Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pepe, joo siis tikutin ovista ja hymynaaman testiin sain 13.10. Verikokeissa kun kävin, nii progesteroni arvo oli niin matala, ja se kertoo siitä että ovulaatiota ei ole tapahtunut. Lääkärikin ihmetteli miten niin luotettavaan testiin ovisplussan olen saanut.

Tiedän siis etten ole raskaana, sen takia noi testitulokset mua huvittaakin, että hienosti ne valehtelee. Jotain one step testejä toi oli, sain ne ilmatteeksi kun tilasin ovistestejä.

Mulla vasta tunnin päästä ultra, oon saanu sopivasti mahan sekasi tästä jännityksestä :D pessimistisellä asenteella vielä mennään, eli hyviä uutisia en uskalla odottaa. Yhtään huvittais edes lähteä kun pihalla on niin kylmä! :(

Mimille ja Freyjalle tsempit ultraan!

Pepexxl, meillä jätetty ehkäisy pois kesäkuussa. Tulin silloin ensimmäisestä kierrosta raskaaksi, mutta 13+0 ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno, josta on nyt kaksi kuukautta aikaa. Eli periaatteessa tässähän on vasta lyhyt yritys takana moneen muuhun verrattuna. Vauvaa olen itse kuitenkin toivonut jo pitempään, mutta kesällä siis mieskin oli valmis perheenlisäykseen. Olen kai jonkin verran katkera keskenmenosta, siitä että raskaus ja mahdollisuus äitiyteen vietiin pois.

Toffee toivottavasti lakko ei kestä kauaan :D mikä kp sulla nyt?? Josko se plussaksi vielä muuttuis?

Muurahainen okei, no sitten vaan täti kylään ja nopeasti! :)

Mimille tsempit ultraan <3

mimi tsemppiä ultraan, inshaAllah tulee hyviä uutisia :)

pepe tulispa sit joulukuussa iloinen ylläri sulle ja koko perheelle :) juu alkaa viikot käydä vähii jo 34+1 tänään ja inshaAllah jos hyvin käy ni neidille saadaa tänää nukkumapaikka. sit tarttee enää peiton vauvalle, vaipat, tuttipulloi valmiiks, talkkia... eli voitonpuolella aletaa olla jo inshaAllah :)neitiki tuntuu tuolla lantionpohjassa jo ja tais rapsutella vähä kalvoo tai jotai ku tuntu niin jännältä tuol lonkaluun alueella et saapi nähä montako viikkoa ollaa vielä yhtenä, 20pvä kuluttua ois 37+0 inshaAllah joten

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä ultriin! :)

Täällä kp23/29-30. Eikä mitään uutta. Toinen tissi ajoittain kipeä edelleen, mut siinäpä se :D
Aamulla tein piruuttani ovistestin, ja siihen tuli vaalee viiva. Käytännössähän se ei kerro mistään mitään tässä vaiheessa :D
Oompas muuten tupakointiakin vähentänyt reilusti, ennen aski kesti 2-3päivää mutta eilen poltin vaan yhden ja tänään 0! :)

dpo 7-8 jos siis oon ovuloinut.

Gatusa se olis ihana joululahja <3

meillä onkin vähän erilainen tilanne jos raskaudun pian :D meinaan vanhempani ovat eronneet ja isällä ja hänen naisystävälleen tulossa kevät vauva, ja äidilleni ja hänen miehelle kesävauva. Ja jos meille tulis syksyvauva :D onko kellään ollut tällaista kokemusta?

Pikkukakkosenposti hatunnosto tuolle tupakoinnin vähentämiselle! Ja sulla alkaa pikkuhiljaa olla jännät päivät ;) täällä peukut pystyssä.

Mimille ja freyalle tsemppiä ultraan! :)

Täällä kipukohtaus meni ohi noin tunnissa, jonka jälkeen vatsaa poltteli kuin närästäis.. Voi olla et olis menny ohi nopeemmin särkylääkkeellä mut en halunnu ottaa, koska vaihtoehdot oli panacod tai 800mg burana... Lueskelin netistä kaikkia, niin muillakin ollu tollasia kohtauksia nimenomaan oviksen ja kierron päättymisen välissä, eli voi olla että osui vaan jotenkin niiiiin huonoon kohtaan aluksi muutamaan kertaan et laukas oikein kunnon krampin. Se siis tuntu alkuun siltä että olis alkanu menkat kesken touhun (koko emätin jotenkin vähän arka, niinkuin olis mustelmilla ollu, yhtäkkiä lorahti vv..) sit alko työnnöt sattua joka kerta vaan enemmän ja enemmän, kunnes oli pakko lopettaa. Siinä kohtaa tuntui kohdunsuulla (tai jossain siellä) kovaa viiltetyä. Kävin suihkussa, kohtu alkoi krampata ja sitä kramppaamista kesti sen tunnin kunnes alkoi polttelu ja oon nukahtanu. Mitään veriviiruja tms ei missään vaiheessa oo tullu. Tulehduksekskaan en luokittelis kun kerran meni ohi suhteellisen nopeesti. Ja kuinka se nyt muka niin yhtäkkiä olis tullutkaan kun ei mitään oireita oo ollu mistään. Mies pelästy jo oikein tosissaan, kantoi juotavaa ja peitteli peiton alle, kävi vähän väliä tarkastamassa mikä tilanne <3 oli jo lähdössä viemään keskussairaalaankin. Osaa se vain olla niin rakas :)

Mimi ja Freyja sitten heti tietoa kun ultra ohi, ei tätä jännää kestä! :)

Mimmu, asun täällä, pari vuotta sitten muutin koska armaani on germaani :wink Koita kestää, lähetän sulle mielenrauhaa, ommmm:smiley-angelic003

Gatusalle pidän peukkuja että tyttö jaksaa vielä vähän odottaa, mutta joka päivä on parempi tilanne, ja ihana kuulla että teillä alkaa olla tavarat kasassa :)

Onnea ja tsemppiä tytyt ultriin :) minäkin näin haamun siinä testissä, tuliko se testiajan ulkopuolella ? Nyt toivotaan että olisi ihka oikea viiva ! :)
ppk hienoa ku oot pystyny vähentää :) siitä kannattaa oikeasti olla ylpeä :)
silv hyvä että se kohtaus meni ohi ja ei kuitenkaan mistään vakavasta kyse :) sulla on kyllä tosiaan ihana mies kun noin huolehtii :)

-Lume kp24/27-31 ja dpo11-

Pepe: mun on vanhemmat sen verran vanhempia että tuskin tulee enää iltatähtiä.. Tai äidiltä on jo kohtukin leikottu pois kasvaimen takia. Isä nyt ei niin vanha vielä olis, mut hälläkin jo 6 lasta et luulen et alkaa piisaan :) se jo oli vähän kummallista sillon kun isä ja sen vaimo alko näitä iltatähtiä tekeen, mulla ja nuorimmalla on kuitenkin sen 18 vuotta ikäeroo :D äiti siis 52v ja isä 43v.

Mitä olette mieltä, kannattaisiko minun odottaa yhdet kuukautiset tässä välissä? Kiertopäivä 36/28 menossa ja (herkkä) raskaustesti on vieläkin negatiivinen. Vielä on olemassa teoreettinen mahdollisuus että plussaisin (siemennystä harjoitettu kp 25). Ajattelin vain seuraavan kierron alkuun odottamisesta olevan se hyöty että tietäisin helpommin milloin olen raskautunut. Toisaalta voi olla että tää meneekin vaikeaksi ja jokainen kuukausi kannattaa hyödyntää.

silv kuulostaapi oudolta, paranemista sinne ja inshaAllah tuo kipu ei tul takas.

kiitos toffee juu alkaa itelläki huomattavast helpottaan ku alkaa kaikki olla valmiina, sit vaa siivous ja odotellaa että millo neiti päättää saapua. ukko toivoo viel et malttas pysyä et ois rahat sairaalaa varten kasassa ja tietenki että neiti ois täysiaikanen ennen ku tulee maailmaan. tekis mieli tehä kalenteri paperille mistä vetää aina yks viiva yli joka päivä, kukaha ois kynä kädessä heti aamusta, varmaa ukko ennen minua :)

Silv ihana mies <3 onneksi olo jo parempi. Meillä tulee sitten ikäeroksi sisarusten kanssa 20v :D hassuahan tämä on mutta ovat olleet myös nuoria kun saaneet mut.

Takaisin