Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pikkukakkosen posti, voi tietenki :) ja kenen tahansa nimen voi nykyään muuttaa! Minä vaan mietin, että oonko realisti, kontrollifriikki, skeptikko vai mikä, joka huutelee niiden sukunimien perään, muiden mielestä siis. Minä olen sisaruksista ainut ja nuorin tyttö, mikä vaikuttaa kyllä nimien valintaan. En kai minä nyt halua, että meidän nimi jää ilman jatkajaa O.o Mutta toisaalta, jos lapsella olis miehen sukunimi ja tulis ero, niin vois se olla aika raskasta itselle kantaa ikäänkuin mukana sitä toisen nimeä lapsella. Menen kyllä ihan liian kauan näissä ajatuksissa, mutta se on ihan puhtaasti minun tapa.

kettuli, eli ihan samoja ajatuksia käydään läpi! Onpa ihana huomata, etten ole ihan ainut. Lapsen sukunimi on siitä hankala, että se vaikuttaa niin moneen ihmiseen tulevaisuudessa. Vaikka me tosiaan ollaan oltu miehen kanssa jo pitkän aikaa yhdessä eikä pelkoa ole erosta, niin kyllä se sekin mahdollisuus vilisee mielessä.

Mieheltä kysyin mielipidettä tähän nimiasiaan. No hän tietenki haluaa lapselleen oman sukunimensä. Minä kerroin, taas, että aviottomalle lapselle tulee minun sukunimi. Hän totesi vaan, että "eiköhän me mennä naimisiin ennen lasta, eikä me mennä naimisiin lapsen takia". Kuka mies sanoo noin? Varsinkaan kun hetkeä aiemmin on ollu tiukkaa keskustelua aiheesta. Ja mies on vahvasti oman tahtonsa omaaja O.o

Mun mielestä tässä näkyy myös toi viivanpaikka ku katsoo kaukaa. jos on näin niin ekan kerran näkyy salamalla :D
iha ku ois vähä pinkkiä myös ! oi ku olisi ja vahvistuisi ja olisi totta ♡

Liitteet

• 1415488378014.jpg
    1415488378014.jpg
    75.5 KB · Katsottu: 172
Teillähän on käyty tiukkaa keskustelua :D me ollaa jätetty aihe aina muhimaan kun kumpikin on oman mielipiteensä ilmaissut.. siis en nyt tarkota että ollaan eroamassa mut kun en oo meedio ni en voi edes arvailla tulevaisuutta :P mut et ole asian kanssa yksin :) löysin josku jostai täält foorumilt ketjunkin mis asiaa puitiin myös eli *huh helpotus* meitä on muitakin :D

Lume nyt oli hiuka selkeempi kuvakin ja ihan kuin pientä hailuraa näkyis, mut en oo ihan varma....toivottavasti nyt vaa päivä päivältä vahvenis ja saisit heittää clomit nurkkaan ♡

kettuli, haha, joo. Meillä on se tyyli, että kun asioista puhutaan niin sitten puhutaan :D Sillä kai me ollaan pärjättyki niin monia vuosia.

Tuo nimiasia on kyllä tosi suuri asia. Ei sitä edes ymmärrä ennenku on raskaana ja se tulee jollain tavalla ajankohtaseksi. Tosin, meillä tiedetään että naisena mulla on oikeus muuttaa mielipiteitä ni katotaan kuin tuo toimii raskaana :D Mutta tuntuu typerältä pohtia tuota nimiasiaa jo ennen lasta (koska km), mutta mulle se vaan on iso asia, että en pysty olemaan "eri nimeä" lapsen kanssa, jos esim. välit lapsen isään on poikki. Mielellään siis varaudun myös pahimpaan.

Lume oot kyllä ite nii mahtava tyyppi ♡ ja muutenki kaikki täällä! Aina saa jännäillä, iloita ja elää mukana näissä asioissa :)

Nämä ihmiset on kyllä täyttä kultaa <3

Nyt pitäis tieten ite vääntäytyä nukkumaan, että munasolu siellä hedelmöittyis/jakautuis nätisti. Aika mieletöntä ajatella, että kohta minä saatan taas olla raskaana. Ja me kuitenki on touhuiltu ihan mielen mukaan ennenku ovistesti näytti melkein-plussaa. Hirveet toiveet ja hirveet pelot.

Jos nyt vedetään ihan uhkapeliksi tätä hommaa, niin minut vois lisätä testaajiin (meinasin kirjottaa plussaajiin) 22.11.

toivottavasti jeilei olisi niin että plussaat ♡
mä katon bb nauhalta loppuun ja lähen sitten nukkumaan :D muokkasin tossa vielä noita testi kuvia ja kyllä siellä se haamu pilkotti :)

Lume, kyllä sieltä oikeasti jokin pilkottaa ja nyt vaan toivotaan, että se jokin vahvistuu ja pysyy kyydissä :)

Nyt yöt tänne ja toivotaan, että herään joskus päivällä. Ihan vaan siksi, että raskausaikana nukuin joka yö n.10h ja olin väsyny, km:n jälkeen nukuin n. 9h/ yö ja olin väsyny. Negatestin jälkeen oon arkena nukkuna 5-9h, mutta viikonloppuna menee helposti 11h. Mitkä hormonit muka?

Selkeääkin selkeämpiä nega tuli! En laita edes kuvaa, koska ei näy yhtään mitään siinä tikussa. Tiesin tämän.

No mutta lumen toisessa kuvassa oli jo mielestäni vähän väriä ♡ sieltä se lähtee vahvistumaan.

Huomenta,
Teinpä sitten aamulla ovistestiinkin negan. tuli sitten todistettua, että sekin on mahdollista. :D tätiä ei näy eikä kuulu kp 38/28-32 ja clomit odottelis jo kaapissa...

Pahoittelut negan saaneille ja en osaa sanoa mitään lumen testeihin, kun kännykällä niitä katson. :(

Täällä tais se edellinen olla joku väärä haamuilu :( koska aamulla tein rfsun liuskan ja negaa näyttää mun silmiin :( en sit laittanu isänpäiväkorttiinkaan mitään..

Vitsi mikä jännitysnäytelmä täällä ollut :D itse menin nukkumaan kun lume ilmoitti että tekee testin heti kun pystyy ja 118 viestiä tullut sen jälkeen :D ja kyllä mäki nään viivaa! <3

Pahoittelut negoista :( silv laita kuva testistä?

Täällä ei voitu testata kun tultiin vanhempieni luokse yöksi ja testi jäi kotiin. No alkuviikosta sitten! Ellei täti tule, mutta kierto ei saa venyä! Jotta pääset letrot ja akupunktion aloittamaan. Tänään kp22/23-25

Takaisin