Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Timbelle tsemppiä ja voimia huomiselle.Toivottavasti saisit hyviä uutisia kuitenkin
Pepe; Jesh onnittelut tädin tulosta vaikka se plussa olisi ollut paaaaljon parempi. :)
Gatusalla masussa jo prinsessa valmiina,oih kohta jo sylissä :Heartpink Vitsit miten aika menee "nopeasti" äsken vasta plussasit,ja nyt viimeisiä viikkoja viedään :p
Muurahainenko aloittelee clomeja seuraavalla kierrolla? Oletko ennen käyttänyt?
Kiivi :Heartred
Dikuhan eilen haki ehtoolla apteekista uuden digi setin,se näytti näin :) Ette varmaan arvaa mitä ehtoolla harrastettiin ja tänään kans :love022 :hug003
Samaan kuppiin dippasin pregcheckin ovis liuskan,ei ikinä ennen oo noin tummia viivoja tullu,lähes mustia jopa..
Eli summa summarum ne femarit/letrot on vahvistaneet ovista,ja ovis on nyt aikaisemmin. :gen014

Keksipurkki; Mulla ainakin alkaa jo oviksesta vissiin ne pms oireet..Päänsärky,pahoinvointi,alavatsalla krampit,turvotus,ja fiilis yleisesti :violent006

Orm onnekas: kyllä voi tulla ovis aikaisemmin ns. Menee kierto sekaisin.

PepeXXL: älä lannistu. Jos oot haamu viivan tehnyt herkällä testillä ni eihän se digi välttämättä annakaan tulosta koska hormoonit eivät ole vielä nousseet. Vaikka sanotaan että digi on luotettava ja herkkä, näyttää ajoissa raskauden ni eikös sen herkkyys kuitenki ole 25? Oliko sulla tässä kierrossa mitään keltarauhas valmistetta käytössä? Jos oli ni voisko johtua rintojen arkuus niistä tai sit sulla on menkat alkamassa. Tai oot raskaana ja hormoonit nousee hitaasti. On tää yhtä jossittelua kun oireita on vaikka muille jakaa... ei se auta ku testata. :)

Henna koo: oviksesta 10- 16 päivää niin menkat alkaa jos alkaa. Ei tuo pitkä kierto huono juttu jos ovuloi ja ei jää lyhyeksi luteaali vaihe. hyödynsittekö ovista millään lailla?

PepeXXL: onnea menkoista

Niin mä lupasin ettei mitään omaa napaa, mutta mihinkäs tiikeri raidoistaan pääsee.. Ilmeisesti viikonloppuna ollu ovis ja äsken punertavaa valkkaria. Taasko tää epämääräinen lorotus alkaa, vittu. No onneks en aio ottaa itteeni kun ei tästä muutenkaan tuu mitään niin aivan sama. Mut voi vittu silti.

Jellis: onko kuivat limakalvot vai oliko rajua puuhastelua jos kohdunkaulaa kovastikin paukuteltu?

Itselle tuli melko kova huimaus kohtaus äske kun olin astioita laittamassa koneeseen. Tuntu ett maa häviää jalkojen alta. Joko stressi alkaa taas nostamaan päätään tai sit jotai muuta

Lucky87: Kyllä hyödynnettiin, 4 päivää ennen ja ovulaation aikaan kahtena iltana :) tuntuu että kaikki vähäisetkin oireet jota ovulaation aikaan ja jälkeen oli on hävinny, paitsi se valkovuoto...

Itse en enää luota oireisiin kun niitä ollu noissa kaikissa nega kierroissa. Enkä esikoista odottaessa olis ees tiennyt olevani raskaana vaikka jälkeenpäin ajateltuna mulla oli oireita jotka luultavasti johtui raskaudesta tai teroluteista. .. mistä sitä tietää... paino ei ainakaan pudonnut vaikka elin pelkillä lämminkuppi keitoilla. :)
Tuli sillon vaan tunne että testaa ja ostin testin ja vahva plussa tuli rv 7. Niin pitkälle piti mennä ennenkuin ajatus mahd. Raskaudesta tuli.

Nyt ku tietoisesti tarkkailee omaa kehoaan ja mahd. Raskaus oireita niin tulee vaan stressiä. Parempi antaa vaan olla ja keksiä muuta ajateltavaa. Helpommin sanottu kuin tehty ku nyttekkin pistää vasemmalle puolen alamahaa, huimaa ja etoo... se on vaan stressi joka tuli ku näin painajaista aamulla että mies pettää mua. Heräsin siihen...

Pikaista plussausta Henna sulle!!

Jee diku <3 mä tuun sun perässä letro plussaan ;) mikä kp sulla nyt menossa?

Plussatuulia teille kaikille!!

Iltapäivää kaikille!

Keksipurkki kyseli oireista. Todellakin on pms oireita! Alkaa kaikki asiat pahasti viluttaa teeviivalla. Siitä sitten onkin helppo päätellä et ei ole taaskaan tärpännyt vaikka omassa päässään yrittää muuttaa oireita raskausoireiksi. Olen ihan samaa mieltä kuin lucky87 että en luota omiin oireisiin, mulla kävi sama et sillon kun tärppäs ei edes ollut mitään oireita. Paitsi turvonnut olo muistaakseni, siitäkin luulin et se johtuu joulusta :rolleyes:

Mun piti Keksipurkilta kysyä, että imetätkö ja onko kierto jo vakiintunut synnytyksen jälkeen kun teillä oli jo yk 7 menossa? Sullahan oli alle vuoden ikäinen edellinen eikö?

Ei muuta kuin voimakkaita plussapuhureita vaan kaikille! :wink

Azalea meillä sitten ens kierto menee samassa niin voi jännäillä toisen puolesta :) mihin asti sun kierto nyt venyi?

Jee Pepe ja Astanga, jännäillään sitte yhdessä :)

Mulla tosiaan olis tänään ollut n. kp 60 tai 41, kunnon menkoista tuo 60 ja siitä oudosta kolmen päivän kirkkaasta verestä 41. Normisti kierto sen 30 päivää, eli 18.12. pitäs sen mukaan alkaa seuraavat. Tod näk sillon jo testaan, tietty olis makeeta, jos menkat ei alkais ja sais jouluaattona testata plussan :D

Voi luoja, vessa näytti kyllä ihan siltä, että siellä on joku teurastettu, kun kävin sen holahduksen seuraukset siivoomassa. ONNEKSI olin kotona, hitto että olisin ollu pulassa, nytkin jo kerkes verkkaritkin menemään pesukuntoon, vaikka suoraa päätä olkkarista hivuttauduin vessaan, kun tunsin sen :eek:

Olipahan taas 443 kirjotusta luettavana :D

Larissa: suosittelen hetken "taukoa" näistä jutuista mikäli sille tuntuu. Tekee hyvää. Ainakin itse huomasin että stressi laski kun vähän hölläs.

Bella87: onnea plussasta! :)

Pisamalle tsempit tutkimuksiin! Toivottavasti pääsette asiassa eteenpäin :)

Orm onnekas: me ollaan käyty yksityisellä lapsettomuusklinikalla. Ultrattu lähes joka kierrossa, kun käytössä Letrozol-valmiste ja lääkäri tykännyt sen vastetta (follikkeleiden kokoa ja määrää) seurailla. Kerralle tainnut jäädä hintaa noin 80e(omavastuu), jos ei muuta hienosäätöä ole sisältänyt. Nyt ensi kierrossa olisi tarkoitus pyytää lähetettä julkiselle, tulee tuolla niin kalliiksi jos täytyy rankempiin hoitoihin siirtyä.
Me kuuluttas myös julkisella hoidon piiriin kun yritystä niin kauan takana (jtn 18kk). Miksi mentiin yksityiselle, julkiselta kun kyselin oli just kesä aluillaan ja hoitsu sanoi että kesän aikana ei pääse niihin vaan eka aika vasta syksyllä. En malttanut odottaa vaan varasin ajan yksityiselle.

Noista letrojen hinnoista. Mulla kans sitä samaa käytössä mitä oli jollain muullakin (hyvin ilmastu :D ) mut siis sitä halvempaa. Iso paketti noin 10e maksoi. Riittää vaikka kuinka kauaksi asti. Nyt oon tainnu käyttää 4kk.

Napailua sen verran, että olin viime viikolla tiputuksessa sairaalassa (todnäk kohtutulehdus täysin tuntemattomasta syystä). Nyt melko vahva ab-kuuri päällä, kaksi eri valmistetta. Kp 24 ja kerrankin toivon ja odotan tätiä tulevaksi. Noi ab:t ei kumpikaan käy jos on raskaana. Menneen oviksen lääkäri bongas silloin kp 18, kun ultras. Nyt kaks vikaa kiertoa olleet vaan 25pv noin kestoltaan että lähipäivinä toivottavasti alkaa. Pitää vielä kysyä jostain fiksummalta täytyykö pitää taukoa yrityksestä ens kierrossa noiden lääkkeiden takia.

Takaisin