Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä luulen PepeXXL, azalea, ja kellä muilla kierrot nyt venyneet (minä lukuunottaen) että elimistöllä on välillä pakko saada puhdistaa itsensä kaikesta mömmöstä. Tääkin lapsen teko ku miettii millainen prosessi se on elimistölle ni stressaantuu keho sekä mieli. Sit kun se on toipunut kaikesta siitä ni sit se taas jaksaa ja uusi prosessi voi taas alkaa. Antakaa aikaa itsellenne ja ottakaa lunkisti vaikka vaikeeta se on mutta sen voi opetella pikku hiljaa. Yrittää saada vauvaa alulle ja käyttää mahd. Apukeinojaki sen eteen. Positiivisella mielellä eteenpäin. Loppu kierrot on varmasti ne kaikkein tärkeimmät ja stressaavimmat. Sillon just pitäis rauhottuu kun kiinnittyminen tai menkkojen pitäis tapahtuu just sillon. Kummatki häiriintyy stressaamisesta. Melkein voisin väittää että siitä oletetusta oviksesta se 10-16 päivää jos ei testiin plussaa ni menkat ne sieltä väistämättä tulee. Plussaa ei ainakaan. Ellei nyt joku ihme tapahdu. Mutta tsemppiä meille kaikille. Niin ja pitipä vielä sanoa että jos mulla on oletetun oviksen jälkeen kaiken maailman ihme oireita, vuotoja, kipuja ym. Ni tuskin tulee plussaa. :)

Sannuinen pikaista paranemista <3
Onko muilla kesto pa**tusta oviksen tienoilla?muuten ei niin huvita enää mut tää viikko oviksen molemmin puolin,niin voi luoja.. ;)

Mulla varmaan se kierukanpoisto ja se, että se tosiaan oli koko tän yli puol vuotta huonosti, on saanut hormonit vinksalleen. Nyt on imetyskin loppu, niin alkaa oma kroppa taas löytyä ;)

Sannuinen: Mulla on kesällä km jälkeen kans jonkin sortin kohtutulehdus ja kaks ab:a. Ei me kyllä taukoa pidetty sen jälkeen kun oli keskenmenon jälkeen yhdet menkat tulleet.

Olisko se joku vikkelä joka löytäis sen meidän testi listan ja päivittäis mulle 1.12 testi päivän :)

Lucky kyllä itseasiassa oli molemmat mainitsemasi asiat juuri noin.. Jos se oliskin siitä johtuvaa. No, mä lopetan miettimisen..

Kyllä diku, sitä on oviksen aikaan todella paljon! Ihan hirvee kiima suoraan sanottuna, joka sitten tarttuu mieheenkin ja on hyvin vaikeaa pitää pupuilu järkevissä määrissä ;) kun ei muuta haluis tehdäkään :)

Juuei olis tätä niin kovin kannattanut odottaa; AI *piiiiiiip* :/ Eikä mulla oo edes enää niitä ainoita tähän toimivia kipulääkkeitäkään...joku lämpöpussi kai viritettävä mahalle, hemmetti että naisena olo on kurjaa :(

hilla joo alle vuoden on vielä 2vk... en imetä ei oikein oo lähteny kenenkään kanssa luonnistumaan tuo imetys. johtuen hieman ennenaikaisuudesta ja makrosomisista vauvoista (ovat laiskoja rinnalle)...ja joo yk7 menossa...

Heippa taas! Viikonopun yli pysyin poissa palstoilta koska meillä oli kyläilijöitä :) paljon oli siis luettavaa :)
Täti on löytänyt tiensä sinne minne tarvittiin, hyvähyvä!
Niin myös tänne. kp 5 meneillään, perjantai-iltana tuli täti muttei jaksanut visiteerata kuin sunnuntaihin asti. Nyt hyvillä mielin uuteen kiertoon. Vannoin vielä viime kuussa etten lähde tikutteluun, mutta harkitsen kuitenkin ovistestien ostoa... :P

Heipat kaikille! Hirveesti taas tekstiä!

Täällä vähän hiljaiseloa kun on niin typerä vaihe päällä.. Kp4 ja täti ei meinaa suostuu lähtemään!

Eilen jatkettiin juurihoitoa hampaaseen, 1,5h olin suu auki tuolissa mut lääkärin mokien takia ei vieläkään valmista -.- ja ihan järkky särky koko eilisen, tavan särkylääkkeestä ei mitään hyötyä, onneks oli yks panacod vielä jäljellä edellisestä hammassärystä ni sai edes 3h nukuttua... Aamulla sit tietty soitto lääkäriin ja uus resepti tuleen et pysty edes syömään. Hirveetä myrkkyähän tuo on mut kun ei muu auta :(

Mies ollu eilisestä asti kiukussa kun "joutu" siivoon kylppärin. -.- toivottavasti lopettaa viimeistään kun mun menkat loppuu :D siihen asti oikeastaan ihan sama, kun ei ehditä oikein edes näkee mun työvuorojen takia :D

Silv, onpa järkky hammaslääkärikokemus. Jos ei oo kammoa tota ennen niin varmasti jälkeenpäin :confused:
eiköhän se täti kohta pakkaa laukkunsa. mulla oli aiemmin viiden päivän menkat mutta kutistuneet hiljalleen kolmeen päivään.

pahoittelut menkoista kärsiville, inshaAllah kivut helpottaa pian.

silv jopa on miehelläs syy mököttämiseen voi elämä sanon minä. mä meinasin potkasta ukkoa ku se meni sanomaa et josko alkasin hyppiä ja mulla oli sillä hetkellä suppari.

meillä ukko käski mun nyt levätä ku mulla suppareita suht tiheään vaikka onki ollu kivuttomia mut nyt alkan välillä alavatsaki oleen kipeä, lisäks pahoinvointi, vatsa toiminu tosi tehokkaast ja levoton olo. alkan tulee olo että näinköhä tässä lähipäivinä mennää oikeest synnyttämää sitten. mikää asento ei ol ees hyvä ja tänää teki ekan kerran yhtäkkiä makeaa mieli ni piti vähä karkkia syödä. alaselkä ollu kipeä silloin tällöin aamusta alkaen.

1g panadol ei auta sitten yhtään...lämpöhaude ei auta. Kohta vielä 800mg burana ja sitte ei enää muuta keinoa oo. Itken kohta :( Tää kipu vetelee jo hyvin vertoja synnytyskivuille siinä kohtaa, kun paikat alkaa olla jo auki. Huulet ihan valkoset, huimaa ja maha ihan kuralla ja oksettaa, ihan vaan sen takia, kun sattuu niin helvetisti. Ei oo turhaan ollu mulla kierukkaa ja muita hormonaalisia ehkäsyjä aiemmin, niiden kanssa ei sentään oo tällasta. Voi kumpa tätä ei nyt kestäis sitä 7-9 päivää, mitä mulla on menkat aiemmin kestäneet. Huoh...kumpa nää nyt ois viimeset piiiiiitkään aikaan ;)

Oottepas te piristäviä :) kiitos. Diku ja Aeria ootte te niin ihania :Heartpink kummalekin sormet, varpaat, hiukset ja kieli ristissä jotta plussat tulisi :salut Gatusalle jaksamista arkeen + rauhaa ja rakkautta :smiley-angelic002 :Heartred
Minulla huikeat kp19/34 :happy093 ovulaatiota testaan taas huomenna. Mies oli kivan innoissaan kun eilinen testiviiva oli jo hiukan tummentunut. Viikonloppuna alkoi jomottelu. Tuntuu niin hassulta, aivan kuin olisi elohiiri siellä :sign19 Minä rakastaisin lastani = yhteistä lastamme pohjattomasti ja kyllä meistä olisi siihen. Ennenkaikkea uskon että minusta tulisi hyvä äiti :) tuntuu uskomattomalta sanoa noin "ääneen" , mulla vaan on semmonen fiilis :Heartred:Heartbigred:Heartred niin jo odotan odottamista. Tänään jälleen käyty näistä aiheista keskustelua miehen kanssa :love7 ja mun alavatsa on saanut silittelyä.
Oon pannut merkille, että te olette vallan huumorintajuisia naikkosia joten uskallan laittaa tän mun painttitöherryksen tänne. Tää kuva kuvastaa mun pinttynyttä ajatusta siitä kuinka siittiöt ajautuvat THE paikkaan jossa raskautuminen tapahtuu ja mikäli siittiöt ei pääse sinne niin testi huutaa negaa ja menkat tulee. Tiedän, olen outo. Tätä koitin selittää aikoinaan MadR:lle (entinen nimimerkki MadH). Taisin puolivitsillä kysyäkin täällä että olisko jotain ideaa jos ruiskulla ruiskuttais miehen sperman kertaalleen ruiskulla sisälle = varmasti menee tarpeeksi syvälle. Jotenkin sitä on tullut kyseenalaistavaksi yrittämisen myötä kun tulosta ei tule. Miehen varustuksissa ei todellakaan ole mitään vikaa ja pituus ja paksuus on :love017 mutta silti.. sitä spekuloi vaan. Tavaraakin tulee paljon siinä mielessä että aina on todella märkää puuhastelun jälkeen ja jos teen jonkin äkillisen liikkeen niin HUPS spermat valahtaa ulos ja siitä tulee semmonen olo että ehtikö siittiöt kotiutumaan tarpeeksi kauan jne jne jne ihan hassua. Muutenkin tuli höntti olo kun puhun tavarasta ja varusteista.. ollaanko tässä patikoimaan lähdössä vai häh!

Edellisten kuukautisten ensimmäinen päivä:
31.10.2014

Hedelmälliset päiväni:
17.11.2014 - 22.11.2014

Ovulaatiopäivä:
20.11.2014

Laskettu aika:
13.8.2015

Seuraavat kuukautiset:
4.12.2014

Liitteet

• hmm.png
    hmm.png
    57.4 KB · Katsottu: 150
Testaajat:

Aurinkoinen 19.11.
titem 19.11.
Mymmelisti 20.11.
Sannuinen 22.11.
Johanna...23.11
tirpukka 26.11
PikkuMinski 27.11.
lucky87 1.12.
Kiivilintu 3.12.
@sukki 7.12.
Pikkukakkosen posti 15.12.

Elli Etana?
'muurahainen'?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
DarkMimosa?
Jellis?
Ratamo?
Toffee?
miemalia?
Soma?
Kyfi86?
Lume?
Larissa?
Silv?

( yht. 25)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. Freyja86,SuNWay, Mimmu, jennnyy, Timbe (43)

Toffee: kyl se kammo oli jo ennen tota, ja voin kertoo ettei ainakaan auttanu siihen tuo...

Gatusa: äläpä mitään... Ei siis oo sanonu mitään mut olemuksesta näen et tekee tiukkaa ku joutu tekee "ämmien töitä.." Mä en vaan yksinkertasesti repee joka paikkaan, ja tahallani oon vähä ollu tekemättä et näkee kuinka sit ehkä tulevaisuudessa tapahtuu...

Mut voi lisätä testaajiin 14.12 ;)
tsemppiä azalea kipujen kanssa :(
Gatusa kyllä tuo taitaa synnytystä enteillä tai siltä ainakin kuulostaa. Päivää ennen esikoiseni syntymää olin itse todella levoton enkä pysynyt paikoillani ja vaihdoin jatkuvasti paikkaa tai asentoa..

Takaisin