Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa toivotaan parasta! Että nämä on vain harmittomia supistuksia ja pikkuinen pysyis visusti sisällä vielä.

Anskunen tiedän tunteen. Mun ympärillä kaikki raskautuu! Epäreilua, mutta ihanaa silti. Kumpa meidänkin vuoro olisi pian, kyllä meistä jokainen sen pienen saa<3 toiset vain helpommalla ja toiset vaikeammin. :(

kiitos pepe, vielä ollaa ainaki yhtenä kappaleena mut suppareita jatkuvasti olin sit liikkeessä tai levossa. yks tuttu hoitaja tk:ssa kysäs et kui pitkäl oon ni sit ku ukko sano rv 34+3 ni totes et eipä sit mitää sen ku tulee jos haluaa. ukolle sanoin et vois olla hyvä varata mulle varoiks ne vahvimmat siteet ja vauvalle valmiiks kotii vaippoi jos tulee lähtö ni ottaa vaa mukaan.

Soma oottelen sun testiä huomenna ;)

Ja gatusa onko teiltä pitkä matka sairaalaan kun synnytys alkaa? Onks sun supistukset koviakin? :/ pidä jalat visusti ristissä ja yritä ottaa rennosti.

sama täällä Soma mä odotan ;) ja aurinkoinen aina saa avautua :)
gatusa kun pysyisi pieni vielä hetken siellä masussa :)

ON; kaikki vihlasut ja nipistykset ja kutinat hävinnyt alamahasta. :( nuha tuli kylään eli nokka tukossa ja kurkku kipeä. mutta olo vähän semmoinen että sieltä se täti taas kurvaa.. ..

-kp26-27/31 dpo13-

Huomenta naiset!

Ensinnäkin Astangalle, tervetuloa!

Gatusa: hyvä että pääset tänään lääkäriin, jos se on menoa niin olet ainakin ihmisten ilmoilla. toivottavasti kuitenkin saisitte vielä odotella pari viikkoa.

Täällä on edelleenkin täti hukassa. Alavatsa tuntuu kyllä vähän kramppailevalta että vois olla tulossa lähiaikoina. Mutta niin se on ollut edellisinäkin päivinä... eli samassa veneessä kuin Soma ja Lume. Epätietoisuus on kamalinta...

Aamupalapöydässä aivasteltiin kilpaa miehen kanssa, että joku flunssa yrittää ilmeisesti hyökätä kimppuun :(

Päivän positiivinen on kyllä toi ihana auringonpaiste, siitä aion nauttia!

Heips! Tää taustailija täällä taas...
Mimmulle tulin vaan kertomaan, et kun ite olin raskaana, jossain 7-8 viikoilla muistaakseni, niin muitakin otettiin papa ja jopa ihan pieniä näytepaloja kohdunsuulta, verta tuli muutaman päivän, mut tuossahan tuo 8,5kk typykkä puuhailee. Eli rauhassa vaan, älä stressaa, niin ku itekin sanoit, että kuuluu asiaan se vuotelu. :)

Mä täällä jos sormet syyhyten odotan Raskaaksi 2015 ketjua, johon varmasti hyökkään heti mukaan, vaik ajatuksissa olis et vasta loppu keväästä alotettais yritys...

Astanga, tervetuloa!

starling, sitä minäkin toivon. Ja toiveita nostattamaan ilmestyi tänään ovistikkuun lähes-plussa, eli aamun ekasta testattuna testiviiva oli vain asteen vaaleampi kontrollia. Se ainakin lupailee hyvää, nyt vielä kun oikeasti tapahtuis se ovulaatio. Hyvä, kun sulla pysyi kierto kuitenkin samana. Se kertoo siitä, että kroppa kuitenkin toimii :) Ja ovulaatiohan voi jäädä joskus muutenkin tulematta. Tsemppiä nyt seuraavaan kiertoon!

Kitos starling ja tyttötiikeri! Ja tietty kaikki muutkin. Vuotoa tuli tasan kaks kertaa pyyhkiessä ja siinä se. Vaikka sitä tietää mistä johtuu niin näissä hormonihuuruissa ei tommoset jutut tunnu kauhean kivalle.

Mä olen saanut imuroitua ja lattiat pestyä :hello2

Tervetuloa uudet!

Mimmu rv 6+0 (en kestä, kun näyttää niin ihqulle:))

Hellou naiset :)
Mamia;lle onnittelut uä tuloksista ja poikalupauksesta :Heartblue
Astanga terveluloa :)
Gatusalle voimia ja tsemppiä,toivottavasti se prinsessa pysyisi masun puolella vielä vähän aikaa :love2
Ärsyttää joskus tää odottelu :sad001 Ensin odotat et täti pakkaa kamansa,sitten odotat ovista tuleeko se ja koska? :mad:
Sitten alkaa se piinojen piina et miten käy taas :confused: Elämä on kuukaudesta toiseen odottelua :devil07
Toisille se käy vaan uups "vahinko" vaikka ehkäsyä käyttävät :evil7

kiitos tsempistä pepe, toffee ja lume. mulla on sellai n. 10km sairaalaan mut täällä kulkuyhteydet on iha surkeet. en mä lääkäris käyny vaan verikokeissa ja maanantaina kätilön luo otattaa b-strepto ja samalla kyllä pyydän että kätilö kattoo mikä on tilanne tuolla että osaa vähä varautua et koska sitä mahollisest voi tulla lähtö.

ihana kuulla sinusta tyttötiikeri, sun tyttö on jo 8,5kk mashaAllah mihi tää aika menee oikein. tuntuu et vastaha me kuumeiltii yhessä :)

jotai positiivista vihdoin sain uuden käyttöjärjestelmän koneeseen, eihä siin menny lataamises ku melkei viikko...nyt on mac osx yosemite ku ilmasin sain sen applelta :)

Tervetuloa Astanga :)

Täällä pohditaan ovistestien kanssa, että onko sitä ovista, tuliko se, menikö se vai mitä.. Ensimmäistä kertaa tosiaan käytössä nuo wondfon ovistestiliuskat, joten niistä ei kokemusta miten vahvaa viivaa antavat. Torstaina sain omasta mielestäni plussan tai lähes, mutta väri levisi toisesta reunasta, ja iltatesti oli jo haaleampi. Eilen jälleen mielestäni plussa, joka vielä vahvistui iltaan mennessä. Ja tänään ehkäpä myös plussa. Eipä siinä sinällään, että monet kertovat ovistestien näyttäneen plussaa useamman päivän, ja eka plussa olisi se ns. "oikea". Mulla vain aina tullut selkeä plussa rfsu:n testeillä, joka jo selkeästi seuraavana päivänä hävinnyt.. Tiedä nyt sitten mitä kroppa/testit temppuilee. Talleteltu ollaan silti päivittäin hyvillä mielin :grin

Heipat :)) mitä tänne kuuluu?

Viel olis vajaa 2h duunia ja sit hakee tyttöö meille viettää isänpäivää! Joudun huomennaki kyl töihin aamuvuoroon, mut kun pääsen niin nokka kohti finnkinoo ja lomasankarit -elokuvaa :) jos sit kävis syömässäkin isin kunniaksi :) tyttö oli eskarissa tehny kivan isänpäiväkortin, heh :D oli lapsilta kyselty kysymyksiä isästä, ja vastaukset kirjotettu korttiin :D isäni on (varmaan ainakin yli 50) -vuotias. Hänellä on (kaljut) hiukset ja (kaikenväriset) silmät. Isä tykkää (katsella telkkarista huutokauppaa). ..ja paljon muuta hauskaa, heh :D

No Gatusa älä muuta sano! Ihan uskomatonta vauhtia tää aika vaan pyyhältää eteenpäin! :D
Ja ihanaa että sä olet jo noin pitkällä raskaudessa! Ei enää kauaa, niin saat pienen prinsessan (olihan se tyttölupaus edelleen voimassa...?) syliisi! Toivottavasti nyt pikkunen malttais vielä pysyä masussa jonkun aikaa. Ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin sitten kun on h-hetken aika, että miehesi on apuna ja pääsette sairaalaan synnyttämään. :)

Niin ja hei onnea kaikille plussanneille ja jo pidemmälläkin oleville! Täällä törkeesti hillitsen omaa vauvakuumettani teidän kuumeiluja ja ihania plussia seuraten. Välillä ihan itku silmässä täällä teidän tarinoita luen. Etenkin Mimin uutiset sai taas silmät kostumaan! <3

tyttötiikeri juu tyttö ois tulossa inshaAllah mut eipä noi ultrat aina ol täysin varmoja. mut pari kertaa oon kysyny läkärilt ja joka kerta sanonu että tyttö. juu sais pysyä pari viikkoa vielä ainaki yksiössään inshaAllah mut saapi nähä. sain vähä peräti poikkeuksellisest levättyä ku supparit piti taukoa tässä päivällä mut paine on kyl kunnollinen kokoajan. mun ukko sano illal mulle nukkumaa käydessä ku mul oli suppari ja hengitin syvään (ukko ite kuorsaa nukkuessaa enkä mä valita sille siitä) ni totes et hän alkaa nukkuu olkkarissa että saa nukuttua, mun hengitys estää häntä nukkumasta. olin et anteeks mitä? entäs jos yöllä meniski vedet ja ei ehtis sairaalaa alkaako se valittaa sit että mä herätän sen auttaa synnytykses enkä anna nukkua tai vauva pitää ääntä (oho missä vaiheessa se muute ehti syntyä? ois ukon reaktio).

Meidän esikko kun alko syntyä 35+4, niin herätin miestä yöllä, että "nyt on kaks tuntia supistellut 5min välein", "nyt on neljä tuntia supistellut 5min välein", "soitin synnärille, jos ei panadolilla helpota 2h kuluessa, pitää lähteä"... Ja joka kerta sain vastaukseksi "hmmmh" ja kyljen käännön :D

Vasta kun kengännauhoja solmiessa meni vedet, usko mieskin, että tosi on kyseessä :D Siellä synnärillä vielä koko ajan valitti, että on väsynyt, kun herätin hänet jo kuudelta aamulla lähtöä varten :D

Takaisin