kun oottaa sen 2pv ja riski joutua kaavintaan on pienempi..

Mimmu, en jaksa uskoa että täällä kukaan loukkaantuu vaikka avautuisit!

Mua suututti tänään niin paljon ku yks törppö meillä töissä oleva alkoi kehua (mies siis) että kuinka hedelmällisiä ovat kun molemmat lapset tuli heti ku muija lopetti pillerit, ja kuinka vaikeaa on varmaan niillä jotka joutuu yrittää kauan. Oli siis kysyny multa että joko meille tulee perheenlisäystä johon vastasin jotain ympäripyöreitä.. Sanoin etten oo nyt paras kohderyhmä, on ollut km ja et voinut tietää mutta voidaanko puhua muusta. Se oli sekuntin hiljaa ja kysyi samassa pöydässä istuvalta (juuri eronnut ja yksin muuttanut mies) että koskas sulle tulee lapsia? Siinä vaiheessa jäi syöminen kesken ja pakkasin kamani ja häivyin. Harmittaa vaan etten sanonu jotta HV!

Ja sitten olin niin uppoutunut teidän juttuihin bussissa että menin vahingossa pari pysäkkiä liian pitkälle .. Koko viikon oon ihmetellyt kun oon niin hyvällä tuulella ja pms loistaa poissaolollaan mutta tänään illalla ne hyökkäs kimppuun. Dpo9-10 ja täti odotettavissa perjantaina. Nyt vituttaa kaikki, varsinkin idiootit jotka kehuvat hedelmällisyyttään eikä tajua lopettaa vaikka sanoo. Onneks pari vapaata ku ollu töissäkin niin ressaavaa..

Hirveästi onnea teille viivallisille :) ihanaa ku täällä on iloisiakin uutisia kaiken surullisen keskellä!

Gatusan tilanne jänskättää kovasti :)

Mimmu, senkun avaudut, jos haluat käsitellä sun juttuja. sitä vartenhan tää on kun ei kaikki mene aina niinkuin Strömsössä. Kyllä tänne mahtuu niin positiiviset kuin negatiiviset asiat.

Oi täällähän on tapahtunut vaikka mitä! Onnea kaikille plussanneille, ihanaa tihrustaa noita viivoja etenki ku siellä selvästi näkyy jotain :D

Jaksamista toivon kaikille ketkä taistelee näiden asioiden parissa :Heartred Sympatiat Jellikselle, noita törppöjä on kyllä ollut liikenteessä... Tuntuu pahalta kun ihmiset kovaan ääneen mainostavat ja rehentelevät hedelmällisyydellä. Kuin olisivat paremman luokan ihmisiä, ykköslaatua. Argh. Toivoisi ihmisiltä löytyvän hieman hienotunteisuutta ja kunnioitusta mutta kun ei.

Itse pysyttelen täällä taustalla kannustamassa ja tsemppaamassa. Kp 11 menossa eikä sen kummoisempaa. Peitot heiluu ja toivotaan tästä kierrosta sitä the kiertoa.

Mimmu, komppaan muita eli anna tulla vaan. Kokemuksesta tiedän ettei todellakaan ole helppoa nähdä muiden plussaavan, nähdä raskaana olevia, onnellisen näköisiä naisia. Se on ihan kamalaa tossa tilanteessa. Mutta parempi kuitenkin avautua ja purkaa sun pahaa oloa. Kyllä me ymmärretään! Hirmuisesti tsemppiä asian käsittelemiseen :Heartred

Takaisin