Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
meillä kans isä ollu vasta 19 kun oon syntyny, äiti 9 vuotta vanhempi. Meitä on siis täyssisaruksia 4, sit isällä on tän uuden kanssa viel 2 poikaa. Plus tän naisen vanhin poika. Ja onhan äidin miehelläkin sit 3 lasta. Kaikki ollaan niin vanhoja jo ettei kotona asu kuin mun nuorin täysveli (joka sekin jo 16) ja sit nää isän pikkupojat, joten esim äidin miehen lapsia en edes tunne :D

Heissuliwei naiset :)
Mites Gatusan loppusuora on mennyt?
Miten Kiivi?
Onnittelut kaikille plussanneille :Heartbigred Tahmaista tarraliimaa matkaan :Heartpink
Tervetuloa uusille :welcome

Omaa napsukkaa;pettymyksestä selvitty,gynellä juostu.Lääkkeitä saatu ja seurannassa nyt miten lääkkeet vaikuttaa jos/kun vaikuttaa.
Himpun verran herättelee toiveita :rolleyes:

Plussa tuulosia kaikille puuuh puuuh :talk017

ihana kuulla sinusta diku pitkästä aikaa, oli ikävä. täällä loppusuora menny iha hyvin mitä nyt väsyttää ja keilapallo jalkojen välissä olo eikä pysty kunnol kääntää kylkee jne. teinpä kalenterin jonka esittelen ukolle tänää, saas nähä kuka on ekana huomenna vetämässä viivaa huomisen päivämäärän yli... :)
inshaAllah lääkkeistä on apua ja saat plussan pian :)

mimi onnea tuhannesti hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah, nautihan raskaudesta :)

Ihanaa mimi!! <3

Voi vitsi kun tuli oikein onnelliseksi! Melkein menin miehelle jo selittään että "mimi saa vauvan, mimi saa vauvan!!" :D hassua miten sitä myötäelää näis pettymyksissä ja onnessa, tuntuu kuin kaikki tää sattuis hyville ystäville vaikkei edes tunneta! :)

Mitä olette mieltä, kannattaisiko minun odottaa yhdet kuukautiset tässä välissä? Kiertopäivä 36/28 menossa ja (herkkä) raskaustesti on vieläkin negatiivinen. Vielä on olemassa teoreettinen mahdollisuus että plussaisin (siemennystä harjoitettu kp 25). Ajattelin vain seuraavan kierron alkuun odottamisesta olevan se hyöty että tietäisin helpommin milloin olen raskautunut. Toisaalta voi olla että tää meneekin vaikeaksi ja jokainen kuukausi kannattaa hyödyntää.

Mä oon itse sitä mieltä, et omalla kohdalla en odottelis.. Musta ois ainakin tärkeämpää se, et tietää että yritystä ainakin on ollut kuin se, että tietäisin tarkkaan koska oon hedelmöittynyt :) mut siis tietysti neuvolat ja monet muut on varmaan sitä mieltä et hyvä olis odotella. Mulle tärkeämpää on ylipäänsä raskautuminen, ei se et osaisin tarkkaan sanoa koska ko asia on tapahtunut.

Onnea mimi!

Silv,
vettä myllyyn, mut mulla oli raskaana tuollaisia kipukohtauksia. Mutta toki joku muukin, juuri vaikka endometrioosi tai kysta, vois olla syynä... Ja meillä on miehen vanhimmalla lapsella ja nyt tällä nuorimmaisella 20 vuotta ikäeroa, vauva syntyi keväällä ja miehen vanhimukselle tuli tuossa joku viikko sitten 20v. täyteen. Ja vielä täällä haaveilen pikkusisaruksista :) Itelläni on 24 vuotta ikäeroa vanhimpaan sisarukseen (ja mulla on vielä 2v. nuorempi sisarus). Mun vanhin nykyään edesmennyt siskoni on siis alle 2v. nuorempi kuin äitini, mulla on sentää 10v. ikäeroa miehen vanhimpaan :P

ON: Kp 27/? ja alkais kuumotella. Maha on tiistaista asti ollu arka jotenki ja samoin tiistaista asti banaanit on maistunu sairaan pahalta ja possun lihaa en kyennyt syömään ollenkaan... Mutta mulla ilmeisesti keltarauhashormonin lasku ennen menkkoja tekee ihan samalla lailla huonoa oloa kuin nousu raskaudessa, että odottelua, odottelua.

Kiitos kaikille! <3 mä menin sinne niin pessimistisellä asenteella ja odotin huonoja uutisia, niin yhtäkkiä lääkäri totee että kaikki on hyvin. En uskaltanu ees kysyä että mitä ja sit näytettii sydämen syke <3
En sit tiiä kauanko ne ukon simpat on elelly :D

Tuhannesti onnea mimi! <3<3<3

Silv, voisikohan kiinnittyminen tehdä noin rajut oireet..? Muistaakseni sun kiertopäivät ja dpo mätsäisi siihen. ;)

Dikuuuuuu! Ihana kuulla sinustakin, olin jo huolissani <3

Navan kaivelua, mutta pakko hehkuttaa :D Sain ihan puskista työhaastattelun ensi viikolle! :D Lyhyt määräaikainen kokoaikahomma olisi, mutta parempi kuin ei mitään ;)

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Elmiina: sulla ilmeisesti myös jkv vanhempi mies? Mua pelotti viedä miestä näytille kotiin, kun isällä ja miehellä pienempi ikäero kun mulla ja miehellä :D

Larissa: joo kiinnittyminen varmaan ois näillä päivillä ihan mahdollinen.. Kp 25/30-37 menossa. Hassua jos vois noin rajut kivut tulla, mut kai se on mahdollista :) oliskin! Eiku... Mun piti olla yltiöpositiivinen, eli siis nimenomaan sitähän se oli! :DD

Takaisin