Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kertoileha täälläki kuulumisia välillä jennyy älä sentää kokonaa jätä meitä :) inshaAllah kaikki menee hyvin, nautihan raskaudesta :)

Jennnyy siirretty plussanneisiin ja @sukille laitettu pvm :)

Tekisi mieli heittää myös Toffee jo saman tien tonne plussanneisiin :grin

Ps. Saatte kyllä muutkin tätä listaa päivitellä, jos koneella olette. Mie en aina ehdi :wink

Testaajat:

Kiivilintu 1.11.
Ratamo 2.11
Toffee 6.11.
miemelia 7.11.
Soma 7.11.
Kyfi86 9.11.
pepeXXL 12.11.
@sukki 13.11.
Silv 14.11.
Larissa 15.11.
Pikkukakkosen Posti 16.11.
PikkuMinski 27.11.
Elli Etana?
Johanna...?
lucky87?
'muurahainen'?
Merink?
Aurinkoinen?
Pandakarhu?
Nuuhku?
DarkMimosa?
Jellis?
Sannuinen?
tirpukka?

( yht. 24)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. Freyja86,SuNWay, Mimmu, Sabetti, jennnyy (43)

jennyy tuo on tuttu tunne mullekin, eka kolmannes meni aikalailla noissa tunnelmissa. yritä kuitenki nauttia raskaudesta parhaasi mukaan inshaAllah :)

Mimi ja Freyja onnea huomiseen ultraan!

Larissa, nyt on taas pakko kommentoida. Säkin oot löytänny fertility friendin :) minä silloin ennen raskautumista koitin kovasti kurkkia sieltä ohjelmasta löytyviä muiden ihmisten taulukoita, jotka olivat raskautuneet ja vertasin omiani niihin. Niin aattelin liittää nyt oman taulukkoni tähän. Jos vaikka haluat kassella. Kun nuo sun oireet taas kuulostaa samalta kuin mulla sillon. Mulle tuli sillon dpo 4 flunssa ja dpo 10 sain ekan haamulaisen. Ennen plussaa ruokahalu nousi ja selkä oli vähän kipeä. Olo oli ihmeen onnellinen ja tyyni. Ihan erilainen kuin edellisessä kierrossa jolloin luulin olevani raskaana..tuossa mun taulukossa vissiin näkyy myös implantation dip.

Mulla perjantaina kauan odotettu rakenneultra. Iiks! Nyt rv 20+2.
Onnee Satsa tyttölupauksesta!

ImageUploadedByVau Foorumi1415212015.264877.jpg

Emmäkää täältä häviä :D huomenna selviää pitääkö varata paikka raskaaksi 2015- ryhmästä. Toivottavasti ei! :)
Eikä täältä halua lähtee, kun täältä saa tukea ja nää jutut on välillä niiiiiin hyviä! ;)

hei mä oon viettäny täällä sellasen 27 sivua hiljaseloa, tosiaan viikko sitten alko menkat etuajassa ja nyt viimein loppu, petyin taas niin kovin, että sai jäädä koko nettihaaveilu hetkeks..

Keitäs plussanneita täällä on? Gatusa, sul on jo niin ihanat viikot ettei tosikaan, noilla viikoilla mä makailin reilu vuosi sitten sairaalassa sektiouhat päällä mutta meni onneksi 35+0 saakka ennen kun leikattiin ja pääsin viikoksi kotiinkin siinä välissä :D

onnea ja haikaroita nyt kaikille jotka yrittää tai on plussannu! <3

Täällä ollaan jo paljon positiivisemmalla mielellä. Taisi mennä ikävä "hormonipiikki" ohitse :)
Kellään kokemuksia wondfo:n onestep ovistesteistä? Oon aikaisemmin käyttänyt rfsu:n ovistestejä ja hyvin toimineet itselläni. Nyt sitten tilasin netistä noita wondfon liuskoja kun edullisesti sain. Vielä ei ole plussaa näkynyt, toisaalta aikaisemmat kierrot huomioiden odottelen plussaa tikkuun joko huomiseksi tai perjantaiksi.

Takaisin