Mä luulen PepeXXL, azalea, ja kellä muilla kierrot nyt venyneet (minä lukuunottaen) että elimistöllä on välillä pakko saada puhdistaa itsensä kaikesta mömmöstä. Tääkin lapsen teko ku miettii millainen prosessi se on elimistölle ni stressaantuu keho sekä mieli. Sit kun se on toipunut kaikesta siitä ni sit se taas jaksaa ja uusi prosessi voi taas alkaa. Antakaa aikaa itsellenne ja ottakaa lunkisti vaikka vaikeeta se on mutta sen voi opetella pikku hiljaa. Yrittää saada vauvaa alulle ja käyttää mahd. Apukeinojaki sen eteen. Positiivisella mielellä eteenpäin. Loppu kierrot on varmasti ne kaikkein tärkeimmät ja stressaavimmat. Sillon just pitäis rauhottuu kun kiinnittyminen tai menkkojen pitäis tapahtuu just sillon. Kummatki häiriintyy stressaamisesta. Melkein voisin väittää että siitä oletetusta oviksesta se 10-16 päivää jos ei testiin plussaa ni menkat ne sieltä väistämättä tulee. Plussaa ei ainakaan. Ellei nyt joku ihme tapahdu. Mutta tsemppiä meille kaikille. Niin ja pitipä vielä sanoa että jos mulla on oletetun oviksen jälkeen kaiken maailman ihme oireita, vuotoja, kipuja ym. Ni tuskin tulee plussaa. :)
ja ihan järkky särky koko eilisen, tavan särkylääkkeestä ei mitään hyötyä, onneks oli yks panacod vielä jäljellä edellisestä hammassärystä ni sai edes 3h nukuttua... Aamulla sit tietty soitto lääkäriin ja uus resepti tuleen et pysty edes syömään. Hirveetä myrkkyähän tuo on mut kun ei muu auta
kummalekin sormet, varpaat, hiukset ja kieli ristissä jotta plussat tulisi

ovulaatiota testaan taas huomenna. Mies oli kivan innoissaan kun eilinen testiviiva oli jo hiukan tummentunut. Viikonloppuna alkoi jomottelu. Tuntuu niin hassulta, aivan kuin olisi elohiiri siellä
Minä rakastaisin lastani = yhteistä lastamme pohjattomasti ja kyllä meistä olisi siihen. Ennenkaikkea uskon että minusta tulisi hyvä äiti :) tuntuu uskomattomalta sanoa noin "ääneen" , mulla vaan on semmonen fiilis 
ja mun alavatsa on saanut silittelyä.
mutta silti.. sitä spekuloi vaan. Tavaraakin tulee paljon siinä mielessä että aina on todella märkää puuhastelun jälkeen ja jos teen jonkin äkillisen liikkeen niin HUPS spermat valahtaa ulos ja siitä tulee semmonen olo että ehtikö siittiöt kotiutumaan tarpeeksi kauan jne jne jne ihan hassua. Muutenkin tuli höntti olo kun puhun tavarasta ja varusteista.. ollaanko tässä patikoimaan lähdössä vai häh!