Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Selailin ilmoitettuja testipäiviä joitakin sivuja taaksepäin ja päivittelin listaa. Ilmoitelkaa jos puututte joukosta/jotain korjailtavaa :smiley-bounce012

Testaajat:

miemelia 7.11.
Soma 7.11.
Kyfi86 9.11.
pepeXXL 12.11.
@sukki 13.11.
Silv 14.11.
Larissa 15.11.
Pikkukakkosen Posti 16.11.
Aurinkoinen 19.11.
Mymmelisti 20.11.
Sannuinen 22.11.
Johanna...23.11
tirpukka 26.11
PikkuMinski 27.11.

Elli Etana?
lucky87?
'muurahainen'?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
DarkMimosa?
Jellis?
Kiivilintu?
Ratamo?
Toffee?

( yht. 25)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. Freyja86,SuNWay, Mimmu, Sabetti, jennnyy, Timbe (44)

Muokattu viimeksi:
Mua sitten niin risoo se ettei se täti ole vieläkään tullut, eikä edes mitään oloja sinneppäin että olis edes tulossa. Tahdon jo seuraavan kierron, et pääsee aloittamaan ne clomit...

Ihania ultrakuulumisia taas!!

Mietin tossa että pitäiskö tuolta listalta tiputtaa noi menneet päivät pois ja laittaa ne immeiset kysymysmerkille?

Jos sais oviksen ensin testattua, niin sitte vois iteki miettiä noita muita testailuja. Odottamaan odottavan aika on pitkä, aika tuntuu matelevan eikä asiaa auta yhtään se, että oon tyyppinä vähä semmonen "kaikkimullehetitännenyt".

Heippa! Liitympä minäkin mukaan porukkaan jos huolitaan :) Olen 28v ja kolmatta kuumeilen. Esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta ja kuopusta yritettiin noin vuosi ja sinä aikana oli yksi km. Tätä kolmatta alettiin vasta yrittämään. Nyt on kohta kolme viikkoa viimeisen pillerin ottamisesta eikä tyhjennystä kuulu. .. ekalla viikolla oli "tuntemuksia" joiden muistelisin olevan samankaltaisia kuin ovistuntemukset on... ja olen aivan täysin valeraskaana (? ). Vatsassa nippailuja ja hirveää paineentunnetta, yhtäkkiä tekee jotkut hajut pahaa jne jne. Teen piakkoin raskaustestin ja sitten ensi viikonloppuna taas uudestaan ja testailuja sitten aina välillä siihen asti että pärähtää plussa tai menkat :)

Tervetuloa uusille! :)

On: nyt vois jo sanoa, että ehkä tuntuu siltä kun täti kurvaisi kylään, tosin viikon jo myöhässä. Pääasia että tulis jo. :)

tervetuloa uudet :)

jos joku plussannu ni onnea tuhannesti mashaAllah :)

mä mietin et pitäsköhä ottaa noi vauvan sairaalavaatteet mukaa ku menee testeihi tänää. yö meni supparien ja sukkapuikko vihlontojen seurassa. supparit oli kivuttomia, sukkapuikko vihlonnat oli puolestaa kohdunsuulla.

Tervetuloa uudet!

Gatusa voithan sä ne mukaan ottaa mutta toivottavasti nuo ei merkkaa mitään ja neiti pysyy vielä masussa! <3

Tervetuloa Astanga!

Mimmu, varmaan vaan tiputtelee siksi, kun on otettu se näyte ja limakalvot monesti muutenkin herkempiä raskaana ollessa. Toivottavasti on jo loppunut!

Muurahaiselle kaiketi toivotellaan tätiä tulevaksi pian, niin pääset uuteen kiertoon. Mä yritän lähettää sen täältä mun luota suoraan sun osoitteeseen. Sais nimittäin pakata kimpsunsa tässä viikonlopun aikana, muuten alan huolestua, mitä ihmettä tää vuoto taas on.

Jeilei, toivottavasti sulle pyörähtää kierto heti normaalisti käyntiin, vaikka takana on km. Mulla ilmeisesti jäänyt nyt tyhjennysvuodon jälkeen ekassa kierrossa ovis tulematta. Mut kierron pituus ei sentäs venähtänyt.

pepe tuli vaa luettua et noi sukkapuikko vihlonnat voipi avata kohdunsuuta ja mulla oli niitä koko yön silloin tällöin, supparei oli viel enemmän eikä näytä hirveest rauhottuvan, en haluis todellakaa vielä synnyttää neitiä mut saas nähä mitä neiti ite meinaa. lääkärihä viikko sit tuumas mulle et ei muuta ku sairaalaa jos näyttää että käynnistyy eli suppareita tiheään tai vedet menee. neitiki heräs taas muutamien tuntien unien jälkee ja kenkii ja nyrkkeilee.
pojat on taas vauhissa joten saapi nähä miten menee, noitten ihanalla avustuksella ei ol toiveita varmaa että neiti pysyis ainaki rv 37 asti.

Toivottavasti Gatusa pikkuinen nyt vaan malttaisi vielä hetken pysyä yksiössään! :) oletteko saaneet miehen kanssa kaikki hankinnat ja järjestelyt yms tehtyä?

Taas on jotenkin niin pettynyt olo.. Kaikki viittaa siihen että täti pamahtaakin paikalle PÄIVÄN ETUAJASSA :smiley-angry019 Kaiken huipuksi eilen yks ystävätär kyseli vähän leikkimielelläkin että koskas teidän talouteen tulee pikkuinen.. Teki mieli sanoa että ei se nyt ihan niin vaan tule, mutta tyydyin naurahtaan. Samaan aikaan sisällä tuntu kun puukko olis vedetty rinnasta läpi.

Tää on vaan joka kerta tätä että on hirveet odotukset ja sitten tiputaan kovaa ja korkeelta. Mukamas on kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin oireet. Tuntuu että pettää miehensä, miettii mikä itessä on vikana jne. Lista on loputon. Mutta tiedän että te kaikki ootte käyny nää samat tuntemukset läpi :)

Anteeksi tälläinen aamun pikku avautuminen mutta oli pakko päästää höyryjä pihalle....:smiley-angry017

Tervetuloa Astanga! :)

Napailen. Ei se täti ole tullutkaan kylään vielä. .. Olisin halunnut aamupissasta tehä testin, mutta mies toppuutteli. Sanoi vaan, että testaa huomenna. Mutta eikait se näyttäis mitään tänään, kun eilen oli nega. .siis huomiseen saakka jännitetään ellei täti tuu. Pientä vihlontaa oli eilen vatsalla ja yleensä vv ollut sellaista vaaleanpunaista ennen tätiä, nyt ei ole väri muuttunut ja sitä tulee reilusti. Niin ja nokka tukossa ja vuotaa.

Ihanaa päivää naiset! :)

Anskunen tiedän tunteen. ..olisi ihana vastata noihin kysymyksiin, että me odotamme lasta saapuvaksi pväimääräksi X. Eilen kävin terkkarin luona niin se vaan kysy montas lasta siulla olikaan kotona? Jouduin pettyneenä sanomaan ei yhtään. Tuollaiset pienetkin asiat tuntuu pahalle, kun kovasti toivoo lasta. Ja anskunen tänne saa avautua millon vaan :)

Anskunen tiedän tunteen. ..olisi ihana vastata noihin kysymyksiin, että me odotamme lasta saapuvaksi pväimääräksi X. Eilen kävin terkkarin luona niin se vaan kysy montas lasta siulla olikaan kotona? Jouduin pettyneenä sanomaan ei yhtään. Tuollaiset pienetkin asiat tuntuu pahalle, kun kovasti toivoo lasta. Ja anskunen tänne saa avautua millon vaan :)

Takaisin