Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mut voi laittaa listalle testaamaan 27.11 ;)

Täällä olen taustaillut ja lueskellut ja tykkäillyt... täti pakkasi kamansa eilen ja nyt alko peitot heilumaan ;) :D

Tsemppiä ultriin ♡ Viivoille vahvistumiset ♡ Onnea plussanneille ♡

Tervetuloa uudet jos niitä on :) ja plussatuulia ♡

pahoittelut tädeistä ja muista negatiivisuuksista :(

11.30-11.40 ottaa lääkäri sisään, sain sellasen "yritän tunkee sut johonkin väliin"- ajan. :D Esikko herää klo 9, nii ehdin panikoida sen tuhat kertaa ja saada mahan sekasi.. :)

Mulla aika muistaakseni klo 12. Tai siis hoitaja ensin ja sit lääkäri. Eli varmaan lääkäri klo 12.20 :D

Äsken taas kuuntelin dopplerilla ja musta se ääni on sikiön sydänääniä. Siis kun sellaista jännää suhinaa kuului ja kun painoi laitetta kovemmin vatsaan niin sieltä kuului jumputus suhinan takaa. Luotan siis siihen etten voi olla ihan väärässä. Siis kun se ääni kuulosti ihan tältä: http://m.youtube.com/watch?v=f_-PBGwq1NM.

Katsotaan putoanko kovaa ja korkealta huomenna vai olenko oikeassa :D

tsemppiä ultraan meneville!

Mitäs mieltä ootte? Jos ne eiliset kivut oiskin ollu kiinnittymistä. Niin näkyisköhön plussa jo isänpäivänä? Siin olis sit 5pvää välissä..

kp22/29-30 dpo6-7

No just toltahan se kuulostaa :) Voi että. Tuli ihan kummallisen mykkyräinen olo, kun kuuli noi äänet pitkästä aikaa. Ihan melkein itkettää.

Pp, veikkaan kyllä, että ei vielä näy.

Tää tyttö kävi äsken yksityisellä ja pco(?) todettiin. Molemmat puolet monirakkulalliset. Ja letrozole sandoz määrättiin. Kokemuksia??

täällä taustailtu. Mutta nyt täytyy aktivoitua!

Huomenna ootan mimin ja freyjan ultrakuulumisia! :)

Laitoin Minskille päivän tohon mun edelliseen viestiin :)

Pepe, hyvä että sait selvyyttä asiaan ja apujakin vaikka ei se pco ole mikään kiva uutinen. Mutta siitäkin huolimatta moooooonet raskautuu! :wink Kaikki on sulla vielä mahdollista! Juuri luin netin ihmeellisestä maailmasta positiivisia kokemuksia letroista :) Mikä sulla on annostus?

Freyja, kuulostaa erittäin lupaavalta! :p:wink

pp, en usko että ainakaan tavallisessa 25-herkkyisessä testissä vielä sunnuntaina näkyisi. Mutta tsemppiä silti! :)

Mulla on myös nuo monirakkulaiset munasarjat. Raskautumisen pitäis olla kuulemma vaikeeta ja kiertojen epäsäännölliset. Mikähän luonnonoikku mä oon, kun kierrot olleet aina normaalisti 30pv ja joka yk (paitsi tää viimeisin, jota nyt ei kai oikein voi kyllä yk:ksi edes kutsua) on tuottanut kaks viivaa :rolleyes:

pepe hyvä että asiat selvis vihdoin. letroista on ainaki ollu puhetta tuolla pidemmän kaavan mukaan ketjussa ku jotku käyttäny/käyttää niitä.

täällä neiti sai hikan ja sainpa huomata että se tuntu jopa ulkopuolella alaosastossa eli näköjää kaula on kadonnu olemattomii vissii, paikat sentää kii viel tuol sisällä, josko neiti malttas viel ainaki sen 3vko pysyä inshaAllah... kävely on jo huvittavan näköstä mut samal tuntuu tuon likan pää jo iha alhaalla.

Hitsi mäkin haluisin tietää miltä se vauvan alhaalla oleminen ja laskeutuminen ylipäänsä tuntuu :D Nimim. kaks kertaa alateitse synnyttänyt ja kummankin vauvan ylhäältä asti ponnistanut :D

Sitä se gynekin sillon ultralla nuo havaitessaan ihmetteli, että miten on voinutkin ekasta kierrosta tärpätä ja miten on voinut teinistä asti olla säännöllistäkin säännöllisempi kierto. Ton pitäis myös altistaa raskausdiabetekselle, mihin mulla myös ylipaino on iso riski, mut eipä oo sitäkään ollu kummassakaan raskaudessa...

Osaisiko joku viisas kertoa valkkvuodosta faktoja? :) netin syövereistä löysin niin paljon ristiriitaisia tietoja, että tiiä mihin uskoa. Onko ennen tätin tuloa ns. Kuivakausi? Ja entä alkuraskaudessa muuttuuko vuoto? Nyt parina päivänä bongasin runsaasti maitomaista ja kirkasta vv. Kun aikaisemmista kierroista en tällaista ole huomannut.

Takaisin