Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista molemmille! :)
Ja silvin testissä selvä plussa, onnea!<3
Täällä on ollut ihme menkka jomottelua, ja luulinkin jo että sieltä ne alkaa mutta ei mitään. Sen sijaan tuhruttelukin loppu ku seinään!? Tekis mieli aamulla testata, ihan vaan et näkis sen negan ja lopettais tän oireiden keksimisen :grin

Tos ylemmässä kuvassa näky paremmin puhelimella ku tällä padilla. Tai paremmin ja paremmin mut kuitenki :D mut eihän se voi olla mahdollista?? Rv 3+2??? Kp on nyt 25/30-37 dposta ei tarkkaa tietoo...

Mutta siis eihän tuo voi oikeesti näillä päivillä pitää millään paikkaansa??? Tai sit se ovis on ollu sillon jo about kp14 ni sit olis dpo11?? Mää en nyt käsitä tätä.. Mut mitä ne oireet oli vasta puol viikkoo sen jälkeen (kp18-19-20)????

onnea silv plussasta mashaAllah :)

pakko kyllä ny avautua. tääl on hirvee kaatosade ja tuuli ollu nyt illan. sanoin ukolle et tuuli kaataa koht pesukoneen ku pihalla, se sano et eikö tääl saa nukkua yhtään, hän myöhemmin hakee sen sisää. no minä päätin et mein pesukonetta ei myrsky riko joten minä kannoin sen sisään, esikko toi alustastyroksin, kun olin saanu pesukoneen ovesta sisää ukko tulee valittaa että tällä vatsalla kannan pesukonetta ja oli et kannetaa yhessä n. 30-50cm matkalta alustan päälle nostamisessa. sit ku alko kaatosade ja vesi alkoki tulla oven alta sisälle ni minä aloin kuivaamaa lattiaa ja laitoin rätin oven etee ettei ala tulvimaa, ukko alkaa valittaa metelistä. eikö ol hienoa yhteistyötä? onneks esikko sentää ei valittan ku pyysin ottaa pesukoneen alustastyroksin sisää että saan pesukoneen paikalleen. ukko valitti senki edestä.

Hei pakko vielä silv kysyä et miten pitkään olit käymättä vessassa ennen testiä ? ja ei se kyllä väärin voi näyttää kun noi selkeä viiva :) oon niin onnellinen sun puolesta !

Varmaa max 3h.. Siks mä varmaan innostuinkin kun toi ravaaminen alko yölläkin viime yönä...

Pp se oli eilen, kp24.

Mä en nyt kyl usko mitään ennenkun testaan uusiks jossain kohtaa...

Pp juu on se se cb+... Nyt on kyl ku puulla päähän lyöty :eek: näkyykö teille tos ylemmäs kuvas mitään vai vaan alempi (parempi...) kuva??

Mimmu: no onhan niitä haamuja nyt ollu vaikka kenellä! :D uskon kun tasavahvat on testissä :D

Takaisin