Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä uus vauvakuumeilija.
esikoinen vajaa 2v.

Pillerit lopetettu 7/14
Kortsu jäi pois elokuun lopussa.
viimeset menkat 1.10

Kierto tasan 30pv. Joskus ollu 31 mut tosi tarkat menkat.
Esikoisesta plussa saatu päivä ennen menkkojen alkua.

nyt kp 34/30, kaks negatiivista testiä tehty, viimesin tänä aamuna. Enää tiiä mitä ajatella, varmaan vaa pitää odotella. Yleensä menkat alkanu ku tehny negatiivisen raskaustestin mut nyt sekään ei oo auttanut :D

Mimi, vahvistuko sulla viiva mitä lähemmäs ovis tuli? Mulla meinaan oma testiviiva ollut nyt koko ajan samanvahvuinen.. Vai rykäseekö sitten oviksen aikaan suoraan vahvaksi :grin

Rupes vahvistumaan 2-3pv ennen ovista, muuten tuli tosi hailuja tai negoja. Oviksen jälkeen muutaman päivän näytti suht vahvaa viivaa ja sit haalistu kokonaan pois :)

Kiitos naranja tsempistä!!! Kyllä sullakin tossa mun mielestä "implantation dip" näkyy ja sun oireet kuulostaa kyllä tutuilta... Katsotaan mitä tapahtuu :wink Siellä ollaankin jo ihanan pitkällä :Heartpink Tsemppiä ultraan!

Tervetuloa Meritähti! :)

Ok, kiitos mimi infosta. Seurataan ja katsellaan. :)
Mä en kyllä ikinä ole saanut täysin blankia ovistestiä, aina on jonkinnäköinen viiva ilmestynyt, vaikka sitten hyyvin haalea olisi ollutkin.

Ciao bellat! :) Täälläkin on nyt muutamat päivät mennyt taustaillessa, ja odottaessa että täti pakkais kassinsa ja häipyis. Voisin oikeastaan kirjottaa ihan samat asiat kuin PikkuMinski, paitsi testipäiväksi mulle vois laittaa 26.11 :) Eli taas myö Minskis mennään samaa matkaa..kohti seuraava tädin tapaamista? No ei!! Plussathan sieltä paukahtaa!

Tsemppiä huomisiin ultriin mimi ja Freya!
Ja kovastipaljon tervetuloa Meritähti90! :)

Anteeks pikanen omanapailu mut nyt on pakko... Ja mahdollinen ällövaro... Onko kellään ollut niin, että kesken seksin alkaa sattua tonne emättimen pohjalle/kohdunsuulle? Ja säteilee jkv peräaukkoon. Ensin vaan vähän mut lopuiks niin et homma on keskeytettävä. Suihkuun tallustelin kaksinkerroin ja sieltä pois konttasin kun pääs pyöri niin ettei päässy käveleen. Sängylle ehdin takas kunnes taju lähti. Kylmä hiki, oksettaa ja edelleen sattuu tonne vatsaan. Nyt puol tuntia makoillu, olo ei parane muttei myöskään toisaalta huonone..

Mikä kierron vaihe Silv sulla menossa? Oviksen aikoihinhan tuo kohdunsuu on alempana, ja yleistä on, että mikäli sinne pahasti osuu, niin saattaa aiheuttaa kipuja. Toisaalta, nuo sinun kipusi ovat kyllä aika voimakkaat eivätkä kuulosta normaalilta.. o_O

Kp24/31-37.. Ovis ollu joitakin päiviä sitten. Vähä tuntuu samalta kun sillon joskus kun se lääkkeellinen tyhjennys tehtiin - ilmeisesti siis kohtu kramppaa?? Mut yhtä huonoo tekee nyt ku sillon..

Onko sulla tutkittu endometrioosin mahdollisuutta? Se nyt ainakin on sellainen mikä saattaa säteillä peräsuoleen päin.. Kunhan pohdiskelen tässä :rolleyes:

Ei oo tutkittu. Jännä, voisko se yhtäkkiä tulla näin? Voishan tää tietty olla jotain tulehdustakin, ku näin yhtäkkiä tulee.

Mimi ja freya odotan niiiiin teidän uutisia huomenna! Onnea matkaan.

Larissa kyllä se olisi jo sinunkin vuoro plussata! Sinun seuraaville tikku dipeille plussa tuulia!

Pepe hyvä että sait diagnoosin ja apuja vauvahaaveeseen! Tsemppiä!

Taustaillu olen enimmäkseen ja koittanut lukea kaikki kuitenkin. Eilen yöllä jo piti posliinia halailla. Mutta tästähän sitä on haaveillut <3

Heips en ole oikein kerennyt linjoilla olemaan kun kaaos ollut kotona koko illan miettiessä mihin kanin häkin sijoitan ja seurata ettei tee sohvalle pissiä.... mua ärsyttää ku toi häkki pilaa mun sisustuksen :mad:
freyja ja mimi tsemppiä ja onnea ultraan ♡
uudet tervetuloa ja plussa onnea :)

omia oloja nopeasti; eilen alkoi menkka juilit mahaan ja tänään muutamia outoja pistelyjä tissit hieman kipeät mutta ei niin kuin viime kierrossa ja kuten aina ennen tätiä. närästys piinaa edelleen mut sekin on aika usein nykyään kylässä :) huomenna saan hurmaavan kiiran 2kk kylään :) JA TYTÖT TIEDOKSI; tämä on se tyttö joka tuli maailmaan vaikka äidillä oli e-pillerit ja 2 ekaa kuukautta menkat :) joten kaikki mahdollista ♡

-Lume kp23/27-31 dpo10

tervetuloa Meritähti!

Silv, kuulostaa kamalalta, toiottavasti on joku tilapäinen ärsytysjuttu ja menee itsestään ohi. Tommosta ei oo kyllä mulla koskaan ollu.

Lume, nauti ihanasta vauvaseurasta, on aina hauska kuulla että ihmeitä sattuu, vaikka itsellä oli aktiivisen ehkäisyn vaiheessa aina kauhee pelko just tommoisista :)

Joo oli se aika järkytys :D mutta pitää haistella sitä kamalasti jos vaikka noi mun haamut vahvistus sen takia :D ♡

Hei pakko kysyä onko kukaan saanut sellaista viivanpaikkaa minä näkyy kameran kuvassa mutta ei paljaalla silmällä ?

Takaisin