Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos tytöt <3

Jos tää plussa on niin oireet on kuivuus alakerrassa ja jatkuva nälkä :D mitään muuta en oo huomannut. Niin ja lämmöt!! Aina max 36 nyt ollut keskiviikosta 36.9-37.2 ja alkuviikosta 36.7, mutta sunnuntaina teen digin sitten vasta uskon.

ImageUploadedByVau Foorumi1415963771.939808.jpg

Tuossa vielä hienosti muokattu testikuva :D ylempi eilinen päiväpissasta (12herkkyys) ja alempi aamupissasta keskiviikolta (20herkkyys) ihan ku olis joku "viivanpaikka"

Äääk! En malta oottaa et pepe tekee digin! :) mä oon ihan fiiliksissä sun puolesta :)
Mulla kans tulossa flunssa tai sitte kuvittelen oireita, vähän ois kurkku kipeenä ja nokka tukossa ja huonoa oloa ollu.
Kp 26/29 ja haluisin jo ruveta testailee :D

Mutta miten voi olla mahdollista että olisin raskaana jos ultran mukaan ovista ei ole tapahtunut :D

Minusta tuntuu, että meidän Pepen ovulaatio on ollut tosi vikkelä ja ennen ultraa. Sitä paitsi ei ne ultraajat kaikkea tiedä tai näe. Niin monta kertaa kuullut näitä juttuja.. Ihmisiä nekin vain on ja kone on aina kone. Kyllä mä uskon että siellä on pullat uunissa. Hienoa että maltat digin kanssa, olet fiksu nainen :Heartred
Tuntuu kans että Timbellä siellä on kyllä pullat uunissa mutta syke näkyy vasta ensi kerralla ja pikkuinen näyttäytyy muutenkin vasta seuraavalla kerralla kunnolla :Heartred

Mä tein ovulaatiotestin jo tänään, oiskohan kolmannesta pissasta mutta so what kun pidättelin. Tulos on hailukka toinen viiva niin kuin pitääkin. Täällä oltiin juteltu jouluihmisistä.. minä olen on/off jouluihminen :santa kyllä tykkään siitä tunnelmasta kun tulee joulun myötä ja siitä rauhallisuudesta ja lämmöstä. Joulussa on taikaa.

Muokattu viimeksi:
Kiivi mä niin toivon että sä plussaat pian <3 Toivotaan että olis pullat uunissa. Pakko malttaa digin kanssa jotta varmasti näkyy jos on näkyäkseen :D

Tänään kp27/23-25 eli sunnuntaina olis kp29. :)

Pepe; en osaa varmaksi sanoa.. Kasvavan follin näkee kyllä ja sen koon.
Sitten näkee seuraavaksi sen keltarauhasen,mutta luulisin et siinä kun se folli irtoaa on mahdollisuus olla ultralla näkemättä.eihän se keltsi siihen vissiin hetkessä tule?? Viisaammat korjatkoon..riippuen myöskin ultraajasta/laitteista.eikä viivaa tule ellei hormonia ole virtsassa x verran.raskaana olet varmasti <3

<3 teille kaikille ihanille. Sunnuntaina se nähdään!

Ja kyfi pahoittelut tädin tulosta :(

Onko joku testaamassa viikonlopun aikana? :)

Pakko tulla hehkuttaa! Äsken kun kävin vessassa, tulin siihen tulokseen, ettäpä mahdollisesti täti tänne tänään kurvaa!! Ja kaks viikkoa myöhässä. Ihan sama, kuhan pääsen clomeja popsimaan. Ens kierto saa sit olla se the kierto! :)
'Muurahainen' kp 43/28-32

Takaisin