Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kattoo autoja nettiautosta :? huoh.. mä en pysty kohta enää pidättämään ihan kamala hätä :D

Lumelle ja Somalle tsemiä huomisiin(?) testauksiin! Lume, en missään nimessä tarkoittanut niistä alavatsanippailuista, että ne olisi liittyneet keskenmenoon - vaan ennemminkin juuri alkuraskauteen!

Niin kiva ilta takana miehen kanssa! Näin kivaa meillä ei ole ollut keskenmenon jälkeen. Olen nauranut ja kulta sanoi, että tuntuu hyvältä nähdä, kun hymyilen huolettomana. Nyt hän karkasi tupakalle ja mä vauvafoorumille! :wink Naiset, voin myös sanoa, että kupillinen glögiä kihahtaa aika herkästi nuppiin, kun puoleen vuoteen ei ole ottanut.

Mites olis nuijanukutus Lume sun miehelle! ? :D
Lähihoitaja oon ja tarkotus olis vielä jatkaa opintoja, että sais sairaanhoitajan pätevyyden. Oon miettiny myös kokonaan alan vaihtoa, mutta kaikki sanoo että oon niin hoitajamainen ei kannata vaihtaa alaa. Toki aina on ollu vahva hoiva vietti. ..
Meet Lume reippaasti vessaan ja mennessäs huudat "kauheeta kun meni vatta kuralle" ja suhraat sen testin sit. :laughing002

Täytyy kertoa, että minä en raskaudesta tai keskenmenosta hirveästi "huudellu" koska pelotti, eli monikaan ihminen ei tiedä asiasta. Halusin esim. että työpaikka pysyy minulle semmosena paikkana, että voin olla siellä ilman, että on joku "muistuttamassa" asiasta. Tämä foorumi on kyllä ollu pelastava paikka: paitsi että on voinu purkaa omia tuntojaan, on saanu olla toisten positiivisissa (pun intented) kokemuksissa mukana ja se on antanu toivoa itselle :)

Kun valvon liian myöhään, musta tulee iha lässy :D

starling, haha. Join eilen yhden pienen siiderin ja riitti oikein mukavasti :D Ihana kuulla, että sinäki voit olosuhteisiin nähden hyvin (?) :)

starling ymmärsin ihan oikein :) et tarkotit alkuraskautta :) joo vois ottaa vaikka yhen kaljapullon ja kolauttaa :D ja toi vatsahomma menisi ihan tasan läpi ;) soma ihanaa kun on täällä alan ihmisiä :) mä oon ammatiltani lastenohjaaja ja olinkin pk:ssa pari vuotta töissä eri puolilla kaupunkia mut nyt oon kaupankassalla ja tykkään :)

Ihana kun täällä on lähihoitaja paikalla, auttamassa panikoivia :) Itsehän voin lto:na olla sitte myöhemmässä vaiheessa apuna :D

Nyt Lume luikit sinne vessaan :D ei kai sillä ukolla röntgen katse ole ;D mun mies jos nettiautossa selailee, niin seinät saa ympäriltä purkaa eikä se huomaa mitään. :D

No onpas siellä Lumella piinaavat oltavat!! :D Tulin nopeasti lukemaan päivän kuulumiset, kun koko päivänä en ole ehtinyt..ja nyt mäkään en voi lähteä nukkumaan kun jäin odottaan et Lume testaa!!
Mie oon kans hoitsu :)

testit on keittiön kaapissa kyllä mä puol tuntia odotan sit pissin purkkiin ja käyn salaa kaivaa :D en halua et saa tietää :D

ootte kaikki niin hellyyttäviä :D :)

Jeilei, se tuntuu helpottavalta, kun huomaa, että keskenmenosta pystyy puhumaan ilman, että itku tulee. Mutta mulla ainakin edelleen tunteet heittelee ja on myös niitä päiviä kuin itku taas tulee. Ja ikävän ja kaipauksen rinnalle nousee ajoittain edelleen vihan ja epäreiluuden tunteet. Ihanaa, että olette pystyneet puhumaan miehesi kanssa asiasta. Meillä mies on puhunut, että häntä tavallaan pelottaa uusi raskaus, jos se menee kesken. Ei niinkään sen keskenmenon takia, vaan sen vuoksi, että häntä pelottaa, kuinka mä kestäisin sen uudelleen.

En tiedä, onko tämä jotenkin hirveän julma tai tunnekylmä ajatus, mutta ajattelen kuitenkin, että jos niin uudestaan käy, niin tiedän, että niin voi käydä ja osaan valmistautua siihen paremmin jo ennalta. Vaikka jo ajatuksena tuntuu hirveältä valmistautua keskenmenoon. Silti se on tapahtunut minulle kerran eikä mikään estä sitä tapahtumasta uudelleen. Ennen se oli tieto, että vuosittain n. 6000-7000 raskautta menee kesken (hurja luku!!), mutta se oli jotain mikä tapahtuu naapurille, tutulle tai tutun tutulle. Se oli jotain, mitä tapahtuu muille, mutta ei itselle. Nyt ajattelen toisin ja tiedän, että se voi tapahtua eikä se voi siksi enää tulla sellaisena shokkina kuin ensimmäisellä kerralla.

Takaisin