Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tosiaan tervetuloa Larissa :D Lume huomenna testaan, mutta vasta iltapäivällä. Aamulla käyn testin ostaa, kun asioille lähden :) toivottavasti täti ei kurvaa aamulla paikalle (kaikki raajat ristissä toivon) :D Ummetus alko viikko sitten. .Vatsa niin kovalla ja vatsassa ilmaa on niin paljon, että vois täyttää vappupallot sillä:laughing001

Mä pidän sulle peukkuja ja jännitän täällä. ilmota sitten miten käy :P munkin tekisi mieli huomenna testata vaikka kp25 ja dpo12 sillo mut varmaan passaan sunnuntaille :D sillo pitäisi tätin tulla....

Muokattu viimeksi:
silv!!!! Ei saa kiusata meitä! Mikä kp sulla muuten se kipukohtaus oli? Mulla oli 4.11 eli kp21 ja dpo tais olla 5-6, sellanen kipukohtaus et ihan yhtäkkiä alkoi menkkajuilit ihan tosi voinakkaina, kesti varmaan max tunnin ja sit loppu yht nopeesti ku alkoikin :D
Nyt mulla on kp23/29-30 ja elättelen toiveita et jos se olis ollu kiinnittyminen niin josko isänpäivänä näkyis jo jotain tihrustettavaa :D

Haha :DD ootte ihania :D tää pad vaan lakkas pelaamasta kesken kaiken, piti käynnistää uusiks... En si tiä onko noi mun silmissä noi viivat vai... Nyt ku ne tähän padille pistin ni en enää nää niitä sillai ku livenä.

image.jpg

image.jpg

Kuinkahan hemmetin isona ne nyt tähän tuleeee....

Takaisin