Olipahan taas 443 kirjotusta luettavana :D
Larissa: suosittelen hetken "taukoa" näistä jutuista mikäli sille tuntuu. Tekee hyvää. Ainakin itse huomasin että stressi laski kun vähän hölläs.
Bella87: onnea plussasta! :)
Pisamalle tsempit tutkimuksiin! Toivottavasti pääsette asiassa eteenpäin :)
Orm onnekas: me ollaan käyty yksityisellä lapsettomuusklinikalla. Ultrattu lähes joka kierrossa, kun käytössä Letrozol-valmiste ja lääkäri tykännyt sen vastetta (follikkeleiden kokoa ja määrää) seurailla. Kerralle tainnut jäädä hintaa noin 80e(omavastuu), jos ei muuta hienosäätöä ole sisältänyt. Nyt ensi kierrossa olisi tarkoitus pyytää lähetettä julkiselle, tulee tuolla niin kalliiksi jos täytyy rankempiin hoitoihin siirtyä.
Me kuuluttas myös julkisella hoidon piiriin kun yritystä niin kauan takana (jtn 18kk). Miksi mentiin yksityiselle, julkiselta kun kyselin oli just kesä aluillaan ja hoitsu sanoi että kesän aikana ei pääse niihin vaan eka aika vasta syksyllä. En malttanut odottaa vaan varasin ajan yksityiselle.
Noista letrojen hinnoista. Mulla kans sitä samaa käytössä mitä oli jollain muullakin (hyvin ilmastu :D ) mut siis sitä halvempaa. Iso paketti noin 10e maksoi. Riittää vaikka kuinka kauaksi asti. Nyt oon tainnu käyttää 4kk.
Napailua sen verran, että olin viime viikolla tiputuksessa sairaalassa (todnäk kohtutulehdus täysin tuntemattomasta syystä). Nyt melko vahva ab-kuuri päällä, kaksi eri valmistetta. Kp 24 ja kerrankin toivon ja odotan tätiä tulevaksi. Noi ab:t ei kumpikaan käy jos on raskaana. Menneen oviksen lääkäri bongas silloin kp 18, kun ultras. Nyt kaks vikaa kiertoa olleet vaan 25pv noin kestoltaan että lähipäivinä toivottavasti alkaa. Pitää vielä kysyä jostain fiksummalta täytyykö pitää taukoa yrityksestä ens kierrossa noiden lääkkeiden takia.