Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume: niin tuttua toi :DDD joku päivä soitin jo miehelle et nyt on sit telkkari hajonnu... Ensimmäinen kysymys oli et onks johto seinässä - no eipä ollu ei :D ja ehdin sitä kiroon jo melkein tunnin ennenku soitin :D

silv eikö me naiset kuitenki olla vähä peukalo keskellä kämmentä noiden johtojen kanssa :D soitin kanssa kerran ukolle että nyt ei enää kuulu musiikki eikä näy tietokone telkkarin kautta ja kirosin ja Huusin että nyt ne on menny rikki... ukko tuli kamalalla kiireellä niin Kappas väärä kanava :D nyt toimii kaikki paitsi modeemi, johto on jossain johtoviidakossa enkä jaksa etsiä enää :D ukko saa kahtoa kun tulee kotiin. ei se edes tiedä mitä oon puuhaillu täällä tai mitä on tapahtunut :D

Toi on kyllä niin hauska kun raivoot miehelle että nyt on telkku/tietokone menny rikki ja tajuat, että se olikin ihan yksinkertanen juttu mistä se oli kiinni :grin tulee just sellanen tunne että ei menny taas ihan niinkun strömsössä :grin

Sitten kun mun on ainakin vaikee selittää mitään ku pää hukkaa sanat :D jokunen vuos sitten puhuttiin miehen kans mun lontoon reissusta, ja yritin sille selittää siitä buckinghamin palatsista... "Siin keskellä pihaa oli semmonen... semmonen.. no vähän niinkun vesiputous mut ei kuitenkaan..." Ja suihkulähdehän siitä pihasta löytyy :DD

Mussa on samaa vikaa. Mun mies rakastaa puheluita "tää ei toimi" :grin

Mulla pisti vähän aamusta ahistamaan, kun ei ollut mitään pahoinvointia mutta sieltä se tuttu pala kurkussa -olo palasi, kun kävin syömässä. Helpotti siltä kohtaa.

Ai vitsit tulikin tosta mieleen noita hauskoja tilanteita kun on joku helppo sana hukkunut pään sisältä ja yrität selittää sitä :grin siinä menee iteltäkin hermo kun et saa sitä sanaa mieleen ja sitten hävettää taas kun vastaus selviää :grin

Voi Mimmu, yritä ottaa rauhallisesti ja ole hermoilematta vaikka se vaikeaa onkin :Heartred paljonkos sulla nyt oli viikkoja? :)

ihana että oot jo ekan kolmanneksen puolessavälissä mimmu, mashaAllah :)

täällä allapäin ollu koko päivän eikä motivaatiota mihinkää ukon ja esikon takia ku alottivat shown tänää heti aamusta ja päivällä ku tulivat kotii ni jatkoivat. jotai positiivista jos lauantaisen ultran perusteella lasketaa ni ois menossa 34+0 tänää muuten 33+6 :)

Täällä jatkuu ällö olo ja digissä (joo tiedän ei kannata, ja hcg voi nousta silti) näky 3+, eilen illalla tuli sellanen outo rauhallinen fiilis etten panikoi huomista ultraa niin paljon. :o vaikka siis mitään odotuksia ei ole positiivisista uutisista, en vaan uskalla ajatella mitään hyvää ja pettyä taas.
Pissattaakin koko ajan paitsi yöllä.

Tsemppiä mimi, uskon että kaikki on ok! Infoa sitten meitä huomenna ultran jälkeen! :)

Kelläs muilla oli ultra huomenna? Freyja?

Tänne iski nyt päivällä kaamea olo kesken kaupoissa kiertelyn. Flunssaolo jatkuu, mutta nyt on jo lämpöäkin ja alaselkä/kylki kipuilee :sad001 Panadolia naamaan ja peiton mutkaan pötkölleen!

Mimi: Mulla just sama fiilis. Jotenkin ei haluis mennä mut silti haluun tietää onko siellä joku.

Mulla siis huomenna ultra myös :)

Eilisen doppleria kokeilun takia jotenkin toiveissa et siellä joku olis kun kuulin ihan kuin sydänääniä. Mut tiedä sit kuulinko omiani :D Mut YouTubesta löysin yhden pätkän ja musta se ääni kuulosti ihan samanlaiselta kuin mitä mä kuulin.

mimi, toivottavasti siellä on kaikki hyvin ja pikkuinen pysyvästi kyydissä mukana :Heartred

Toivottavasti Freyjallakin kaikki hyvin :Heartpink

Pikaista paranemista Larissa, toivottavasti kummankin flunssa enteilis hyvää :wink

Kaivelin listan taas esille. :)
Testaajat:

Kiivilintu 1.11.
Ratamo 2.11
jennnyy 6.11
Toffee 6.11.
miemelia 7.11.
Soma 7.11.
Kyfi86 9.11.
pepeXXL 12.11.
Silv 14.11.
Larissa 15.11.
Pikkukakkosen Posti 16.11.
PikkuMinski 27.11.
Elli Etana?
Johanna...?
lucky87?
'muurahainen'?
Merink?
Aurinkoinen?
Pandakarhu?
Nuuhku?
DarkMimosa?
Jellis?
Sannuinen?
tirpukka?

( yht. 24)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. Freyja86,SuNWay, Mimmu, Sabetti (42)

Muokattu viimeksi:
Hyvin ne menee molempien ultrat huomenna Mihin aikaan voidaan odotella kuulumisia? :bounce Mimillä vissiin vasta iltapäivällä?

Takaisin